پوشاک مردانه ست من

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

در برندها / نایکی

معرفی کامل برند پرادا (Prada) برند پرادا را می توان یکی از برند های معروف و مشهور ایتالیایی در زمینه کالاهای لوکس مردانه و زنانه دانست. برند پرادا تولید کننده انواع محصولات چرمی همچون کفش، چمدان و کیف دستی و همچنین عینک‌های بسیار لوکس و لاکچری می باشد. برند پرادا در سال ۱۹۱۳ میلادی در میلان ایتالیا افتتاح شد. این شرکت خصوصی هم اکنون بیش از ۲۵۰ فروشگاه در سرتاسر جهان دارد و بوتیک های معروف آن در سراسر شهرهای مهم جهان بسیار معروف و مشهور می‌باشد. برای آشنایی با این برند لوکس و لاکچری ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

پرادا یک برند مشهور ایتالیایی است. تاریخچه برند پرادا اولین فروشگاه پرادا توسط فردی به نام ماریو پرادا در سال ۱۹۰۰ میلادی در محله معتبر در شهر میلان ایتالیا افتتاح شد. ماریو به کمک برادرش محصولات زیادی از جمله محصولات چرمی را در فروشگاه خود قرار دادند و آن را به فروش می رساندند‌. محصولات چرمی دو برادر به قدری با کیفیت و زیبا به نظر می‌رسید که بسیار مشهور شدند و آنها به عنوان تامین کننده محصولات چرمی کاخ سلطنتی ایتالیا انتخاب شدند. این اعتبار باعث شد که اجازه داشته باشد محصولات منحصر به فرد و خاصی را برای درباره سلطنتی طراحی و تولید کند و با برند خود به دربار سلطنتی اهدا کند. از طرف دیگر وی این اجازه را داشت که تمام محصولات سلطنتی را به کشورهای دیگر نیز صادر کند. بنابراین این باعث شد که پرادا تبدیل به یک برند لوکس و لاکچری گردد. در آن زمان مرد سالاری بسیار قوت داشت و هیچکس حاضر نبود که از خانم ها به عنوان کارگر یا حتی موارد دیگر برای کار بیرون از خانه استفاده کند و از آنجا که تنها یک فرزند پسر داشت و فرزند او علاقه‌ای به کار پدرش نداشت، دختر ماریو به عنوان جانشین پدرش انتخاب شد و توانست به مدت ۲۰ سال شرکت را بدون هیچگونه کم و کاست و مشکلی اداره کند.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

برند پرادا توسط فردی به نام ماریو پرادا در شهر میلان ایتالیا افتتاح شد. در سال ۱۹۷۰ میلادی دختر لوییزا برای گسترش شرکت به مادرش ملحق شد و به طراحی اکسسوری ها و لوازم چرمی پرداخت. خلاقیت دختر لوییزا و طراحی‌های آن باعث شد که شرکت پرادا سمت و سوی جدید به خود بگیرند. در سال ۱۹۷۹ میلادی پرادا خط تولید کفش را به محصولات خود اضافه کرد و اولین کفش تولیدی آنها در مورد کفش های زنانه بود. کیفیت تولید این کفش های زنانه به قدری بود که بسیار معروف شد و خیلی زود از سرتاسر جهان برای خرید کفش صف کشیدند. نکته جالب توجه در مورد برند پرادا در مورد فروشگاههای آن می‌باشد. فروشگاه های پرادا همیشه با طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشد که دیوارهای آن به رنگ سبز بود. دیوارهای رنگ سبز خاص و منحصر به فرد به رنگ سبز پرادا مشهور شد.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

طراحی سبز رنگ دیوارهای برند پرادا به شهرت آن افزود. اولین فروشگاه سبز پرادا در شهر میلان ایتالیا افتتاح شد و بعد از آن در شهرهای مختلف جهان نیز بوتیک هایی از برند پرادا افتتاح گردید. پس از آن در سال ۱۹۸۰ میلادی خط تولید لباس زنانه نیز به محصولات پرادا اضافه شد و لباس ها به دلیل کمرهای باریک آن بسیار معروف شدند و برای تولید این لباس ها از پارچه های مجلل و زیبا استفاده کردند. در سال ۱۹۸۷ میلادی برند های کوچکتری زیر نظر شرکت پرادا تأسیس شدند که هر کدام از آنها باعث پیشرفت و گسترش نام این برند می‌شدند.‌ در سال ۱۹۹۳ میلادی پرادا خط تولید لباس و کفش مردانه را نیز به خط تولید شرکت خود اضافه کردند و همین باعث شد که یک برند جدید به نام میو میو به برند پرادا اضافه شود که این برند بسیار مناسب برای خانم های شیک و باکلاس ای بود که همواره می خواستند از مد جلوتر حرکت کنند.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

یکی از زیر مجموعه های برند پرادا با نام میو میو می باشد. در حال حاضر میو میو به عنوان یکی از پرفروش‌ترین زیرمجموعه های برند پرادا محسوب می گردد. سال ۲۰۰۰ را می توان سالی در جهت تولید لوازم جدید لوکس دانست. در سال ۲۰۰۳ پرادا با عینک ساز معروف به نام Luxottica همکاری کرد و عینک هایی تحت عنوان میو میو و پرادا را طراحی و تولید کرد. پس از آن برند پرادا با چند گروه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی شروع به همکاری کرد و هم اکنون جز بزرگترین برندهای سازندهای محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. بعد از ان در سال ۲۰۰۷ پرادا با همکاری شرکت ال جی شروع به تولید تلفن همراه جذاب و مطابق با مد روز کرد. اولین عطر برند میو میو نیز زیر نظر شرکت پرادا در سال ۲۰۱۵ تولید شد و با استقبال بی نظیر مردم روبرو گردید.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

پرادا با همکاری برند الجی به تولید تلفن همراه اقدام کرد. دیگر نکات خواندنی از برند پرادا ۱-پرادا همانند اکثر برندهای معردف چرم سازی کار خود را با طراحی و ساخت چندان آغاز کرد. در ابتدا از پوست گراز برای ساخت چمدان هاداستفاده می کرد، اما به علت سنگین وزن بودن و سخت بودن حمل و نقل این مدل چمدان ها تصمیم گرفت از متریال دیگری برای ساخت چمدان هایش استفاده کند. ۲-برند پرادا یک برند تخصصی در زمینه مد می باشد که به جرات می توان ۴۰ سال اخیر این برند را یکی از بهترین و باشکوه ترین برندهای لوکس و لاکچری دانست. ۳-در حال حاضر میوشیا پرادا نوه مارلو پرادا رییس و طراح مد برند پرادا می باشد. ۴-پرادا پس از تولید چمدان و ساک های معروفش، به دنبال تولید لباس های ضد آب نیز رفت.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

پرادا بعد از تولید کیف و کفش های خود، به تولید پارچه های ضد آب نیز قدام کرد. ۵-طراح ارشد این برند یعنی میوشیا پرادا در طراحی لباس های این برند از پارچه های پشمی، کاموایی و نایلونی استفاده می کند. ۶-به علت علاقه وافر میوشیا پرادا به رنگ های سبز، قهوه ای، کرم، سفید و مشکی شاهد حضور این رنگ ها در اکثر طراحی های این برند هستیم. ۷-میوشیا معمولا از طرح های قدیمی در طراحی های برند خود استفاده می کند، که همین امر موجب افزایش جذابیت این برند شده است. ۸-طراحان مد در عینک های پرادا را می توان یکی از بهترین طراحان برندهای حال حاضر در جهان دانست. ۹-در طراحی کفش های برند پرادا بیشتر از کار دست صنعتگران حرفه ای برای فرم دهی و قالب بندی کفش ها استفاده می کنند. ۱۰-پرادا به لطف استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و تکنیک های پیچیده تولید به عنوان یکی از برترین برندهای لوکس و لاکچری در جهان شناخته می گردد.

معرفی کامل برند پرادا (Prada)

طراحی کیف های برند پرادا را می توان یکی از علل افزایش شهرت این برند معروف دانست. خلاصه مطلب برند پرادا را می توان یکی از لوکس ترین برندهای حال حاضر در زمینه تولید لباس، عطر وادکلن، جواهرات و کیف و کفش دانست. دفتر مرکزی برند پرادا در حال حاضر در میلان ایتالیا قرار دارد. برای تبلیغ محصولات برند پرادا معمولا از افراد مشهور و معروف استفاده می کنند. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.prada.com/ww/en.html https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prada