پوشاک مردانه ست من

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

در استایل / چهل سالگی

قسمت سوم

معمولاً با گذشت زمان و افزایش سن معیارهای افراد تغییر می کند. یکی از این معیارها نحوه پوشش و استایل آقایان می باشد و با شروع چهل سالگی از برخی از آیتم ها در استایل خود نباید استفاده کنید و از برخی آیتم ها شروع به استفاده کنید. البته این موضوع تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد، ولی به طور کلی بهتر است این قوانین را رعایت کنید تا استایل چهل سالگی جذاب خود را نیز داشته باشید. البته منظور ما از استایل چهل سالگی، پوشیدن لباس‌های تیره و یا خیلی سنگین نمی باشد. بلکه بهتر است تمرکز خود را با توجه به سن روی لباس های خود لحاظ کنید. برای آگاهی از قوانین استایل چهل سالگی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

  1. از تیشرت های عکس دار استفاده نکنید
  2. تیشرت ها معمولا طرح و رنگ های وسیعی را شامل می شوند و برای استفاده از آن ها باید به موقعیت و سن خود توجه کنید. برخی از تیشرت ها کاملا برای سنین جوانی و نوجوانی طراحی شده اند و برخی از آن ها برای سنین بالاتر تولید می گردند و البته برخی از مدل های تیشرت ها که سن خاصی را شامل نمی گردد نیز وجود دارند و همه افراد به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. آقایان در استایل چهل سالگی می بایست با توجه به سن خود از تیشرت های متناسب با اندام و چهره خود استفاده کنند و پوشیدن تیشرت های طرح دار و یا دارای آرم و علائم بی ربط و همچنین تیشرت های تبلیغاتی برندهای دیگر را به طور کلی به فراموشی بسپارید. بهترین نوع تیشرت در استایل چهل سالگی آقایان می تواند مربوط به تیشرت های پولو شرت باشد که دارای یک آرم بسیار کوچک در سمت چپ سینه می باشد‌. این تیشرت ها به صورت دکمه دار و بدون دکمه طراحی می گردند و برای سلایق مختلف دارای رنگ های متعددی می باشد.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

پوشیدن تیشرت های عکس دار و با لوگوهای بزرگ مناسب استایل چهل سالگی نخواهند بود

  1. استفاده از کفش لوفر
  2. نمی توان استایل چهل سالگی را بدون داشتن یک جفت کفش لوفر تصور کرد، زیرا این مدل کفش دقیقا آن چیزی است که می توان در این سن از یک کفش انتظار داشت که علاوه بر راحتی پا در کفش ها، باعث جذابیت استایل آقایان نیز خواهد گردید. کفش لوفر معمولا در جنس های چرم و نبوک طراحی و عرضه می گردد و برای انتخاب رنگ آن ها به علت وسعت رنگ بی نظیر آن دچار سردرگمی خواهید شد که با در نظر گرفتن رنگ کلی استایل خود، می توانید به راحتی این سردرگمی را مرتفع سازید و از آن استفاده کنید. کفش لوفر در نوع چرم خود و رنگ طیف قهوه ای بسیار مشهور است و سلبریتی های بسیاری از این مدل کفش به خصوص در استایل کژوال و نیمه رسمی خود به وفور استفاده می کنند، اما باید دقت داشته باشید که به علت رویه کوتاه این کفش و حالت کالج بودن آن نباید از جوراب ساق دار همراه آن استفاده کنید و یا بدون جوراب کفش را به پا کنید و یا از جوراب کالج مردانه همراه با آن بهره ببرید.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

کفش های لوفر بهترین انتخاب برای تکمیل استایل چهل سالگی شما می باشد

  1. توجه به جوراب!
  2. شاید برای شما تعجب برانگیز باشد که داشتن یک جوراب چه تاثیری می تواند در یک استایل مردانه به خصوص استایل چهل سالگی داسته باشد! بله درست است که جوراب به عنوان پوشش جزئی و مخفی در استایل شما محسوب می گردد، اما اگر رنگ و یا طرح آن به درستی انتخاب نگردد، تمام استایل شما را تحت تاثیر خود قرار خودهد داد. به هیچ وجه تاکید می کنیم به هیچ وجه از جوراب سفید به غیر از باشگاه در هیچ شرایط دیگری به پا نکنید‌. جوراب سفید برای استایل های رسمی و نیمه رسمی مردانه تولید نشده اند. تنها می توانید آن ها را با اسنیکرهای سفید به پا کنید. حتما سعی کنید که رنگ جوراب خود را با توجه رنگ شلوار در نظر بگیرید. هر چه جوراب خود را ساده تر و بدون طرح انتحاب کنید، جذابیت استایل شما را افزایش خواهد داد و توجه افراد به آیتم های مهمتر پوشش شما جذب خواهد شد و نه صرفا جوراب ها! سعی کنید تا جای ممکن جوراب و شلوار را با یکدیگر ست کنید، ولی اگر جورابی همرنگ پیدا نکردید می توانید آن را با کفش خود ست کنید. بنابراین مطمئن باشید که جوراب ها نقش مهمی در جذابیت استایل چهل سالگی شما ایفا خواهد کرد.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

یکی از مهمترین آیتم ها در استایل چهل سالگی توجه به هماهنگی جوراب و شلوار می باشد

  1. استفاده محتاطانه از لباس های طرح دار
  2. سعی کنید در استفاده از لباس های طرح دار جوانب احتیاط را در نظر بگیرید و در پوشیدن آیتم های مختلف طرح دار، زیاده روی نکنید. معمولا آقایان در استایل چهل سالگی خود به پوشیدن تقریبا دائمی کت روی می آورند و سعی می کنند در اکثر استایل های خود کت را همراه کنند. ایده خوبی است و علاوه بر جذابیت پوشش خوبی را جلوه می دهد، اما باید در انتخاب رنگ و طرح آن نهایت دقت را به خرج دهید. اگر از کت طرح دار استفاده می کنید، لزوما می بایست پیراهن و اکسسواری های شما سامل کراوات و یا پوشت به صورت ساده در نظر گرفته شود. اگر پیراهن شما طرح دار یا رنگی است، حتما از کت و کراوات ساده بهره ببرید. به عبارت دیگر شما نمی توانید کت و پیراهن طرح دار به صورت همزمان به تن کنید و هر کدام از این موارد نیازمند پوشیدن به صورت جداگانه می باشد و همراه یکدیگر نمی توان به تن کرد‌. حتما سعی کنید رنگ کت و پیراهن شما با یکدیگر هماهنگ باشد و یا مکمل یکدیگر باشند، استفاده از رنگ های جیغ را برای کت تک به هیچ عنوان انتخاب نکنید، زیرا هیچ گونه جذابیتی برای شما به دنبال نخواهد داشت و تنها به داشتن یک استایل خنده دار محکوم خواهید شد. سعی کنید برای اضافه کردن رنگ به استایل خود سراغ اکسسواری ها بروید و از آن ها کمک بخواهید و نه صرفا استفاده از کت های رنگی. از طرف دیگر دقت کنید که اگر از کت تک بهره می برید، شلوار خود را نیز با آن هماهنگ در نظر بگیرید و دارای اختلاف زیادی در طرح و رنگ نباشند‌.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

در استایل چهل سالگی از لباس های طرح دار به صورت محتاطانه تر بهره بگیرید

خلاصه مطلب

برای داشتن استایل چهل سالگی به بعد علاوه بر اینکه باید با سن شما هماهنگ باشد، جذابیت زیادی نیز به دنبال خواهد داشت. می توانید از آیتم های زیادی در سبک پوشش خود استفاده کنید و به این معنا نیست که چون شما به دنبال استایل چهل سالگی خود هستید، باید بسیاری از آیتم ها را از سبک خود حذف کنید؛ بلکه کافیست قوانین و مقررات استایل های مختلف را برای استایل چهل سالگی رعایت کنید و در پوشش خود به کار ببرید.