پوشاک مردانه ست من

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

در لباس مردانه / تیپ جذاب

قسمت چهارم

آقایان برای داشتن استایلی مدرن و مطابق با مد روز اکثرا به دنبال تیپ جذاب و مردانه هستند که در تمام دوران ها و زمان ها به روز به نظر برسد. شاید این خصوصیت را تنها استایل کلاسیک دارا باشد، اما خوب است بدانید که تیپ جذاب تنها به برند و گران قیمتی فاکتورهای پوشش شما منحصر نمی گردد و باید رنگبندی، فرم اندام و چهره خود و همچنین انواع استایل های و آیتم هایی که در هر استایل قابلیت پوشش دارد را بررسی کنید تا بتوانید ادعا کنید تیپ جذاب و سنگین مردانه ای دارید. برای آشنایی با این نوع تیپ مردانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. رایحه و عطر مناسب
  2. همانطور که می‌دانید داشتن استایل مناسب تنها منحصر به پوشیدن لباس های برند و با کیفیت و یا جذاب نیست. انتخاب عطر مناسب و متصاعد شدن بوی خوش از شما می‌تواند یکی از عوامل مهم برای آقایان و خانم ها باشد، تفاوتی ندارد. هر فردی بوی منحصر به فردی را برای بدن خود دارند و این از نظر محققان کاملاً اثبات شده است. به همین دلیل است که برخی عطر ها بر روی یک شخص دیگر دارای رایحه های متفاوتی می باشد که برای انتخاب عطر نمی توانید تنها به این دلیل اکتفا کنید که شخص دیگری از این عطر استفاده کرده است و بوی خوشی داشته است‌. بنابراین بهتر است که قبل از خرید عطر حتما از تستر آن استفاده کنید تا تاثیر آن را روی بدن خود تست کنید و بعد از آن نسبت به خرید حجم زیادی از آن اقدام کنید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

استفاده از عطرهایی مناسب هر فصل می تواند به داشتن تیپ جذاب شما کمک کند

البته باید دقت کنید که علاوه بر بوی طبیعی بدن خود شما می بایست به فصل‌ها نیز برای خرید عطر و رایحه مناسب توجه کنید. معمولا در فصل‌های گرم از اعضای خنک و ملایم تری استفاده می‌کنند و در فصل‌های سرد از رایحه هایی که ماندگاری بیشتری دارند و شیرین و گرم تر می باشند. استفاده می‌کنند و همین دلیل باعث می شود که بوی جذاب را بر روی تیپ و استایل خود حفظ کنید. البته استفاده از عطرهای برند و با کیفیت مناسب می‌تواند ماندگاری طولانی تری بر روی بدن و لباس شما داشته باشد. سعی کنید قبل از استفاده از عطر و خرید حجم زیادی از آن حتماً از یک تستر استفاده کنید. اگر بر روی بدن شما و مطابق با نیاز شما بود که حجم زیادی از ان را خریداری کنید. در غیر این صورت به سراغ خرید رایحه دیگری بروید، زیرا عطرها تنها موردی از اکسسواری های جذاب مردانه به حساب می‌رود که نمی‌توانید با استناد به بوی خوش آن بر روی دیگران آن را خریداری کنید. حتما می بایست به صورت شخصی آن را تست کنید و از طرف دیگر انتخاب عطرهایی با رایحه گل و یا رایحه‌های خیلی ملایم برای تابستان بسیار مناسب می باشد و سعی کنید حتماً فصل را برای خرید عطر در نظر بگیرید تا به شما کمک کند که جذابیت بیشتری داشته باشید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

عطر و رایحه مناسب می بایست به یک آیتم موثر در تیپ جذاب شما تبدیل گردد

  1. انتخاب کت شلوار مناسب
  2. برای حفظ تیپ جذاب مردانه خود سعی کنید حتماً از یک کت شلوار جذاب و مناسب در کمد لباس های خود بهره بگیرید. دقت داشته باشید که نیازی نیست که تمام رنگ ها و مدل ها و طرح های کت شلوار را برای خود خریداری کنید، ولی داشتن یک کت شلوار رنگ سرمه‌ای برای هر شخص از واجبات می باشد، زیرا رنگ سورمه ای را شما می توانید هم در استایل خیلی رسمی نیمه رسمی و حتی کژوال و غیررسمی نیز استفاده کنید و نیاز به تغییر مجدد و دائمی رنگ های کت شلوار برای مراسم و مناسبت‌های مختلف نمی باشد. البته اگر هزینه آن برای شما مشکلی نداشته باشد و بتواند از رنگ‌های مختلف استفاده کنید، شما بسیار جذابتر به نظر خواهید آمد. سعی کنید حتما از یک کت و شلوار با برند معتبر و کیفیت مناسب که دارای دوخت بسیار عالی و بدون نقص می باشد، استفاده کنید، زیرا کت شلوار کاملاً استایل شما را بصورت بولد نشان می‌دهد و توجه اطرافیان در نگاه اول به آن جذب خواهد شد و بنابراین شایسته است که سعی کنید نسبت به سایر آیتم هایی که با کت شلوار می پوشید که از کت شلوار بهتری استفاده کنید. تا جایی که می‌توانید از کت شلوار ست استفاده کنید، مگر اینکه در استایل‌های مانند کژوال یا غیررسمی قصد داشته باشید از کت های تک مانند بلیزر استفاده کنید که در آن صورت نیز حتماً می بایست هماهنگی بین کت و شلوار و سایر آیتم های لباس خود را رعایت کنید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

انتخاب صحیح کت شلوار می تواند به راهی مناسب در جهت تیپ جذاب شما تبدیل گردد

  1. لباس های عجیب و غریب نپوشید!
  2. برخی آقایان برای جذاب تر به نظر رسیدن خود سعی در پوشیدن آیتم ها و لباس های عجیب و غریب دارند. همین موضوع باعث می‌شود که شما از آیتم‌های استفاده کنید که نه تنها با اندام و چهره شما هماهنگ نباشد، بلکه در نگاه اطرافیان به استایلی غیرمعمول و غیرطبیعی به نظر برسید. سعی کنید برای داشتن تیپ جذاب مردانه خود به دنبال لباس هایی با کیفیت و معتبر باشید‌ به جای اینکه دنبال لباس های عجیب و غریب باشید و لباس‌هایی که هیچ کس تابحال آنها را نپوشیده است. البته در برخی استایل ها مانند استایل های اگزوتیک، ماهیت این استایل پوشیدن لباس هایی عجیب و غریب است، اما برای استایل های معمولی و روزمره و کاری شما نیاز به پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب ندارید. بهتر است به جای هزینه کردن برای این آیتم هایی که معمولاً مورد پسند عموم نیز واقع نمی‌شود. به دنبال لباس های با کیفیت و برند معتبر باشید. به خصوص در آیتم های مانند کفش، شلوار و عینک که جذابیت بیشتری به استایل شما خواهد بخشید. به عبارت دیگر هر لباس متفاوتی جذاب نخواهد بود. لزومی ندارد که همواره به دنبال امتحان کردن و پوشیدن لباس هایی متفاوت ولو عجیب و غریب باشید. همینکه بتوانید لباس استایل های معمولی خود را با بهترین حالت و کیفیت اجرا کنید، به این ترتیب علاوه بر احساس مطلوبی که خود از استایل شخصی خود دارید، دیگران نیز این حس خوب را در سبک پوشش شما تایید خواهند کرد و با این روند نیازی به پوشیدن عجیب و غریب ترین سبک لباس ها نخواهد بود.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

برای داشتن تیپ جذاب نیاز به پوشیدن لباس های عجیب و غریب نمی باشد

خلاصه مطلب

آقایانی که به دنبال داشتن تیپ جذاب مردانه هستند، بهتر است و قوانین و اصول آن را بدانند و آنها را رعایت کنند تا بتوانند تیپ جذاب و شیکی را داشته باشند. به طور کلی بدون دانستن قوانین و قواعد کلی استایل های مردانه نمی‌توان تیپ جذابی را خلق کرد. برای آشنایی با این اصول و قواعد می‌توانید این مطلب را دنبال کنید.