پوشاک مردانه ست من

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت چهارم)

در استایل / مردانه

قسمت چهارم

امروزه برخلاف گذشته اکثر آقایان به دنبال داشتن استایل مردانه جذاب و تاثیرگذار در نظر دیگران می باشند. سبک های متفاوتی برای نوع پوشیدن لباس و حتی انتخاب آن نیز وجود دارد و فرد می بایست با توجه به علاقمندی خود از انواع استایل مردانه و سبک کلی پوشش خود نسبت به انتخاب و یا خرید آیتم های مختلف از سایر استایل های مردانه اقدام کند، اما چیزی که در اینجا اهمیت پیدا می کند این است که با هر سبک و سیاق از استایل مردانه شما می بایست بدانید مجاز به استفاده از چه آیتم هایی در استایل خود هستید و از چه آیتم هایی نمی توانید استفاده کنید. در این صورت است که شما می توانید مدعی باشید که یک فرد شیک پوش و جنتلمن هستید. برای آشنایی با انواع استایل های مهم برای افراد شیک پوش این مطلب را از دست ندهید.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت چهارم)

آقایان می بایست دقت کنند که در فصول مختلف باید استایل مردانه مختص همان فصل را داشته باشند

استایل مردانه در فصل تابستان

معمولا استایل مردانه تابستانی به علت هوای گرم این فصل و تعریق زیاد بسیار مهم می باشد و داشتن استایلی مناسب علاوه بر علل بهداشتی و عدم ایجاد بیماری های پوستی، باعث جذابیت خیره کننده شما نیز خواهد گردید. بهتر است در طول فصل تابستان، آیتم های لباس خود را از میان تناژ رنگی روشن استفاده کنید و بهتر است بدانید هر چه در گرمای هوا از رنگ های روشن تر برای لباس خود بهره ببرید، امکان تعریق کمتر می شود و در صورت تعریق نیز به سرعت از روی لباس تبخیر و دفع خواهد شد. بنابراین شاهد مرطوب بودن زیر بقل پیراهن و تیشرت های خود نخواهید بود و در صورت کمی مرطوب بودن، رنگ های روشن آن را مشخص نمی سازد. استفاده از رنگ های روشن و پاستیلی را می توان از بهترین رنگ های مورد استفاده برای استایل مردانه بی نقص در فصل تابستان دانست.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت چهارم)

برای داشتن استایل مردانه مناسب در فصل تابستان بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید

از طرف دیگر در انتخاب جنس و کیفیت لباس تابستانی خود بسیار دقت کنید. پوشیدن لباس های پلاستیکی نه تنها باعث بروز حساسیت و بیماری پوستی می گردد که به علت عدم گردش هوا در لباس می باشد، بلکه شما در این گونه لباس ها به هیچ وجه احساس راحتی نخواهید کرد و دائما در حال تعریق هستید و لباس پلاستیک نیز قادر به جذب عرق بدن شما نخواهید بود و نتیجه چیزی جز فاجعه نیست. آقایان بهتر است برای تکمیل استایل مردانه خود به خصوص در فصل تابستان و گرمای هوا، از لباس های کاملا گیاهی و نخی و نخ پنبه یا بر پایه این موارد استفاده کنند. تا حد امکان از لباس هایی با پارچه خنک و الیاف طبیعی بهره ببرید. البته خوشبختانه در سال های اخیر تابوی استفاده از لباس های تیره شکسته شده است و جوانان میل به پوشیدن لباس هایی با رنگ روشن در گرمای هوا را دارند و سعی می کنند استفاده از لباس های تیره را محدود به مواردی کنند که چاره ای جز پوشیدن ان را ندارند. هر چه جنس لباس مورد استفاده شما به نخ و یا نخ پنبه نزدیکتر باشد، مشکلات ناشی از حساسیت و تعریق مداوم را نخواهید داشت. شما می توانید از انواع پیراهن و تیشرت های آستین کوتاه استفاده کنید.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت چهارم)

در فصل پاییز می توانید از لباس هایی در استایل مردانه خود استفاده کنید که خیلی گرم و خیلی خنک به نظر نرسد

خوب است برای گردش بهتر هوا در میان لباس در فصل تابستان، از لباس های خیلی جذب و چسبان استفاده نکنید و البته این بدان معنی نیست که به دنبال لباس های گشاد باشید، در واقع همینکه لباسی فیت بدن خود تهیه کنید، کفایت می کند. به علاوه پوشیدن لباس هایی خیلی جذب شما را از انجام کارهای روتین و روزمره خود کمی دور می کند. بهتر است از شلوارهای کتان و یا پارچه ای نازک استفاده کنید و در صورت نیاز به پوشیدن شلوار جین از انواع نازک و یا کاغذی آن بهره ببرید‌. در صورت نیاز به پوشیدن انواع کتونی و اسنیکر بهتر است از انواع پارچه ای آن بهره ببرید.

استایل مردانه در فصل پاییز

فصل پاییز را می توان بهترین فصل از لحاظ توانایی در خلق بهترین و شیک ترین لباس و استایل مردانه دانست. شما می توانید با در نظر گرفتن موارد و نکات مربوط به مدگرایی در فصل پاییز به خلق استایل مردانه خود اقدام کنید. از آنجا که هوا در فصل پاییز تعییرات زیادی دارد، شما می توانید با توجه به این تغییرات آب و هوایی استایل خود را تعییر دهید. بهتر است در روزهای ابتدایی فصل پاییز که هوا کمی گرمتر است از پالتو و بارانی استفاده نکنید و به پوشیدن یک هودی و یا سوئیشرت بسنده کنید. همچنین می توانید از بافت های نازک نیز بر روی لباس خود بهره ببرید‌. پوشیدن پلیورهای بافتنی نازک نیز خالی از لطف نیست.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت چهارم)

در فصل پاییز می توانید از لباس هایی با رنگ های پاییزی مناسب در استایل مردانه خود بهره ببرید

در هنگام آغاز بارندگی های فصل پاییز بهترین گزینه شامل پوشیدن بارانی می باشد، زیرا بارانی ها معمولا از جنس ضد آب تهیه می شوند که مانع از نفود و ورود آب باران به داخل آن ها می گردد. در برخی نقاط که هوا زود به سردی می گراید، می توانید از بارانی های خزدار و یا بارانی که داخل آن از یک لایه پشم استفاده شده است، بهره ببرید. همچنین استفاده از هودی و کاپشن های جیر، جین، چرمی و یا کتان نیز می تواند بهترین گزینه برای افراد دوستدار استایل کژوال باشد. همچنین می توانید برای گرمتر نگاهداشتن بدن خود از هودی استفاده کنید و کلاه آن را روی کاپشن خود قرار دهید. فصل پاییز دقیقا بهترین زمان برای پوشیدن کتونی و اسنیکرهاست و بهتر است در استایل های اسپرت و یا کژوال و غیر رسمی خود از این مدل کفش بهره ببرید و پوشیدن کفش های نیم بوت که انواع نختلف و در رنگ بندی متفاوت عرضه می گردد‌، در تمامی استایل های خود استفاده کنید. رنگ مناسب برای استفاده در فصل پاییز شامل رنگ های نود و رنگ های پاییزی همچون نارنجی، سبز، زرد و قرمز می باشد.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت چهارم)

در فصل زمستان می توانید از لباس هاس ضخیم و گرم در استایل مردانه خود استفاده کنید

فصل زمستان

برای داشتن استایل مردانه زمستانه نیز با توجه به میزان سردی هوا می بایست از پالتوهای ضخیم فوتر و یا پشمی استفاده کنید. همچنین می توانید قد پالتوها را به صورت کوتاه و یا بلند در نظر بگیرید. استفاده از کاپشن های گرم نیز از گزینه های پیش روی شماست. تا انجا که می توانید از شلوارهای کتان و جین ضخیم در استایل خود بهره ببرید. البته در سال های اخیر شلوار جین مخمل و مخمل کبریتی نیز راه خود را به بازار و علاقمندی آقایان باز کرده است. در فصل زمستان از رنگ های گرم در سبک و پوشش استایل مردانه خود بهره ببرید.

خلاصه مطلب

مهمترین نکته در استایل مردانه، انتخاب بهترین آیتم با توجه به سلیقه شخصی و مکانی که قصد شرکت در آن را دارید، می باشد. سعی کنید استایل مردانه خود را با توجه به رسمیت و فصل پیش رو در نظر بگیرید.در این قسمت از این مقاله و قسمت های بعدی نکات مهمی در مورد چگونگی استایل مردانه توضیح داده شده است.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.fashionbeans.com/
https://www.apetogentleman.com/category/fashion/