پوشاک مردانه ست من

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت 2)

در استایل / مردانه

امروزه برخلاف گذشته اکثر آقایان به دنبال داشتن استایل مردانه جذاب و تاثیرگذار در نظر دیگران می باشند. سبک های متفاوتی برای نوع پوشیدن لباس و حتی انتخاب آن نیز وجود دارد و فرد می بایست با توجه به علاقمندی خود از انواع استایل مردانه و سبک کلی پوشش خود نسبت به انتخاب و یا خرید آیتم های مختلف از سایر استایل های مردانه اقدام کند، اما چیزی که در اینجا اهمیت پیدا می کند این است که با هر سبک و سیاق از استایل مردانه شما می بایست بدانید مجاز به استفاده از چه آیتم هایی در استایل خود هستید و از چه آیتم هایی نمی توانید استفاده کنید. در این صورت است که شما می توانید مدعی باشید که یک فرد شیک پوش و جنتلمن هستید. برای آشنایی با انواع استایل های مهم برای افراد شیک پوش این مطلب را از دست ندهید.

قسمت دوم

استایل کژوال

استایل کژوال را می توان از انواع سبک های غیررسمی دانست. به این معنا که شما نخواهید توانست از این سبک در استایل های رسمی و یا حتی نیمه رسمی خود استفاده کنید و دلیل آن هم کاملا مشخص است، زیرا آیتم های موجود در آن کاملا با استایل رسمی و تعریف آن در تضاد است.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان

در استایل مردانه کژوال شما نمی توانید از آیتم های استایل رسمی و یا نیمه رسمی استفاده کنید

بنابراین هیچگاه سعی نکنید که حتی برای امتحان کردن یکی از آینم های استایل کژوال را در سبک رسمی به کار ببرید و یا بالعکس. استایل کژوال طرفداران خاص خود را دارد و افراد معمولا برای داشتن استایل مردانه و یا سبک روزانه جذاب به دنبال کژوال می روند. شایان ذکر است که بدانید استایل کژوال به معنای پوشیدن لباس های ژولیده و درهم و برهم نیست. بلکه به این معناست که شما با پوشیدن آیتم هایی کمی راحت تر علاوه بر این که احساس راحتی دو چندانی در سبک و استایل خود دارید، باعث جذابیت پوشش خود نیز می گردید. بنابراین در این سبک از استایل مردانه راحتی توام با شیک پوشی مد نظر است و آیتم های خاص و منحصر بفردی نیز دارد. بنابراین طبق این تعریف می توان آیتم هایی همچون تیشرت، هودی، سوئیشرت، کت جین، شلوار بگ یا مام استایل، اسنیکر و کفش های کتانی را از جمله آیتم های پر کاربرد این استایل مردانه به شمار آورد، اما خوب است بدانید که صرفا پوشیدن این گونه آیتم ها کفایت نمی کند و شما می بایست با مبانی رنگ ها آشنا باشید و بدانید چه رنگ هایی را می توانید با یکدیگر هماهنگ در نظر بگیرید تا از داشتن یک استایل مردانه شلوغ و بی نظم جلوگیری کنید.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان

استایل مردانه کژوال به معنای پوشیدن لباس های نامرتب و ژولیده نمی باشد، بلکه در اوج راحتی می بایست شیک و جذاب به نظر برسد

از طرف دیگر حتما باید بدانید چه سبک لباس هایی را می توان با یکدیگر ست نمود؛ به عنوان مثال شما نمی توانید از یک شلوار جاگر همراه با کفش کالج استفاده کنید و این دو با یکدیگر در تضاد و تناقض هستند و در همین مثال همانطور که می دانید جز جدا نشدنی شلوار جاگر، اسنیکر می باشد. هر چه با این کلیات استایل کژوال آشنا تر باشید، بهتر خواهید توانست استایل مردانه شیک و منحصر بفردی برای خود خلق کنید. از طرف دیگر جز مهم استایل کژوال استفاده از اکسسواری ها می باشد. شما می توانید از انواع ساعت های اسپرت و یا بند چرمی نه چندان رسمی در پوشش خود به کار ببرید. سعی کنید اکسسواری های مورد استفاده شما با سبک کلی پوشش خودتان به صورت یکسان در نظر بگیرید. شلوارهایی که می توانید در کژوال از آن بهره ببرید، شامل شلوار کتان و جین می باشد، البته از شلوارهای پارچه ای اسلیم فیت نیز می توانید بهره ببرید، به این شرط که کفش مناسب با آن را به پا کنید که همان کالج ها یا کفش لوفر می باشد. داشتن یک استایل مردانه جذاب و شیک آن چنان هم که تصور می کنید، کار سختی نیست. تنها کافیست اصول کلی ست پذیری آیتم های مختلف این استایل را بدانید.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان

در استایل مردانه کژوال سعی کنید تم رنگی آیتم های مختلف لباس خود را حتما رعایت کنید

نوع کفش هایی که می توانید در این سبک بهره ببرید نیز شامل کفش هایی همچون اسنیکر و انواع کفش کتونی، کفش کالج و کفش لوفر می باسد. پوشیدن صندل ها را با هر استایلی متوقف کنید و جذابیت خود را با پوشیدن این موارد تحت الشعاع قرار ندهید. صندل ها تنها مختص به کنار ساحل می باشد. شما می توانید در فصول سرد از انواع کت و کاپشن های مختلف اسپرت و کژوال بهره ببرید. همچنین می توانید با پوشیدن هودی در زیر سوییشرت یا کاپشن خود علاوه بر گرم نگاهداشتن بدن، استایل خود را به کژوال نزدیکتر کنید.

استایل مردانه با کت تک

منظور از پوشیدن کت تک، کت هایی همچون کت اسپرت، بلیزر و یا کت جین و کتان و امثال این هاست که علاوه بر داشتن جذابیت زیاد به شما جسارت داستن یک استایل نیمه رسمی را خواهد داد. همانطور که می دانید پوشیدن آیتم هایی که بتواند شما را در حد میانه قرار دهد و بتوانید سبک خود به صورت نیمه رسمی قرار دهید و نه اسپرت باشد و نه رسمی، کمی مشکل تر است. برای حل این مشکل در یک استایل مردانه کافیست از یک نوع کت بهره ببرید.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان

بهترین آیتم برای تبدیل کردن استایل مردانه شما به یک استایل نیمه رسمی، استفاده از کت تک می باشد

هر چه کت های مورد استفاده شما رسمی تر باشد، به استایل رسمی نزدیکتر خواهید شد و هر چه کت ها غیر رسمی تر و کژوال تر باشد؛ همچون کت های جین باید بدانید که سبک پوشش شما به غیر رسمی نزدیکتر خواهد شد. بهتر است برای پوشیدن کت های پارچه ای غیر رسمی از انواع کت دو چاک در پشت آن یا کت سه دکمه و تک دکمه بهره ببرید که بتوانید کلیت استایل نیمه رسمی خود را حفظ کنید. شلوارهای مورد استفاده در استایل نیمه رسمی می تواند انواع شلوار کتان و یا پارچه ای باشد. بهتر است از شلوار جین استفاده نکنید، ولی اگر قصد پوشیدن شلوار جین را دارید، حتما از جین جذب و نه خیلی چسبان بهره ببرید. شما می توانید از انواع کفش های کلاسیک و یا انواع کالج ها استفاده کنید و بهتر آن است که در سبک نیمه رسمی اسنیکرها و کفش های کتونی را به فراموشی بسپارید. به واقع شما می بایست از آیتم هایی استفاده کنید که کاملا شما را بین دو سبک رسمی و غیر رسمی محصور کند و بهترین آیتم برای این مورد کت تک محسوب می گردد. با رعایت این نکته می تواند یک استایل مردانه جذاب برای خود رقم بزنید.

خلاصه مطلب

مهمترین نکته در استایل مردانه، انتخاب بهترین آیتم با توجه به سلیقه شخصی و مکانی که قصد شرکت در آن را دارید، می باشد. سعی کنید استایل مردانه خود را با توجه به رسمیت و فصل پیش رو در نظر بگیرید.در این قسمت از این مقاله و قسمت های بعدی نکات مهمی در مورد چگونگی استایل مردانه توضیح داده شده است.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.fashionbeans.com/
https://www.apetogentleman.com/category/fashion/