پوشاک مردانه ست من

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه عروسی

در خبر / سبک لباس

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی قسمت اول همواره انتخاب یکدست لباس مردانه برای مراسم عروسی که هم جذاب باشد و هم هزینه زیادی در پی نداشته باشد، برای دیگران و به خصوص آقایانی که به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهند، از فاکتورهای مهم تلقی می گردد، اما برای انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی باید چه نکاتی را در نظر گرفت که بتوان گفت لباس علاوه بر اینکه تمام فاکتورهای مد دنیا را شامل شده، در عین حال جذاب و شیک هم به نظر می رسد و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است؟ همانطور که می دانید انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی علاوه بر نشان دادن ظاهر شیک شما، باعث ایجاد نوعی احترام برای صاحب مراسم نیز می گردد. پس برای دانستن نکات مهم در انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا با این نکات آشنا شوید.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

آقایان باید سعی کنند لباس مردانه برای مراسم عروسی را قبل از شروع مراسم انتخاب کنند. لباس مناسب برای مراسم عروسی فصل های مختلف انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی به فصل اجرای آن مراسم نیز بستگی دارد. بهتر است برای شرکت در این مراسم در فصل بهار به دنبال لباس هایی باشید که با توجه به آب و هوای محل زندگی شما باشد. اگر آب و هوای گرم و معتدلی را در پیش دارید، بهتر است از یک شلوار پارچه ای رنگ روشن، همراه با یک کت تک بلیزر و شلوار اسلیم یا راسته می تواند جذابیت زیادی را خلق کند که در عین حال که پوشش خوبی برای شما ایجاد می کند، برای فصل نه چندان سرد و نه چندان گرم بهار گزینه مناسبی به عنوان لباس مردانه برای عروسی محسوب می گردد. برای فصل تابستان به علت گرمای هوا بهتر است سراغ لباس های رنگ روشن و جنس خنک تر بروید. بنابراین انتخاب کت شلوار از جنس نخ و الیاف طبیعی به رنگ های روشن همراه با یک کالج رنگ روشن می تواند گزینه مناسبی برای لباس شما در طی مراسم عروسی محسوب گردد‌‌. برای انتخاب آیتم های مناسب در فصل پاییز بهتر است سراغ رنگ های پاییزی همچون زرد، خردلی و یا قهوه ای بروید و انتخاب ترکیبی از کت شلوار رنگ کرم روشن به همراه کفش و کمربند چرم قهوه ای می تواند بهترین ترکیب برای استایل پاییزه شما در انتخاب لباس مردانه برای عروسی باشد. اگر در طول فصل زمستان و هوای سرد به مراسم عروسی دعوت شدید، شما می توانید از انتخاب کت شلوار با جنس معمولی استفاده کنید، زیرا باید روی این کت شلوار از یک پالتوی بلند به خاطر سرمای هوا استفاده کنید، پس نیازی به پوشیدن کت شلوار و یا لباس گرمتر زیر پالتو نمی باشد.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

در فصل های مختلف لباس مردانه برای مراسم عروسی متفاوتی نیز می طلبد. کت شلوار برای انتخاب بهترین لباس مردانه برای مراسم عروسی بهتر است ابتدا سراغ مهمترین آیتم این مراسم، یعنی کت شلوار مردانه بروید. شما می توانید از کت شلوارهای خیلی رسمی که همان کت شلوار مشکی رنگ همراه با پیراهن تاکسیدو و کفش چرم آکسفورد و کراوات یا پاپیون مشکی می باشد استفاده کنید. بله انتخاب خوبی است ولی با این سبک پوشش بسیار شبیه با داماد خواهید شد. بهتر است از کت شلوار به رنگ های دیگر، اما نه لزوما رنگ های روشن بهره ببرید. پوشیدن کت شلوار در فصول خاصی همچون تابستان که گرمای هوا زیاد است، می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد، ولی باز هم بهتر است که سراغ رنگ روشن نروید و استفاده از کت شلوار به رنگ های خاکستری، سورمه ای را بر سایر رنگ ها ترجیح دهید. رنگ خاکستری و سورمه ای از رنگ های خنثی محسوب می گردند که غالبا با اکثر رنگ ها قابلیت ست شدن دارند و نیازی نیست شما برای ست کردن لباس ها و آیتم های دیگر با این رنک کت و شلوارها دچار استرس و مشغله فکری گردید. بهتر است به دوخت مناسب کت شلوار دقت کنید و در صورت توانایی از برندهای معتبر خرید کنید و اندازه استانداردی برای کت شلوار خود در نظر بگیرید و پوشیدن کت های اسلیم و کوتاه اسپرت را در مراسم دیگری استفاده کنید. سعی کنید حتما درز سر آستین ها دقیقا روی سرشانه شما قرار بگیرد و اندازه کت به نحوی باشد که به راحتی بتوانید دکمه کت را ببندید و یا هنگام بستن دکمه کت پیراهن زیر کت چروک نگردد. شلوار خود را نیز به نحوی انتخاب کنید که هنگام نشست و برخاست دچار مشکل نگردید و اندازه کمر به نحوی باشد که بدون نیاز به کمربند کاملا روی کمر شما محکم نگاهداشته شود.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

پیراهن مناسب به عنوان لباس مردانه برای مراسم عروسی از نوع کلاسیک می باشد. پیراهن بعد از کت شلوار مهمترین آیتم به خصوص برای شرکت در مراسم عروسی را می توان پیراهن نام برد. پیراهن ها انواع مختلفی دارند و شما با توجه به نوع کت شلوار خود می توانید پیراهنی در رنگ و طرح دلخواه انتخاب کنید. بهتر است برای انتخاب لباس مردانه برای عروسی پیراهن ساده را جزو انتخاب خود قرار دهید و از انتخاب پیراهن های طرحدار و گل گلی اجتناب ورزید، به این دلیل که انتخاب هرچه ساده تر آیتم ها باعث رسمی نشان دادن استایل شما خواهد گردید. با توجه به آیتم قبلی که ذکر شد شما می توانید از کت شلوارهای رنگ مشکی، خاکستری و سورمه‌ای که از جمله رنگ های خنثی به شمار می روند استفاده کنید. بهتر است رنگ پیراهن خود را متناسب با این رنگ ها درنظر بگیرید. بهترین رنگ برای شرکت در مراسم عروسی برای پیراهن رنگ سفید می باشد، اما شما می توانید از پیراهن آبی روشن، زرد خیلی روشن و صورتی ملایم نیز برای هماهنگی با این کت و شلوار ها استفاده کنید. یقه پیراهن بهتر است از نوع یقه کلاسیک باشد که علاوه بر اینکه با انواع کراوات ها قابل ست شدن می باشد، با انواع یقه ها نیز قابلیت تطبیق پذیری دارد و نیاز نیست شما برای پیدا کردن کت شلوار و یا کراواتی که هماهنگ با یقه پیراهن شما باشد، به سختی بیفتید. همانطور که گفته شد بهتر است از پیراهن ساده برای شرکت در مراسم عروسی استفاده کنید، اما اگر علاقمند به استفاده از پیراهن های طرح دار هستید، می توانید با توجه به اندام و چهره خود پیراهن طرح پیراهن را انتخاب کنید؛ مثلا اگر دارای اضافه وزن هستید می توانید از پیراهن راه راه عمودی استفاده کنید؛ اما در نظر داشته باشید که هرچه طرح پیراهن شما ظریف‌تر به نظر برسد، استایل رسمی تری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

سعی کنید کت شلوار مناسب برای لباس مردانه برای مراسم عروسی را از میان رنگ های مشکی، خاکستری و سورمه ای انتخاب کنید. خلاصه مطلب برای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی شما می توانید از آیتم های جذاب برای مورد استفاده کنید، اما نیاز نیست که به خرید لباس های رسمی و گرانقیمت بروید. همین که از آیتم های موجود در کمد لباس خود استفاده کنید، خواهید توانست جذاب ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی را برای خود خلق کنید، اما اینکه این آیتم های مهم که برای انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی شامل چه مواردی می باشد را میتوانید در این مقاله مطالعه کنید. لینک منابع مرتبط خارجی https://za.pinterest.com/amp/celebrationc/wedding-outfits-for-men/ https://www.brides.com/best-mens-wedding-suits-5096039