پوشاک مردانه ست من

آشنایی با برند سواروسکی

در برندها / سواروسکی

آشنایی با برند سواروسکی کمتر علاقمند به جواهرات و کریستال های تزئینی است که با برند تاپ و معروف سواروسکی (Swarovski) آشنا نباشد. این برند معروف مربوط به کشور اتریش است و علاوه بر تولید جواهرات و کریستال به تولید لوازم اپتیک از جمله شیشه عینک، عدسی تلسکوپ، دوربین اسلحه ها نیز فعالیت دارد. برند سوراسکی از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات معروف خود استفاده می کند. درست است که جواهرات برند سوارسکی بسیار گران قیمت هستند، ولی در مقایسه با کیفیتی که به شما ارائه می دهند، ارزش خرید دارند. اگر علاقمند به دانستن تاریخچه و نکاتی در مورد این برند معروف اتریشی می باشید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با برند سواروسکی

برند سوارسکی یک برند معروف اتریشی در زمینه تولید کریستال و جواهر آلات می باشد. تاریخچه برند سوارسکی دنیل سوارسکی در سال ۱۸۶۲ در جمهوری چک به دنیا آمد و در سنین نوجوانی در کارخانه برش شیشه و کریستال در اتریش مشغول به کار شد و با انواع شیشه و کریستال و نحوه برش آن ها آشنایی کامل پیدا کرد. وی در سال ۱۸۹۲ توانست دستگاهی را اختراع و ثبت کند که کار برش شیشه و کریستال را با نور آبی انجام می داد. این اختراع دنیل به عنوان بهترین اختراع در این صنعت شناخته شد، زیرا به کمک این دستگاه می توانستند الماس و شیشه را با دقت و ظرافت بیشتری برش دهند و همچنین به علت قیمت پایین تری که برای آن ها ایجاد می کرد، بیشتر افراد قادر به خرید آن ها بودند. سرانجام در سال ۱۸۹۵ با سرمایه گذاری کاسمن و وایز کمپانی تراش الماس و شیشه بزرگی تاسیس کردند.

آشنایی با برند سواروسکی

دنیل سوارسکی موفق به اختراع دستگاهی شد که کریستال ها را با نور آبی برش می داد. در ابتدا نام شرکت به نام کمپانی کاسمن سوارسکی نام نهاده شد و بعد از مدتی این نام را خلاصه کردند و به نام company S.K نامگذاری کردند. کریستال های تولید شده توسط دستگاه اختراعی سوارسکی این قابلیت را داشتند تا با شکست نور حالت رنگین کمانی را به وجود آورند‌. سوارسکی به کمک خانواده اش شرکت را اداره می کرد و توسط پسرش ویلیام که به امور نجوم و ستاره شناسی علاقه زیادی داشت، اقدام به ایجاد خط تولید جدیدی در کارخانه برای تولید محصولات اپتیک و عدسی های مربوط به تلسکوپ شدند. این عدسی ها پایه ای شد تا ویلیام بتواند عدسی های بهتری را در زمینه دوربین های اسلحه و اسلحه شکاری شد و باعث شهرت بیش از پیش این شرکت و محصولات آن شد.

آشنایی با برند سواروسکی

سوارسکی به کمک پسرش توانست عدسی های دوربین و اسلحه های شکاری را نیز تولید کند. حقایق جالب در مورد برند سوارسکی ۱-کریستال های که در شرکت سوارسکی برش و تراش خورده می شوند از نوع طبیعی و خالص نیستند. در واقع شیشه هایی همراه با درصدی از سرب می باشند. شاید برای شما جالب توجه است که تولیدی با چنین محصولاتی گرانقیمتی چگونه از ماده سمی به نام سرب در محصولات خود استفاده می‌کنند. باید دقت داشته باشید که برای ساخت زیورآلات جواهر آلات و همچنین الماس ها وجود درصدی سرب در آنها هیچگونه مشکلی برای بدن انسان فراهم نخواهد کرد. در واقع حدود ۳۲ درصد از کریستال های برند سوارسکی از سرب تشکیل شده است و علت وجود سرب در این کریستال ها این است که میزان شکست نور را در کریستال ها افزایش می دهد و میزان درخشش و شفافیت محصولات را به حداکثر می رساند.

آشنایی با برند سواروسکی

کریستال های برند سوارسکی از نوع کریستال طبیعی نیست و از برش شیشه سرب دار به وجود می آید. ۲- کریستالهای برند سواروسکی در واقع از نوع کریستال های طبیعی و خالص طبیعت نیستند و با استفاده از مواد خاصی همچون ماسه و شن و سرب که همراه با شیشه ترکیب می شود، باعث ایجاد شکست نور در طی سال‌ها می گردد که این میزان شکست نور از کریستال های موجود در طبیعت نیز بیشتر می باشد، نوعی موفقیت در این برند محسوب می گردد. ۳- برند سوارسکی در سال ۱۸۹۲ توسط دنیل سوارسکی تاسیس شد. هدف این بود که بتواند کریستال هایی را تهیه و تولید کند که همه افراد حتی افرادی که در قشر ضعیف می باشند، بتوانند از این کریستال ها استفاده کند و یا در جواهرات خود بهره ببرند وی بعدها توانست دستگاهی را اختراع کند که با نور آبی کار می‌کنند و این دستگاه می‌تواند شیشه ها و کریستال ها را با برشی بسیار ظریف و دقیق برش دهد به طوری که حتی از کریستال های طبیعی و خالص نیز جذاب‌تر به نظر می رسیدند.

آشنایی با برند سواروسکی

علت گرانقیمت بودن برند سوارسکی به خاطر استفاده مواد اولیه با کیفیت می باشد. ۴- شاید برای شما جالب توجه باشد که اگر جواهرات برند سوارسکی از کریستال های طبیعی و خالص استفاده نمی شود و با برش شیشه تولید می گردند، چرا قیمت آنها حتی از کریستال های طبیعی نیز بالاتر است؟ علت آن این است که برای تهیه و تولید قطعات زیبا و جذاب، این شرکت هزینه‌های زیادی را می پردازد و از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت در تهیه و تولید آنها استفاده می‌کند تا به دست مصرف‌کننده برسد. ۵- برند سواروسکی نیز مانند بسیاری از برندهای مطرح و مشهور جهان برای تبلیغ و معرفی محصولات بی نظیر خود از افراد مشهور و معروف استفاده می‌کرد. از مهمترین افرادی که برند سوارسکی را تبلیغ می کرد، مرلین مونرو را می توان نام برد.

آشنایی با برند سواروسکی

برند سوارسکی از افراد مشهور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کند. ۶- چندین راه برای تشخیص اینکه کریستال های خریداری شده واقعا از برند سواروسکی هستند یا نه از طرف این کمپانی به مطرح شده است و شما می توانید با انجام این روش های مطمئن شوید که کریستال سوارسکی را خریداری کرده اید یا خیر. اگر کریستال را در آب قرار دهید در آب غوطه ور می شود و روی آب شناور نمی ماند. دومین روش آن است که نور را کاملا از خود عبور می دهد و به شکل رنگین کمانی پخش نور دارد. سومین راه این است که توجه کنید که تمامی بلور های به کار رفته در این کریستال کاملاً یکسان و دقیق برش خورده اند و برش های آنها کاملاً به سمت بالا می باشد. مورد چهارم این است که تمام کریستال ها باید کاملاً یکسان و دقیق باشد و هیچ حبابی در تولید و تهیه آنها به کار نرفته باشد. خلاصه مطلب برند سوارسکی که یکی از معروف ترین و مشهور ترین تولیدکنندگان جواهرات و کریستال های لوکس و لاکچری می باشد. برند سوارسکی کمپانی مشهور در اتریش می‌باشد و محصولات آن بسیار گرانقیمت هستند باید دقت کنید کریستال های به کار رفته در برند سوارسکی از نوع کریستال های طبیعی و خالص نیستند و از ترکیب شیشه و ماده دیگر و همچنین سرب استفاده می‌شود، اما به علت پرداخت های دقیق و مراحل با کیفیت و زیادی روی کریستال های این برند انجام می‌شود در قیمت آنها تاثیر می گذارد. لینک منابع مرتبط خارجی

https://www.swarovski.com/en-AA/s-brand/Swarovski-Brand/ https://www.romadesignerjewelry.com/blogs/education/9-amazing-facts-about-swarovski-jewelry