پوشاک مردانه ست من

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای عروسی (2)

در لباس مردانه / اکسسواری

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی قسمت دوم همواره انتخاب یکدست لباس مردانه برای مراسم عروسی که هم جذاب باشد و هم هزینه زیادی در پی نداشته باشد، برای دیگران و به خصوص آقایانی که به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهند، از فاکتورهای مهم تلقی می گردد، اما برای انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی باید چه نکاتی را در نظر گرفت که بتوان گفت لباس علاوه بر اینکه تمام فاکتورهای مد دنیا را شامل شده، در عین حال جذاب و شیک هم به نظر می رسد و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است؟ همانطور که می دانید انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی علاوه بر نشان دادن ظاهر شیک شما، باعث ایجاد نوعی احترام برای صاحب مراسم نیز می گردد. پس برای دانستن نکات مهم در انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا با این نکات آشنا شوید. ۳-اکسسواری اکسسواری ها از جمله آیتم‌هایی هستند که اگرچه شاید در نگاه اول زیاد با اهمیت به نظر نرسند، اما برای مراسمی همچون مراسم ازدواج که شما ملزم به انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی هستید، می‌تواند نکته با اهمیتی تلقی شود‌ در کنار کت شلوار شیک و پیراهنی که انتخاب کرده اید، انتخاب کراوات، کمربند، دستمال گردن، پوشت و سایر اکسسواری های مهم می‌تواند نقش بسزایی در جذابیت استایل شما داشته باشد. بنابراین سعی کنید اکسسواری های خود را از بهترین آیتم های موجود استفاده کنید. بخصوص اکسسواری همچون ساعت که هر آنچه برای آن هزینه کنید مسلما جذابیت بیشتری به شما خواهد بخشید. برای آشنایی با این اکسسواری های مهم می توانید ادامه مطلب را مشاهده بفرمایید.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

انتخاب ساعت به عنوان یکی از مهمترین اکسسواری ها در لباس مردانه برای مراسم عروسی به شما ر می رود. -ساعت ساعت را می‌توان از جمله اکسسواری های مهم در شیک نشان دادن لباس مردانه برای مراسم عروسی دانست. ساعت ها انواع مختلفی دارند، اما ساعتی را که شما می توانید در مراسم عروسی از آن استفاده کنید مسلما یک ساعت اسپرت نخواهد بود. شما می بایست از ساعت‌هایی با بند چرمی و یا ساعت های بند فلزی استفاده کنید. اگر از ساعت بند چرمی استفاده می کنید، می بایست رنگ و جنس چرم آن با چرم کمربند و کفش شما یکسان یا در طیف رنگی مشابه باشد و اگر از ساعت بند فلزی استفاده می کنید می بایست رنگ فلز آن با سایر آیتم های فلزی استایل شما همچون گیره کراوات، سگک کمربند و اگر از کفش سگک دار استفاده می کنید، با سگو آن هماهنگ باشد. سعی کنید از ساعتی با صفحه ساده و بند ساده استفاده کنید. هر چه ساعت شما ساده تر باشد، حالت رسمی تری به خود خواهد گرفت. از طرف دیگر پرطرفدارترین رنگ بند ساعت برای ساعت های چرمی، چرم مشکی و قهوه ای می باشد.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

انتخاب اکسسواری مناسب برای لباس مردانه برای مراسم عروسی از نکات مهم استایل مردانه محسوب می گردد. -عینک آفتابی استفاده از اکسسواری همچون عینک آفتابی به ویژه در مراسم ازدواج که در تابستان برگزار می گردد، می تواند نقش مهمی داشته باشد. به ویژه برای مراسم عروسی که در محیط ها و فضای باز در طول روز برگزار می‌شود، می‌توان عینک آفتابی را نکته بسیار مهمی دانست که علاوه بر جذابیت استایل شما برای حفاظت از چشمان شما در برابر اشعه آفتاب استفاده می شود. بهتر است از بهترین جنس عینک آفتابی برای خود استفاده کنید و در واقع هرچه هزینه برای آن کنید، سود کرده اید. در انتخاب عینک آفتابی می بایست فاکتورهایی را در نظر بگیرید که با فرم صورت و چهره شما هماهنگی داشته باشد. حتما قبل از انتخاب و خرید آن را روی صورت خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که عینک با صورت شما هماهنگ است. برای صورت های بیضی، دایره ای، مستطیلی، مربعی و سایر فرم صورت ها عینک‌های مخصوص به خود آنها طراحی می گردد و شما میتوانید با راهنمایی گرفتن از فروشنده و همچنین امتحان کردن آن بر روی صورت خود عینک مناسبی برای خود برگزینید. رنگ شیشه عینک نیز با توجه به پوست صورت شما و همچنین سلیقه شخصی و استایل شما انتخاب می گردد. دسته عینک را که از نوع فلزی یا پلاستیکی انتخاب می‌کنید، نیز با توجه به سلیقه شخصی شما و همچنین میزان هزینه ای که می خواهید برای آن پرداخت کنید، بستگی دارد. به طور کلی انتخاب عینک آفتابی به عنوان یکی از مهمترین اکسسواری ها در لباس مردانه برای مراسم عروسی محسوب می گردد.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

کراوات را می توان جز جدا نشدنی از شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی دانست. -کراوات کراوات را می‌توان جزء جدا ناشدنی اکسسواری ها در انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی دانست و غالباً هیچ آقای جنتلمنی را نمی‌توان یافت که بدون استفاده از کراوات در مراسم عروسی حضور پیدا کند. رنگ و طرح کراوات معمولا با توجه به استایل کلی شما انتخاب می گردد؛ به عنوان مثال اگر از کت و شلوار سرمه ای رنگ و پیراهن آبی روشن استفاده می کنید، کراوات شما می تواند در طیف رنگ آبی باشد و اگر از کراوات طرح دار استفاده می کنید، ترکیب رنگ طوسی و سرمه ای می تواند رنگ بسیار مناسبی برای کراوات استایل شما محسوب گردد. به اندازه کراوات نیز حتماً باید دقت کنید. افرادی که دارای بالاتنه درشت و حجیم هستند می بایست از کراوات های پهن تر استفاده کنند و افرادی که دارای بالاتنه ظریفی می‌باشند، از کراوات با عرض کم و باریک تر باید استفاده کنند. قد کمربند نیز باید حتماً تا روی کمربند شما قرار بگیرد، اما اگر قصد استفاده از جلیقه را دارید قد کراوات مسئله مهمی نمی باشد، زیرا درراینصورت کراوات زیر جلیقه قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود. اگر قصد دارید استایل شما کاملا رسمی به نظر برسد، استفاده از کراوات های طرح دار را کنار بگذارید و به استفاده از یک کراوات ساده تک رنگ بسنده کنید. سعی کنید حتماً گره کراوات را با توجه به یقه پیراهن خود انتخاب کنید و از گره های خیلی بزرگ یا خیلی باریک استفاده نکنید، زیرا می تواند استایل شما را بهم ریخته نشان دهد. جنس کراوات نیز می تواند تاثیر بسزایی در استایل شما داشته باشد. معمولاً بهترین و لاکچری ترین نوع کراوات را از جنس ابریشم تولید می‌کنند که رنگ بندی های بسیار جذابی هم دارد، اما شما می توانید با توجه به فصل مراسم عروسی از کراوات های پشمی، کشمیر و یا نخی نیز بهره ببرید. کراوات های پشمی و کشمیر به علت سنگینی کاملا ثابت در جای خود قرار می گیرند، اما کراوات های ابریشم و نخی اینگونه نیستند و شما می توانید با استفاده از گیره کراوات آنها را ثابت در جای خود قرار دهید.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

آقایان سعی کنند اکسسواری های جذابی در لباس مردانه برای مراسم عروسی برای جذابیت بیشتر خود درنظر بگیرند. خلاصه مطلب برای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی شما می توانید از آیتم های جذاب برای مورد استفاده کنید، اما نیاز نیست که به خرید لباس های رسمی و گرانقیمت بروید. همین که از آیتم های موجود در کمد لباس خود استفاده کنید، خواهید توانست جذاب ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی را برای خود خلق کنید، اما اینکه این آیتم های مهم که برای انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی شامل چه مواردی می باشد را میتوانید در این مقاله مطالعه کنید. لینک منابع مرتبط خارجی https://za.pinterest.com/amp/celebrationc/wedding-outfits-for-men/ https://www.brides.com/best-mens-wedding-suits-5096039