پوشاک مردانه ست من

رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

در استایل / پاییزه

قسمت اول

معمولا برای هر فصل از رنگ های معروف و مختص همان فصل استفاده می گردد. شما می توانید از هدف قرار دادن فصل پیش رو و دانستن تنالیته رنگ ها و آگاهی از رنگ های سرد و گرم رنگ مخصوص برای استایل پاییزه خود را بشناسید و آن را مورد استفاده قرار دهید. معمولا آقایان در استایل پاییزه خود سعی می کنند رنگ های تیره و جنس لباس های خیلی گرم بپوشند که با یک تیر دو نشان بزنند و نیاز به خرید دو لباس برای پاییز و زمستان نباشد، اما خوب است بدانید شاید اینکار از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد، ولی از نظر استایلیست ها آقایان خوشتیپ نباید استایل پاییزه و زمستانی خود را فدای یکدیگر کنند. در این مطلب به معرفی رنگ های پاییزه و توضیح در مورد اهمیت آن ها خواهیم پرداخت.

رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

آقایان بهتر است سعی کنند تطابق رنگ ها را در استایل پاییزه خود رعایت کنند

علت اهمیت هماهنگ کردن استایل مردانه با فصل

معمولا در فصل های مختلف رنگ های مخصوص آن فصل وارد بازار می گردد و شما می توانید از این طریق متوجه گردید که بهترین لباس برای آن فصل کدام می باشد. در فصل های گرم سال برای فرار از گرما و خنک نشان دادن بدن از رنگ های سرد همچون آبی و سبز استفاده می شود و در فصول سرد سال برای گرمتر نشان دادن بدن از رنگ های گرم همچون نارنجی و قرمز استفاده می گردد. خوب است بدانید از لحاظ پزشکی استفاده از رنگ های مختلف واقعا بر جریان خون و ضربان قلب تاثیر می گذارد؛ به عنوان مثال در استایل پاییزه با پوشیدن لباس قرمز یا نارنجی ضربان قلب افزایش پیدا می کند و با افزایش جریان خون رگ ها باعث گرمتر شدن بدن می شود، لذا قدرت رنگ ها را در فصول مختلف حتی برای سلامتی خود فراموش نکنید و حتما سعی کنید استایل های خود را با فصل پیش روی خود هماهنگ در نظر بگیرید.

رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

در استایل پاییزه از رنگ های گرم بهره ببرید

از طرف دیگر با درنظر گرفتن جنس و کیفیت پارچه های استایل پاییزه می توانید سبکی جذاب و منحصر به فرد برای خود رقم بزنید. فصل پاییز از جمله فصل هایی است که در آن می توانید از لباس های نازک تر تا ضخیم ترین لباس خود را بپوشید و از آن ها لذت ببرید.

در فصل پاییز چه رنگی بپوشیم؟

مزیت فصل پاییز به سایر فصول در این است که گستردگی زیادی در رنگ های قابل استفاده و هماهنگ با این فصل دارد و شما می توانید با استفاده از آن ها استایل پاییزه جذابی را برای خود خلق کنید. همچنین می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را در سبک پوشش خود در نظر بگیرید. در ادامه به توضیحات مختصری راجع به ردانشناسی رنگ های پاییزی و استایل پاییزه خواهیم پرداخت.

رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

رنگ نارنجی از جمله رنگ های پرطرفداری است که در استایل پاییزه باید استفاده کنید

  1. رنگ نارنجی
  2. رنگ نارنجی از مهمترین و پر کاربردترین رنگ در فصل پاییز محسوب می گردد. این رنگ را می توان جز رنگ های شاد و سر زنده به شمار آورد و از این طریق از خمودگی این فصل بکاهید. معمولا طبیعت نیز از رنگ نارنجی در تزئین درختان خود استفاده می کند و شما می توانید با الهام از طبیعت استایل پاییزه خود را بسازید. از آنجا که رنگ نارنجی جز رنگ های خیلی شاد و بولدی محسوب می گردد، بهتر است لباس های اصلی خود را از این رنگ استفاده نکنید و اجازه دهید اکسسواری های شما شامل این رنگ باشد و یا ترکیبی از نارنجی و سایر رنگ های پاییزی در لباس و استایل پاییزه خود به کار ببرید، مثلا می توانید از ترکیب پالتوی قهوه ای و کفش و کمربند خردلی رنگ همراه با شال گردن نارنجی در استایل پاییزه جذاب خود بهره ببرید. نیازی نیست تمام آیتم های خود را شامل رنگ نارنجی کنید، همینکه یک آیتم را با این رنگ در استایل پاییزه خود در نظر بگیرید، کفایت می کند.

رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

آقایان می توانند از رنگ پالتوی شتری رنگ در استایل پاییزه خود استفاده کنند

  1. رنگ شتری
  2. رنگ شتری طیفی از رنگ قهوه ای است که معمولا همه پسند است و می توانید برای پالتو و یا کاپشن خود از این رنگ در استایل پاییزه خود استفاده کنید و شاهد تاثیر جذابیت آن بر پوشش خود باشید. رنگ شتری از جمله رنگ هایی است که می توانید با خرید آن مطمئن باشید که هیچگاه از مد نمی افتد و جز رنگ های نود و پر کاربرد و همیشگی فصل پاییز محسوب می گردد و می توانید با خیال راحت در ترکیب استایل پاییزه به کار بندید، مثلا شما می توانید از یک پالتوی شتری رنگ همراه با پیراهن و شلوار جین مشکی و نیم بوت مشکی و همچنین شال گردن رنگ ترکیبی نارنجی و شتری استفاده کنید و استایل جذابی را برای خود خلق کنید.

      رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

      بهتر است در استایل پاییزه خود از رنگ های خنثی نیز بهره بگیرید

      1. رنگ سبز
      2. شاید برای شما جالب توجه باشد که چرا رنگ سبز که جز رنگ های طبیعت در فصل بهار و تابستان می باشد، به رنگ های پاییزی افزوده شده است؟ می توان گفت که دقیقا به همین دلیل است که رنگ سبز از جمله رنگ های پر طرفدار استایل پاییزه به شمار می رود، زیرا در طبیعت فصل پاییز فاقد رنگ سبز هستیم و از این طریق می توانید این خلا طبیعت را پر کنید و علاوه بر آن رنگ سبز می تواند رنگ تکمیلی برای رنگ های قهوه ای و شتری که از رنگ های پر کاربرد پاییزه هستند، به شمار آید. رنگ سبز در فصل پاییز به شما سر زندگی و شادابی را عطا می کند و می توانید در اکسسواری های خود همچون کراوات و یا شال گردن از این رنگ جذاب استفاده کنید. سعی کنید در استفاده زیاد از رنگ سبز در استایل پاییزه خود افراط نکنید.

          رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

          شما می توانید از ترکیب جین و تیشرت با رنگ های مختلف در استایل پاییزه استفده کنید

          1. رنگ خردلی
          2. رنگ خردلی نیز می تواند از جمله رنگ های گرم و گیرای فصل پاییز محسوب گردد که به خصوص در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقریبا به عنوان پای ثابت لباس های پاییزه به شمار می رود. شما می توانید از رنگ خردلی در پالتو، کفش و کمربند و با اکسسواری های خود بهره ببرید. بهتر است از پیراهن و یا شلوار رنگ خردلی استفاده نکنید، زیرا جذابیت استایل پاییزه شما را به چالش خواهد کشید و آن را زیر سوال می برد. بنابراین رنگ جذاب خردلی را دراستایل های خود در فصل پاییز فراموش نکنید.

              رنگ های پرکاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 1

              در طول فصل پاییز بهتر است از رنگ خردلی برای شلوار و پیراهن خود استفاده نکنید

              خلاصه مطلب

              نحوه استفاده از رنگ های متنوع و پر کاربرد پاییزی در استایل پاییزه آقایان بسیار نکته مهمی محسوب می گردد و شما می توانید با دانستن رنگ های گرم این فصل استایل پاییزه جذابی را برای خود خلق کنید. در این مطلب به معرفی انواع رنگ های پاییزه و نحوه خلق استایل پاییزه آقایان پرداخته شد.

              لینک منابع مرتبط خارجی


              https://www.pinterest.com/famousoutfits/mens-fall-outfits/
              https://www.irreverentgent.com/what-to-wear-fall-men/