پوشاک مردانه ست من

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

در برندها / نایکی

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون(Louis Vuitton) فرانسوی! در دنیای پر زرق و برق امروزه کمتر کسی است که برند لوکس و مشهور لویی ویتون را نشناسد. این برند که زاده فرانسه است محصولات خود را با تولید یک چمدان با همین برند LV توسط پسر بچه یتیم نجار پیشه راه طولانی خود را آغاز کرد و هم اکنون از جمله برندهای مشهور و معتبر جهان در زمینه تولید کیف، کفش، لباس و سایر مخصولات و آیتم های استایل لوکس و بالطبع گران قیمت در جهان شناخته شده است. لویی ویتون با طرح معروف LV خود بیش از پیش در میان طراحان و در دنیای مد معروف گردید. برای آشنایی بیشتر با برند معروف و پر زرق و برق لویی ویتون در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

لوگوی لوئی ویتون با حروف اختصاری LV به جهانیان خود را معرفی کرد. تاریخچه لویی ویتون برند لویی ویتون که توسط خود فرانسوی ها به صورت لویی ویتا تلفظ می گردد، تاریخچه جذابی را پیش رو دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لوئی ویتون در ده سالگی و کمی بعدتر پدرش را نیز که از نجاران یکی از شهرهای کوچک فرانسه بود از دست داد. همین امر موجب شد که این پسر نجار پیشه راه خود را به سمت پاریس آغاز کند و در آنجا به علت آشنایی با نجاری و شعل پر در آمد چمدان سازی، شروع به ساختن چمدان هایی شیک و جذاب برای طبقه اشراف و ثروتمندان کرد، زیرا در آن زمان به علت در آمد پایین افراد عادی جامعه توانایی مسافرت رفتن را نداشتند و بنابراین مشتری چنین چمدان هایی تتها طبقه اشراف جامعه بودند. زیبایی و جذابیت چمدان های او به حدی بود که توانست به دربار شاه نیز راه پیدا کند و پس از کسب شهرت در این راه در سال ۱۸۵۳ اولین شرکت تولیدی خود را افتتاح کرد و برند و امضای آن هم همان LV معروف برند لویی ویتون شد که هنوز پا برجاست.

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

برند لوئی ویتون اولین بار توسط پسر بچه نجار پیشه در فرانسه افتتاح شد. به تدریج چمدان هایی لویی معروف شد و به علت توریست هایی که به پاریس مسافرت می کردند، شهرت جهانی پیدا کرد و سایر تولیدی های چمدان نیز سعی کردند از چمدان های او تقلید کنند و به همین علت لویی ویتون برند تجاری خود را روی محصولاتش حک کرد و در سال ۱۸۶۷ در یک نمایشگاه بین المللی در پاریس شرکت کرد و محصولات خود را به رنگ سفید و قرمز تغییر داد، تا با سایر تقلید کنندگان آثارش تفاوت داشته باشد. در سال ۱۸۹۲ لویی ویتون درگذشت و مدیریت این شرکت به پسرش جورج ویتون واگذار شد. جورج سعی در تغییر سبک تولید محصولات و همچنین جهانی شدن شرکت خود داشت و به همین منظور در سال ۱۹۸۳ در نمایشگاه جهانی شیکاگو محصولات خود را معرفی کرد تا بیش از پیش در جهان شهره گردد. برای دوری از تقلید کارهای خود توسط سایر تولیدی های لوگوی معروف خود که شامل گل چهاربرگ و حروف اختصاری LV را بر روی تمام محصولاتش ثبت کرد تا افراد با خیال راحت محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهند و به تدریج شعبه هایی در کشورهای هند، آمریکا و انگلیس و چند شهر مهم دیگر جهان افتتاح کرد. پس از مرگ جورج در سال ۱۹۳۶ پسرش گاستون لویی مدیریت این مجموعه عظیم را بر عهده گرفت. با روی کار آمدن گاستون انقلاب بزرگی در تولیدات این برند رخ داد و هر سال شعبه های جدیدی را در شهرهای مختلف جهان افتتاح می کرد.

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

برند لوئی ویتون به مدت شش سال پیاپی به عنوان با ارزش ترین برند لوکس جهان معرفی گردید. سرانجام در بین سال های ۱۹۵۴ تا ۲۰۰۰ گاستون تصمیم گرفت محصولات خود را تنها محدود به تولید چمدان نکند و سایر محصولات همچون کیف دستی زنانه و کیف پول نیز روی آورد که باعث شد این برند در این صنعت به علت محصولات جذاب و با کیفیت خود رشد بی نظیری داشته باشد. در سال ۱۹۸۷ سه برند لویی ویتون، هِنِسی و موئت اند شندون ادغام شدند تا با قدرت به تولید لوکس ترین کیف های جهان بپردازند. مارک جیکوبز در سال ۱۹۹۷ به عنوان مدیر هنری لوئی ویتون منسوب شد تا به طراحی خط جدیدی از تولیدات که همان لباس های مردانه و زنانه بود، بپردازد. تقریبا یکسال طول کشید تا مارک توانست طراحی وسیع و همه جانبه ای پیرامون افتتاح خط تولید جدید به لویی ویتون ارائه دهد و از آن زمان تا کنون تولید لباس های لوکس و فاخر لویی ویتون پایاپای در کنار محصولات چرمی خود به تولید ادامه می دهد و همانند کیف های خود طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

ساعت های لوئی ویتون در شمار معروفترین محصولات این شرکت قرار گرفته است. لویی ویتون و محصولات لاکچری محصولات لویی ویتون از طراحی تا تولید و بسته بندی بسیار با دقت و ظرافت انجام می شود و البته علت آن هم مشخص است! استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و گران قیمت و همچنین مشتریان ثروتمند که به دنبال تهیه محصولات با کیفیت هستند. مسلما این شرکت عظیم قصد ندارد با انجام کوچکترین اشتباه شهرت خود را خدشه دار کند. این برند در زمینه تولید محصولات زیادی همچون کیف، کفش، عینک آفتابی، ساک، چمدان، کالاهای چرمی، لباس، ساعت، طلا و جواهر و حتی نوشت افزارهای لوکس و بی رقیب عمل می کند. محصولات لویی ویتون توسط بوتیک های کاملا مستقل در سراسر جهان به فروش می رسد و در بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ برای شش سال متوالی به عنوان با ارزش ترین برند کالاهای تجاری لوکس در جهان معرفی شده است. از سال ۱۹۸۹ تا کنون برنار آرتور با مالکیت حدود ۴۲ درصد از سهام شرکت لوئی ویتون به عنوان مالک این برند لوکس شناخته می شود.

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

تولید ساک ها و کیف دستی های برند لوئی ویتون را می توان نقطه عطفی در محصولات این شرکت دانست. شیوه تبلیغاتی لویی ویتون لویی ویتون نیز مانند بسیاری از برندهای سرشناس دنیا از تابلوهای تبلیغاتی زنده که همان افراد مشهور و معروف می باشند، استفاده می کند و سالانه میلیون ها دلار برای این کار هزینه می کند. از میان معروف ترین حامیان این برند می توان به اسکارلت جوهانسون، جنیفر لوپز، آنجلینا جولی، سلنا گومز، کانیه وست، مدونا و...نام برد. این شیوه تبلیغاتی مسلما بهترین نوع تبلیغ محسوب می گردد و قطعا یکی از علل مهم شهرت و طرفداری افراد در کنار محصولات با کیفیت و بی نظیر لویی ویتون می توان به حمایت همین چهره های مشهور از این برند نام برد. بزرگترین فروشگاه لویی ویتون در لندن می باشد و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ بوتیک مستقل در ۶۵ کشور جهان دایر کرده است‌.

آشنایی با برند لوکس لویی ویتون (Louis Vuitton)

یکی از علل شهرت برند لوئی ویتون می توان تبلیغ محصولات این برند توسط افراد معروف دانست. خلاصه مطلب برنو لویی ویتون را می توان یکی از لوکس ترین برندهای جهان نام برد. این برند که محصولات متنوعی در زمینه تولید لباس، کیف و کفش، ساعت، جواهرات و سایر محصولات لوکس و چرمی دارد، دارای شیوه تبلیغاتی جالبی است. لویی ویتون از افراد مشهور و معروف به عنوان تابلوهای تبلیغاتی زنده در کشورهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کند‌. برای آشنایی با تاریخچه این برند معروف می توانید این مقاله را مطالعه کنید. لینک منابع مرتبط خارجی http://allthingsluxury.luxepolis.com/10-facts-louis-vuitton/ https://luxurylaunches.com/fashion/top-10-things-you-did-not-know-about-louis-vuitton.php