پوشاک مردانه ست من

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

در لباس مردانه / تیپ جذاب

قسمت دوم

آقایان برای داشتن استایلی مدرن و مطابق با مد روز اکثرا به دنبال تیپ جذاب و مردانه هستند که در تمام دوران ها و زمان ها به روز به نظر برسد. شاید این خصوصیت را تنها استایل کلاسیک دارا باشد، اما خوب است بدانید که تیپ جذاب تنها به برند و گران قیمتی فاکتورهای پوشش شما منحصر نمی گردد و باید رنگبندی، فرم اندام و چهره خود و همچنین انواع استایل های و آیتم هایی که در هر استایل قابلیت پوشش دارد را بررسی کنید تا بتوانید ادعا کنید تیپ جذاب و سنگین مردانه ای دارید. برای آشنایی با این نوع تیپ مردانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع تیپ جذاب مردانه

قبل از اینکه به سراغ انواع ویژگی های جذاب مردانه بپردازیم، خوب است انواع پرطرفدار تیپ مردانه را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم تا با آمادگی بیشتری به بررسی ویژگی های یک تیپ مردانه جذاب بپردازیم. در قسمت اول این مطلب در مورد تیپ روزمره و تیپ گاری توضیحاتی را ارائه دادیم، در این مطلب ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

تیپ جذاب مردانه را می توان با تمام آیتم های استایل های مختلف خلق کرد

  • تیپ بیزینس من
  • بیزینس من در گذشته به عنوان تیپ کاری استفاده می شد، اما امروزه به عنوان یک استایل و تیپ مجزا به کار خود ادامه می‌دهد و البته می‌توان هم‌چنان آن را در تیپ کاری مورد استفاده قرار داد، اما لزوماً پوشیدن آیتم‌های آن مخصوص محیط کاری نمی باشد. آیتم های پر طرفدار در این تیپ شامل ژاکت، پیراهن مردانه ساده، شلوار پارچه ای، کفش لوفر یا کالج استفاده می‌شود. اگر قصد استفاده از این استایل را در محیط کاری و محیط دانشگاه دارید، می‌توانید یک کیف دوشی چرم را نیز که همرنگ با کفش‌های شماست به استایل خود اضافه کنید. در غیر این صورت نیاز به استفاده از کیف نمی باشد. البته استفاده از کیف کاملا به نظر شخصی افراد بستگی دارد و طبق سلیقه خود می توانید از آن استفاده کنید یا خیر! از طرف دیگر تیپ بیزینس من از جمله تیپ جذاب مردانه ای به شمار می‌رود که دارای آیتم هایی است که معمولاً با هر نوع تیپ و سلیقه‌ای سازگار است و افراد می‌توانند با اندام ها و تیپ های مختلف از این نوع استایل استفاده کنند. معمولاً از رنگ های خنثی در این تیپ استفاده می‌شود، اما ممکن است برای ایجاد کمی تفاوت از اکسسواری های رنگی به رنگ‌های گرم یا سرد و با توجه به فصل پیش رو استفاده کنند.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

در گذشته از تیپ جذاب بیزینس من به جای تیپ کاری استفاده می کردند

  • تیپ رسمی
  • تیپ رسمی از آن دسته از تیپ های مردانه است که جذابیت زیادی به دنبال دارد و زمانی که آقایان چه برای مراسم رسمی و چه غیر از آن از استایل مردانه رسمی استفاده می‌کنند، تبدیل به یک تابلوی درخشان می‌شود که توجه اطرافیان را به خود جذب می‌کنند. از آنجا که آیتم‌های یک تیپ رسمی کاملاً از پیش مشخص شده است و شما می‌دانید که باید از چه نوع لباس‌ها و چه رنگی در این استایل استفاده کنید، می‌توان گفت که تیپ رسمی تیپ راحتی است و نیاز به انجام تحقیق یا گشتن زیاد برای خرید یک لباس نخواهید داشت. بنابراین به راحتی می توانید تیپ رسمی خود را استفاده کنید و یک تیپ جذاب مردانه را داشته باشید. از جمله آیتم‌های ثابت و همیشگی در یک تیپ رسمی شامل کت شلوار مردانه می باشد که در سه رنگ مشکی، سرمه ای و خاکستری استفاده می‌شود و سایر رنگ ها به ویژه رنگ های روشن در کت شلوار تیپ رسمی استفاده نمی‌شود و اگر از آن استفاده کنید از حالت رسمی خارج خواهد شد.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

تیپ رسمی از آن دسته از تیپ هاست که با رعایت نکردن حتی یک آیتم در آن از حالت رسمی خارج می گردد

در تیپ رسمی معمولا از پیراهن مردانه رنگ سفید یا رنگ های خیلی ملایم مایل به سفید استفاده می‌کنند؛ به عنوان مثال آبی بسیار روشن و یا طوسی بسیار روشن، بهتر است از رنگ آبی و طوسی در زمان‌های استفاده کنید که کت شلوار خود را به رنگ سرمه ای یا خاکستری در نظر گرفته‌اید، اما بهترین گزینه برای انتخاب پیراهن در تیپ مردانه رسمی رنگ سفید می باشد. اگر مراسم شما خیلی رسمی است، می توانید از پیراهن سفید کاملا رسمی استفاده کنید. از طرف دیگر کفش های مورد استفاده در تیپ رسمی لزوماً کفش های رسمی می باشد که با همین عنوان نیز در فروشگاه ها به فروش می رسد و شما می توانید کفش مردانه رسمی خود را تهیه کنید. ورنی یا مات بودن رنگ کفش به سلیقه شما بستگی دارد، اما اگر کفش خود را از نوع مات تهیه می‌کنید، کمربند شما نیز باید با آن هماهنگ باشد و بالعکس. رنگ کفش و کمربند شما نیز باید کاملاً با هم مطابق باشد و بهتر است از یک کد رنگی در نظر بگیرید. به هیچ وجه در استایل رسمی کمربند قهوه ای را با کفش مشکی یا بالعکس ست نکنید، زیرا کل استایل شما را زیر سوال خواهد برد. اکسسواری هایی که در استایل رسمی نیز استفاده می کنید، باید کاملاً رسمی باشد. بهترین گزینه برای انتخاب اکسسواری ها ساعت می باشد. بهتر است از ساعت های استیل استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از ساعت بند چرم رنگ مشکی نیز می توانید استفاده کنید. اگر از ساعت بند استیل استفاده می کنید، سایر اکسسواری های فلزی استایل شما نیز باید از نوع استیل باشد؛ همچون گیره کراوات و دکمه سرآستین و اگر از کفش سگک دار نیز استفاده می کنید رنگ سگک کفش و کمربند نیز باید یکسان باشد. در مورد کراوات و پاپیون نیز رسمی ترین حالت استفاده از پاپیون می باشد، اما می‌توانید از کراواتی که استفاده کنید که رنگ آن هماهنگ با کت شلوار شما باشد.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

آقایان در تیپ جذاب رسمی خود سعی کنند از رنگ های روشن استفاده نکنند

ترفندهای تیپ جذاب مردانه

حالا که با انواع استایل های پرطرفدار مردانه آشنا شده اید، بهتر است سراغ ترفندهایی برویم که آقایان معمولاً برای جذاب تر نشان دادن استایل خود استفاده می‌کنند. برخی از آقایان استایل های ابداعی دارند، یعنی استایلی که آن ها استفاده می‌کنند بین استایل رسمی و نیمه رسمی است و یا ممکن است بین استایل کژوال و نیمه رسمی قرار بگیرد. درست است که این مدل تیپ در دنیای مد وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه هارمونی رنگ ها را رعایت کرده اند و تمام آیتم های استفاده شده در آن با هم ترکیب جذابی را ایجاد کرده است، بنابراین مشکل خاصی را به وجود نخواهد آورد و می توانید از ترفندهایی همچون آستین های تازده پیراهن استفاده کنید. استفاده از اکسسوری های جذاب، عطر مناسب و همچنین اصلاح کردن موی خود با توجه به استایل و مد روز و همچنین هماهنگ کردن تیپ خود با فصل مورد نظر، از جمله نکاتی است که می‌توان در استایل مردانه خود رعایت کنید. در قسمت بعدی این مطلب توضیحات کاملتری در مورد ترفندهای استایل مردانه به شما ارائه خواهیم داد.

خلاصه مطلب

آقایانی که به دنبال داشتن تیپ جذاب مردانه هستند، بهتر است و قوانین و اصول آن را بدانند و آنها را رعایت کنند تا بتوانند تیپ جذاب و شیکی را داشته باشند. به طور کلی بدون دانستن قوانین و قواعد کلی استایل های مردانه نمی‌توان تیپ جذابی را خلق کرد. برای آشنایی با این اصول و قواعد می‌توانید این مطلب را دنبال کنید.