پوشاک مردانه ست من

رولکس و ساعت های لاکچری!

در برندها / رولکس

رولکس و ساعت های لاکچری! اکثر افراد با ساعت های فوق لاکچری و لوکس رولکس (Rolex) کاملاً آشنا هستند و هنگامی که صحبت از یک ساعته جذاب و کاملا لوکس به میان می‌آید، حتماً از برند رولکس نیز یاد می شود. این برنده لوکس سوئیسی مخترع بسیاری از تکنولوژی‌ها برای استفاده در ساعت ها می باشد که تقریبا هیچ کدام از برندهای دیگر در مورد تولید ساعت به این خلاقیت ها نرسیده اند. برای آشنایی با امکانات بیشتر این برند سوئیسی و محصولات آن ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

رولکس و ساعت های لاکچری!

رولکس یک برند لاکچری طراحی و تولید ساعت می باشد. بنیانگذار رولکس بنیانگذار رولکس را می توان فردی به نام هانس ویلسدورف (Hans Wilsdorf) دانست. وی در سن ۱۹ سالگی در یک کارخانه ساعت سازی به عنوان مترجم زبان انگلیسی مشغول به کار شد و همین کار کردن در کارخانه ساعت سازی وی را با محصولات ساعت و روند شکل‌گیری ساعت آشنا کرد که بعدها در سال ۱۹۰۳ به کمک دوستش آلفرد دیویس شرکت Wilsdorf & Davis را که تولید کننده ساعت بود راه اندازی کرد. در ابتدا در تولیدی آنها ساعت های مچی مردانه و کیف های زنانه تولید می شود، اما خود هانس معتقد بر این بود که باید ساعت هایی با دقت بالایی تولید شود، زیرا در آن زمان ساعت‌های مچی تولید شده دقت و ظرافت بالایی نداشتند. بنابراین هانس به سراغ قطعات معروف سوئیسی رفت تا با استفاده از دقیق ترین قطعات بتواند ساعت های ظریف و با دقت بالایی تولید کند.

رولکس و ساعت های لاکچری!

موسس برند رولکس فردی به نام هانس ویلسدروف می باشد. به خاطر تلاش های زیاد هانس توانست ساعتی با دقت کرنومتریک بسازد و بعد از این موضوع ساعت های رولکس توانست شهرتی جهانی بدست بیاورد و همه افرادی که به ساعت مچی علاقه‌مند بودند به خاطر دقت و ظرافت بالای ساعت های برند رولکس مشتری همیشگی آن شدند. بعدها در سال ۱۹۲۶ رولکس توانست ساعت هایی ضدآب و ضد گردوغبار را به نام خود ثبت کند و همچنین برای تبلیغ این ساعت از بطری های پر از آبی که ساعت های رولکس را داخل آن قرار داده بود استفاده کرد و علاوه بر آن از شناگران ماهر سوئیسی بهره برد و با بستن ساعت های خود به دست آن ها از آن ها خواست که مسیری را شنا کنند و بعد از آن مشاهده کردند که ساعت های رولکس از ابتدا تا انتهای مسیر و حتی بعد از آن به درستی کار می کند.

رولکس و ساعت های لاکچری!

اولین ساعت ضد آب و ضد گردو غبار توسط برند رولکس رونمایی گردید. برند و لوگوی ساعت رولکس علت نامگذاری برند رولکس به این دلیل بود که از برندی استفاده کند که در نام آن از حروف و آسان و قابل تلفظی در تمام زبان ها استفاده شود و به اندازه کوتاه باشد که به راحتی قابل هک شدن روی بدنه ساعت ها باشند و اینها دلایلی بود که آنها پس از تحقیقات زیاد نام رولکس (Rolex) را برای برند ساعت خود در نظر گرفتند. فناوری های معروف رولکس رولکس دارای تکنولوژی های زیادی در طراحی و ساخت ساعت ها استفاده کرده است که در اینجا به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد. -رولکس به عنوان طراح و سازنده اولین ساعت ضدآب به نام اویستر می باشد. -رولکس به عنوان طراح و سازنده اولین ساعت مچی جهان با قابلیت تغییر اتوماتیک زمان می باشد.

رولکس و ساعت های لاکچری!

رولکس به عنوان طراح و سازنده اولین ساعت مچی جهان با قابلیت تغییر اتوماتیک زمان می باشد. -رولکس به عنوان طراح و سازنده اولین ساعت ضدآبی که حتی تا عمق صد متری نیز قابل بهره وری می باشد، است. -رولکس به عنوان اولین ساعت مچی جهان با توانایی نمایش دو تایم مجزا روی صفحه نمایش می باشد. -رولکس به عنوان اولین شرکت سازنده ساعت سازی در جهان که موفق به دریافت قابلیت کرنومتریک است. برخی از اتفاقات مهم در تاریخ رولکس ۱-سال ۱۹۰۵ در سال ۱۹۰۵ هانس ویلسدورف و دوستش اقدام به تاسیس یک شرکت ساعت سازی و لطیف سازی توأم با یکدیگر کردند اما خود هاست بر این عقیده بود که باید با استفاده از قطعات دقیق سوئیسی یک ساعت مچی دقیق و با ظرافت بسازند. ۲-سال ۱۹۰۸ در سال ۱۹۰۸ هانس به‌دنبال داشتن نام برند ای مناسب برای تولیدات خود بود و به دنبال کلمه‌ای بود که از حروف آسان و قابل تلفظ در تمام زبان ها استفاده شود که همراه با دوست خود کلمه رولکس را برای تولیدات خود انتخاب کردند.

رولکس و ساعت های لاکچری!

رولکس به عنوان اولین ساعت مچی جهان با توانایی نمایش دو تایم مجزا روی صفحه نمایش می باشد. ۳-سال ۱۹۱۰ در سال ۱۹۱۰ رولکس موفق به تولید ساعت‌های شد که به عنوان اولین ساعت هایی با دقت کرنومتری که توسط مرکز رسمی رتبه‌بندی ساعت های سوئیسی انتخاب شد. ۴-سال ۱۹۱۹ در سال ۱۹۱۹ رولکس به شهر ژنو که شهر معروف مرکز ساعت سازی می باشد نقل مکان کرد. ۵-سال ۱۹۲۶ در سال ۱۹۲۶ رولکس توانست اولین ساعت مچی ضد آب و ضد گرد و غبار را با تولید بدنه محکم و مقاوم به ثبت برساند. ۶-سال ۱۹۳۳ در سال ۱۹۳۳ برند رولکس توانست از کوهنوردان اعزامی به اورست که با ساعت های رولکس مجهز شده بودند، استفاده کند و برای این تبلیغ هزینه زیادی را نیز پرداخت کرد. این کوهنوردان به شدت از عملکرد رولکس رضایت داشتند. ۷-سال ۱۹۴۵ در سال ۱۹۴۵ توانست اولین ساعت تاریخ زن جهان را تولید کند. به این صورت که علاوه بر نشان دادن عقربه‌های برای نشان دادن زمان، تاریخ را نیز در صفحه کوچکی به فرد نشان می‌داد.

رولکس و ساعت های لاکچری!

رولکس به عنوان اولین ساعت مچی جهان با توانایی نمایش دو تایم مجزا روی صفحه نمایش می باشد. ۸-سال ۱۹۵۳ در سال ۱۹۵۳ رولکس توانست ساعت های ضد آب واقعی را تولید کند که حتی در عمق ۱۰۰ متری نیز دوام می آورد و برای تعیین صحت این موضوع از غواصانی استفاده کرد که تا عمق ۱۰۰ متری رفتند و مشاهده کردند که ساعت های رولکس کاملاً سالم است و کار می کند. ۹-سال ۱۹۵۷ در سال ۱۹۵۷ رولکس ساعت های ظریف و کاملاً کوچکی رو طراحی کرد که کاملا مناسب به دست های ظریف زنانه بود و این ساعت ها از نوع کرنومتردار بودند. ۱۰-سال ۱۹۸۵ در سال ۱۹۸۵ برند رولکس اولین برند سازنده ساعت شد که برای ساعت های خود از قاب تمام استیل استفاده می‌کرد که دارای خواص ضد خوردگی و درخششی بالا بود. ۱۱-سال ۲۰۰۵ در سال ۲۰۰۵ رولس درمانی ساعت های سرامیکی رنگی را طراحی کند که زیبایی ماندگار داشتند و حتی در شرایط سخت نیز قابل استفاده بودند. این مواد ضد خش بودند و رنگ های آن به هیچ عنوان قابل تغییر نبودند‌. ۱۲-سال۲۰۱۲ در سال ۲۰۱۲ رولکس ساعت ضد آب عمیق خود را رونمایی کرد که تا عمق ۱۲ هزار متری آب سالم و بدون ضربه باقی خواهد ماند. خلاصه مطلب برند رولکس را با ساعت های جذاب و بی نظیر و لاکچری آن می شناسیم. این شرکت ساعت سازی سوئیسی شهرت و اعتبار زیادی نظر مردم دارد و دفتر مرکزی آن در سوئیس می باشد‌ برند رولکس به عنوان یک ساعت هنوز که با فاصله زیادی نسبت به دیگر شرکت‌ها به تولید ساعت می‌پردازد، می باشد. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.rolex.com/about-rolex-watches.html https://www.bobswatches.com/about-rolex.html