پوشاک مردانه ست من

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

در لباس مردانه / تیپ جذاب

قسمت اول

آقایان برای داشتن استایلی مدرن و مطابق با مد روز اکثرا به دنبال تیپ جذاب و مردانه هستند که در تمام دوران ها و زمان ها به روز به نظر برسد. شاید این خصوصیت را تنها استایل کلاسیک دارا باشد، اما خوب است بدانید که تیپ جذاب تنها به برند و گران قیمتی فاکتورهای پوشش شما منحصر نمی گردد و باید رنگبندی، فرم اندام و چهره خود و همچنین انواع استایل های و آیتم هایی که در هر استایل قابلیت پوشش دارد را بررسی کنید تا بتوانید ادعا کنید تیپ جذاب و سنگین مردانه ای دارید. برای آشنایی با این نوع تیپ مردانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اصول پوشش مردانه چیست؟

همانطور که می دانید برای داشتن استایلی جذاب و کاملا اصولی می بایست قوانین و روش های هر استایل را بدانید و آن ها را کاملا رعایت کنید. به عبارت دیگر باید به خوبی بدانید که این مدل لباس ها از چه جنسی تشکیل می شوند و شامل چه آیتم هایی می باشند. برخی از این قوانین شامل جنس و نوع لباس، رنگ و کیفیت آن می گردد. در واقع آقایانی که قصد دارند تیپ جذاب داشته باشند، می بایست حتما به این اصول پایبند باشند و در پوشش خود حتما به کار گیرند. بنابراین می توان به جدیت گفت که هر چه از قواعد و ملزومات نحوه خلق استایل و دنیای مد و قوانین مربوط به هر نوع سبک پوشش آگاهی بیشتری داشته باشید، مسلما تیپ جذاب تری نیز ایجاد خواهید کرد.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

آقایان برای داشتن تیپ جذاب بهتر است قوانین و اصول دقیق آن را بدانند

خصوصیات تیپ مردانه

هرگاه صحبت از یک تیپ جذاب و مردانه می گردد، مسلما پوشیدن لباس های برند و گرانقیمت در ذهن متصور می گردد، اما آیا بدون داشتن لباس های مارک نمی توان استایلی شیک و جذاب خلق کرد؟ خوب است بدانید شما می توانید با رعایت کردن اصول و قوانین تیپ جذاب و کاملا منطبق با مد و عدم نیاز به خرید لباس های لوکس و گرانقیمت پوشش شیکی و جذابی را خلق کنید؛ به عنوان مثال پوشیدن یک پیراهن صورتی همراه با شلوار پارچه ای مشکی نه تنها جذابیتی برای آقایان ایجاد نمی کند، بلکه کاملا مضحک و خنده دار به نظر می رسد، ولی اگر همین پیراهن صورتی ساده را به پیراهنی راه راه سفید صورتی تبدیل کنیم و با یک شلوار جین روشن و کفش کتونی سفید ست کنیم آیا جداب تر از این ست نیز وجود خواهد داشت؟ هزینه زیادی هم برای آیتم ها نشد، اما چون ترکیب رنگی و نوع آیتم ها در آن رعایت شد باعث خلق تیپ جذابی گردید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

قبل از داشتن تیپ جذاب باید با ویژگی ها و خصوصیات انواع استایل ها آشنا باشید

انواع تیپ جذاب مردانه

قبل از اینکه به سراغ انواع ویژگی های جذاب مردانه بپردازیم، خوب است انواع پرطرفدار تیپ مردانه را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم تا با آمادگی بیشتری به بررسی ویژگی های یک تیپ مردانه جذاب بپردازیم.

  • تیپ روزمره
  • تیپ روزمره را در واقع می‌توان آن دسته از تیپ جذاب مردانه دانست که معمولاً به طور روزمره برای انجام کارهای عادی و معمولی خود استفاده می‌کنند. به طور واضح‌تر بخواهیم بیان کنیم به این معناست که به دنبال لباس خیلی رسمی یا خیلی لوکس برای پوشیدن آن نیستند. البته این بدان معنا نیست که هر نوع لباس دم دستی را می‌توانند بپوشند، بلکه باید در عین حال که در این لباس ها راحت هستند، جذاب نیز به نظر برسند. در واقع می‌توان گفت از میان تعداد زیادی از زن‌هایی که در مورد تیپ های مردانه نظرسنجی کرده اند، تیپ روزانه مردانه امتیاز بیشتری به دست آورده است و از نظر آن ها آقایان با پوشیدن لباس های روزانه جذابیت زیادی به دست می آورند. بودند و اعلام کرده اند که تیپ های تصادفی آقایان که از قبل برای پوشیدن آنها برنامه‌ریزی نشده است و به طور روزمره از آنها استفاده می‌کنند، جذابیت زیادی به آقایان می‌دهد. البته باید دقت داشته باشید که سایز لباس، تیشرت، پیراهن و هر نوع لباس دیگری که با آن راحت هستید و به عنوان تیپ روزانه از آن استفاده می کنید، می بایست کاملاً سایز بدن شما باشد. از پوشیدن لباس‌های گشاد یا لباسهای خیلی تنگ و چسبان در این مورد استفاده نکنید، زیرا ماهیت اصلی تیپ روزمره یعنی راحتی آن را زیر سوال خواهد برد. در واقع می‌توان گفت که تیپ روزمره از انواع تیپ های جذاب در استایل آقایان است که معمولاً هم برای خود آنها و هم برای اطرافیان جذابیت خاصی را القا می‌کند.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

مهمترین نکته در داشتن تیپ جذاب روزمره برای آقایان راحتی آن می باشد

  • تیپ کاری
  • تیپ کاری همانطور که از نام آن بر می آید از انواع تیپ جذاب مردان است که مردان معمولاً برای محیط کار خود و محیط دانشگاه و محیط‌هایی که آن چنان رسمیت چندانی ندارد، ولی مناسب استفاده از لباس‌های روزمره یا اسپرت هم نمی باشند، است. در واقع در تیپ کاری شما می توانید از برخی آیتم‌های استایل نیمه رسمی نیز استفاده کنید و برخی آیتم‌های استایل راحتی را نیز در کنار آنها به کار ببرید. اگر در فصل زمستان هستید، می توانید از انواع پالتو و بارانی در تیپ زمستانی خود بهره ببرید. تیپ کاری کمی دقت و توجه بیشتری نسبت به تیپ روزمره نیاز دارد، زیرا ممکن است شما در یک جلسه مهم کاری به سر ببرید و مسلما نمی توانید از یک استایل اسپرت در این جلسه استفاده کنید. بنابراین سعی کنید قبل از اینکه سراغ انتخاب تیپ مورد نظر خود بروید، حتماً مکانی را که قصد حضور در آنجا را دارید شناسایی کنید و با توجه به آن تیپ خود را انتخاب کنید. انتخاب آیتم هایی همچون کت تک، کت بلیزر، کت های پشمی طرح دار، شلوار جین جذب تیره رنگ، کت شلوار های معمولی و نه چندان رسمی از جمله آیتم‌های پرطرفدار در تیپ کاری می باشد. البته در برخی تیپ های کاری به علت حساسیت و رسمیت آن ممکن است تقاضا شود تا از لباس‌های کاملاً رسمی استفاده کنیدکه می توان آن را از استثنائات تیپ کاری دانست و به طور کلی تیپ کاری در محیط دانشگاه و یا در محیط کار نباید آنچنان که کژوال و غیررسمی باشد و نه خیلی از آیتم های رسمی استفاده شود. باید به گونه ای باشد که تیپ شما به استایل نیمه رسمی نزدیک باشد و همانطور که در آن احساس راحتی می کنید رسمیت خاصی را هم نیز دنبال کند.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

تیپ جذاب کاری زمانی به وجود می آید که هم راحتی و هم رسمیت لباس در نظر گرفته شود

خلاصه مطلب

آقایانی که به دنبال داشتن تیپ جذاب مردانه هستند، بهتر است و قوانین و اصول آن را بدانند و آنها را رعایت کنند تا بتوانند تیپ جذاب و شیکی را داشته باشند. به طور کلی بدون دانستن قوانین و قواعد کلی استایل های مردانه نمی‌توان تیپ جذابی را خلق کرد. برای آشنایی با این اصول و قواعد می‌توانید این مطلب را دنبال کنید.