پوشاک مردانه ست من

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

در برندها / هرمس

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان! برندهای بسیاری در سراسر جهان به تولیدات خود ادامه می دهند و نام تعداد زیادی از آن ها برای عموم جامعه آشناست و به علت کیفیت بالای آن ها سعی در خرید محصولات آن ها دارند. در این میان برند هرمس کاملا به عنوان یک برند اَبَر لوکس شناخته می شود که خود را وقف ثروتمندانی کرده است که علاوه بر زیبایی به کیفیت و دست ساز بودن محصولات یک شرکت اهمیت زیادی می دهند. برند هرمس از جمله برندهایی است که به علت ابر لوکس بودن و قیمت های گزافی که دارد، هر فردی قادر به خرید محصولات آن نیست، اما برای افرادی که علاقمند به دنیای مد و آشنایی با برندهای معروف آن می باشند، در ادامه این مطلب مختصر نکاتی را راجع به برند لوکس هرمس با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

هرمس به عنوان برندی آشنت برای طبقه ثروتمند جامعه محسوب می گردد. تاریخچه برند هرمس تری هرمس موسس برند هرمس که در سال ۱۸۲۸ از آلمان به همراه مادر آلمانی و پدر فرانسوی اش به فرانسه مهاجرت می کند و سال ها بعد، برند هرمس را تاسیس می کند. هرمس در ابتدا به تولید اکسسواری های کالسکه های قدیمی که با اسب کشیده می شدند، پرداخت. از همان ابتدا هرمس محصولات خود را جهت خرید طبقه ثروتمند جامعه طراحی و تولید می کرد. در سال ۱۸۸۰ شرکت هرمس به پسر تری هرمس واگذار شد و او همراه با پسرانش به مدیریت این شرکت لوکس پرداخت. در سال ۱۹۰۰ تولید کیف های چرمی لوکس برای سوارکاران که بتوانند لوازم و مایحتاج ضروری خود را هنگام سوارکاری درون آن قرار بدهند، تولید شد و این اولین کیف تولیدی شرکت هرمس و به عنوان محصولی برای ورود به بازار جهانی شناخته شد‌. بعد از چارلز هرمس نیز پسرانش ادامه مدیریت شرکت را بر عهده گرفتند و با استخدام امیری ماریس انقلابی در محصولات خود ایجاد کرد. ماریس حق انحصاری تولید زیپ را فرا گرفت و با انتقال آن به شرکت هرمس اولین کت چرمی زیپ دار را تولید کرد که به علت خاص و انحصاری بودن مورد توجه تعداد زیادی از ثروتمندان قرار گرفت.

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

برند هرمس از لوکس ترین و گرانقیمت ترین محصولات لاکچری شناخته شده می باشد. ماریس در کنار پسران هرمس مدیریت شرکت را بر عهده گرفتند و تولید لباس ها و اکسسواری ها را وارد خط تولید جدید این شرکت کرد. جرقه تولید کیف دستی های معروف هرمس توسط همسر ماریس زده شد. او که همواره از اینکه نمی تواند کیفی مناسب برای خود داشته باشد، ماریس را بر آن داشت تا به طراحی و تولید کیف دستی که امروزه به عنوان لوکس ترین کالای برند هرمس شناخته می شود گام بگذارد و این سر آغاز شهرت بیش از پیش برای این برند فرانسوی و افتتاح شعبه های بسیار در سراسر جهان گردید. هرمس به تولید این محصولات اکتفا نکرد و یک ساعت ساز حرفه ای فرانسوی را به منظور طراحی و تولید انحصاری ساعت هرمس استخدام کرد و طولی نکشید که خط تولید ساعت های لوکس از استیل ضد زنگ و طلای ۱۸ عیار به محصولات هرمس اضافه شد‌. در آخر در سال ۱۹۶۱ هرمس وارد تولید محصول جدید خود یعنی عطر و ادکلن گردید و در این زمینه به موفقیت های بسیاری دست یافت.

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

هرمس کار خد را از تولید زین اسب برای ثروتمندان آغاز کرد. خط تولید شرکت هرمس به صورت مختصر اگر به صورت مختصر و تیتروار بخواهیم خط تولید شرکت ابرلوکس هرمس را بررسی کنیم، می توان به ترتیب زیر نام برد. -در سال ۱۸۳۷ هرمس تولیدات خود را با طراحی و تولید اکسسواری های و زین اسب شروع کرد. -در سال ۱۹۲۰ طراحی و تولید دستکش، ساعت و لباس های زنانه و مردانه را به راه انداخت. -در سال ۱۹۳۰ هرمس تولید کیف دستی های جذاب خود را وارد بازار و به خصوص بازارهای ایالت متحده کرد. -در سال ۱۹۳۷ هرمس توانست وارد تولید روسری های زنانه خود گردد که استقبال بی نظیری از آن توسط قشر ثروتمند جامعه شد. -در سال ۱۹۵۴ هرمس انقلابی در محصولات خود به راه انداخت و شروع به تولید مبلمان دست ساز و انحصاری کرد.

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

برند هرمس ید طولانی در تولید مبلمان با کیفیت دارد. فلسفه هرمس فلسفه وجودی برند هرمس همواره بر پایه کیفیت و کمیابی محصولات تولیدی آن بنا نهاده شد. در واقع هرمس جز تولیدی های پر تولیدی نیست که خط تولید آن از انبوده درخواست های تولیدی پر شده باشد و همواره به صورت تک سفارش در هر لاین تولید به طراحی و تولید می پردازد. بنابراین در هرمس خبری از تولید انبوه و افزایش خطوط تولید نیست و از آنجا که خط مشی محصولات تولیدی این شرکت برای قشر بسیار ثروتمند می باشد، برای تولید هر کدام از محصولات فوق العاده گران قیمت خود وقت زیادی را صرف می کند. به همین دلیل است که اکسل دوناز مدیر فعلی شرکت هرمس علت نقطه قوت و شهرت برند خود را در دقت در مراحل تولید می داند. بنابراین در طول تولید ۱۸۰ ساله این برند و با وجود تغییر مدیر و مالکان این مجموعه خط مشی و فلسفه وجودی آن بدون تغییر باقی مانده و حتی مدعی هستند که هر محصول تولید شده کار دست یک صنعتگر بوده است. یعنی از صفر تا صد آن توسط یک شخص انجام می گردد که این به میزان حرفه ای بودن کارگران بخش تولیدی هرمس اذعان دارد.

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

فلسفه وجودی هرمس بر تولید باکیفیت برای قشر مرفه جامعه می باشد. تبلیغات برند هرمس برند هرمس تبلیغات خاص و منحصر بفردی نیز در لاین تولیدات ابر لوکس و گرانقیمت خود دارد. برخلاف سایر برندهای معتبر دنیا، هرمس از بازیگران و افراد مشهور برای معرفی محصولات خود استفاده نمی کند، زیرا مشتریان آن ها را افرادی تشکیل می دهد که به خوبی برند هرمس را می شناسند و جز مشتریان ثابت و دائمی آن هستند و برای بازاریابی نیازی به تبلیغ کردن توسط افراد مشهور ندارند. از طرف دیگر هرمس کارمندان و خط تولید خود را به عنوان مهمترین فاکتور در تبلیع این برند خوشنام می شناسد و معتقد است با تولید محصولات با کیفیت و بدون رقیب و با استفاده از مواد اولیه کاملا پایدار و ماندگار، می تواند رقابیت کم نظیری را در میان برندهای مختلف ایجاد کند و افرادی که توانایی خرید از هرمس را داشته باشند، به معنای واقعی کلمه با یک بار خرید از این شرکت مجددا به سراغ لباس ها و محصولات با کیفیت آن خواهند آمد. البته در سال های اخیر از روش ایجاد اپلیکیشن های مختلف و با طراحی جالب برای معرفی محصولات خود نیز استفاده کرده است.

هرمس، برندی نام آشنا برای ثروتمندان!

برند هرمس برخلاف سایر برندهای شناخته شده دنیا از افراد معروف برای تبلیغ محصولات خود استفاده نمی کند. خلاصه مطلب برند هرمس از جمله ابر لوکس ترین و گرانقیمت ترین برندهای تولیدی در سراسر جهان می باشد. هرمس به علت ساخت محصولات خود به صورت کاملا دستساز و با صنعتگران حرفه ای به این شهرت دست یافته است و افراد عادی توانایی خرید از این برند فوق لوکس را ندارند و فلسفه و خط مشی آن تولید محصولات بی نظیر و با کیفیت برای ثروتمندان است. لینک منابع مرتبط خارجی https://lvbagaholic.com/blogs/lv_bagaholic/hermes-101-everything-you-need-to-know-about-your-favourite-handbag-designer https://luxurylaunches.com/fashion/mind-blowing-facts-on-hermes.php