پوشاک مردانه ست من

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

در استایل / چهل سالگی

قسمت دوم

معمولاً با گذشت زمان و افزایش سن معیارهای افراد تغییر می کند. یکی از این معیارها نحوه پوشش و استایل آقایان می باشد و با شروع چهل سالگی از برخی از آیتم ها در استایل خود نباید استفاده کنید و از برخی آیتم ها شروع به استفاده کنید. البته این موضوع تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد، ولی به طور کلی بهتر است این قوانین را رعایت کنید تا استایل چهل سالگی جذاب خود را نیز داشته باشید. البته منظور ما از استایل چهل سالگی، پوشیدن لباس‌های تیره و یا خیلی سنگین نمی باشد. بلکه بهتر است تمرکز خود را با توجه به سن روی لباس های خود لحاظ کنید. برای آگاهی از قوانین استایل چهل سالگی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

  1. شلوار جین را با کفش رسمی نپوشید
  2. با این موضوع موافق هستیم که هم شلوار جین و هم کفش رسمی اگر در استایل مناسب خود به کار برده شود، هر کدام به طور جداگانه آیتم های بسیار جذابی می باشند، اما دقت داشته باشید که هیچگاه شلوار جین را با کفش رسمی ست نکنید؛ زیرا هرکدام متعلق به یک استایل متفاوت می‌باشند. شلوار جین متعلق به استایل اسپرت و کژوال می باشد و کفش رسمی همانطور که از نام آن بر می‌آید، متعلق به سبک پوشش رسمی و همراه با کت شلوار می باشد. بنابراین شما به هیچ وجه نمی توانید این دو آیتم را با یکدیگر هماهنگ کنید و اگر علاقه‌ای به پوشیدن کفش های کتانی و یا اسنیکر ندارید، می توانید از کفش های کالج یا کفش‌های لوفر اسپرت استفاده کنید و با شلوار جین خود ست کنید. بنابراین برای داشتن استایل چهل سالگی جذاب و مورد پسند شلوار جین را با کفش هماهنگ با خود و کفش رسمی را همراه با کت شلوار ست و هماهنگ در نظر بگیرید و به هیچ عنوان این دو را با یکدیگر ترکیب نکنید، زیرا باعث می شود سایر آیتم های پوشش شما نیز به هم ریخته و شلخته به نظر برسد؛ حتی اگر از برندهای معروفی خریداری کرده باشید.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

آقایان دقت کنند برای بهم ریخته نشان ندادن استایل چهل سالگی خود هیچگاه از ترکیب شلوار جین و کفش رسمی استفاده نکنند

  1. ساعت خود را از برند معتبر انتخاب کنید
  2. از دیگر موارد مهم در استایل چهل سالگی آقایان می توان بع استفاده از اکسسواری ها به ویژه ساعت را در پوشش خود محسوب کرد، اما آیا می توان هرگونه ساعتی را به ویژه از سن چهل سالگی به بعد استفاده کرد و ساعتهای مختلف در استایل‌های متفاوت تغییری در استایل شما نخواهند داشت؟ باید بگوییم پاسخ خیر است! شما می بایست به خصوص از چهل سالگی به بعد از اکسسواری های با کیفیت و ترجیحا برند استفاده کنید. سعی کنید پول خوبی برای خرید ساعت کنار بگذارید و در این سن بهترین ساعت یا بهترین عینک آفتابی خود را خریداری کنید، زیرا ساعت برخلاف گذشته تنها نشان دهنده زمان نیست بلکه جزئی از استایل شما محسوب می‌گردد و به خصوص در استایل چهل سالگی آقایان به عنوان برترین اکسسواری که نشان دهنده جذابیت و سلیقه شما می باشد، تعیین می‌گردد که حتماً از ساعت های برند های معتبر و با کیفیت خریداری کنید و اگر قالب استایل های شما به صورت رسمی می باشد، سعی کنید از ساعت های فلزی یا بند چرم استفاده کنید و اگر قالب استایل های شما به صورت کژوال و غیر رسمی می باشد، سعی کنید از ساعت بند چرمی اسپرت بهره ببرید. علاوه بر این شما می توانید رنگ ساعت را با قالب لباس‌های خود کنید. اگر جزو افرادی هستید که معمولاً از لباسهای رنگ خنثی استفاده می‌کنید، می‌توانید بند ساعت خود را فلزیاستیل در نظر بگیرید و اگر جزو افرادی هستید که از رنگ های مطابق با فصل ها استفاده می کنید، می توانید از ساعت های بند چرمی استفاده کنید.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

انتخاب ساعت با کیفیت و برند معتبر از جمله لزومات استایل چهل سالگی شما می باشد

  1. توجه به دکمه های پیراهن
  2. بسیاری از آقایان در استایل روزمره خود توجهی به دکمه های لباس و پیراهن خود ندارند و آن را بخشی از جذابیت و شیک پوشی خود حساب نمی کنند، اما آقایانی به دنبال خوش تیپی در استایل چهل سالگی خود متمرکز شده اند باید بدانند حتی توجه به دکمه های پیراهن هم می‌تواند در جذابیت آنها تاثیر گذارد. به این ترتیب که اگر شما دکمه های پیراهن خود را باز بگذارید و بخواهید بدن خود را به نمایش بگذارید بسیار جلوه ناشایستی دارد به ویژه برای افراد میانسال! بنابراین بهتر است سعی کنید دکمه های پیراهن خود را کاملاً ببندید. البته منظور این نیست که در صورت بستن کراوات می بایست الزاما دکمه بالایی پیراهن بسته باشد، ولی اگر از کراوات یا پاپیون استفاده نمی کنید، نیازی نیست اخرین دکمه را ببندید.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

باز گذاشتن دکمه پیراهن شایسته استایل چهل سالگی آقایان نمی باشد

  1. به استفاده از حلقه ازدواج در جواهرات بسنده کنید
  2. آقایانی که به میانسالی رسیده اند، بهتر است برای استفاده از جواهرات در استایل چهل سالگی خود تنها به حلقه اکتفا کنند. استفاده از دستبند و گردنبندهای تزئینی برای جوانان و نوجوانان مناسب است و نیازی نیست که آقایان در سنین میانسالی خود از اکسسواری های مناسب جوانان استفاده کنند. استفاده از حلقه و یا انگشتر دیگر کفایت می کند و بهتر است سراغ دستبند و گردنبندهای دیگر نروید، حتی اگر ارزشمند باشند، زیرا جذابیت و ارزش شما را زیر سوال خواهد برد. بهتر است از هر اکسسواری و آیتمی در سنین مخصوص به خود استفاده کنید.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

آقایان برای استفاده از زیورآلات در استایل چهل سالگی خود به استفاده از حلقه ازدواج بسنده کنند

  1. عینک ساده استفاده کنید
  2. عینک های آفتابی مدل ها و طرح های مختلفی دارند و معمولا نوع آن ها با توجه به فرم صورت و چهره آن ها انتخاب می گردد، اما در این بین عینک های آفتابی اسپرت و طرح دار و در رنگ های متنوع نیز تولید می گردد. بهتر است آقایان در استایل چهل سالگی خود به استفاده از عینک های آفتابی کاملا ساده و بدون طرح روی بیاورند. رنگ عینک آفتابی بهتر است از بین رنگ های خنثی انتخاب گردد تا به راحتی قابل ست شدن با سایر آیتم ها باشد و از طرف دیگر دسته و مدل لنز عینک آفتابی را با توجه به سایر اکسسواری خود انتخاب کنید. اگر سایر اکسسواری های شما فلزی می باشند، دسته عینک خود را مطابق با آن انتخاب کنید و در غیر اینصورت دسته عینک را ساده و همرنگ فریم آن انتخاب کنید و مطمئن باشید همواره انتخاب دنگی رنگی ها شایسته ترین انتخاب نخواهد بود.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

شایسته ترین عینک آفتابی برای استایل چهل سالگی ساده ترین آن می باشد

خلاصه مطلب

برای داشتن استایل چهل سالگی به بعد علاوه بر اینکه باید با سن شما هماهنگ باشد، جذابیت زیادی نیز به دنبال خواهد داشت. می توانید از آیتم های زیادی در سبک پوشش خود استفاده کنید و به این معنا نیست که چون شما به دنبال استایل چهل سالگی خود هستید، باید بسیاری از آیتم ها را از سبک خود حذف کنید؛ بلکه کافیست قوانین و مقررات استایل های مختلف را برای استایل چهل سالگی رعایت کنید و در پوشش خود به کار ببرید.