پوشاک مردانه ست من

هر آنچه باید درباره برند کاوالی بدانید!

در برند / کاوالی

برند کاوالی که توسط یک فرد ایتالیایی به نام روبرتو کاوالی تاسیس شده است. اولین مجموعه این برند در پاریس شکل گرفت و بعد از آن در شهرهایی همچون میلان نیز دارای فروشگاه شد. روبرتو‌کاوالی سرگذشت جالبی داشت و به علت همین سرگذشت و تجربیاتی که برای تولید محصولات به دست آورده بود، توانست برند جذاب کاوالی را تاسیس کند. البته برند کاوالی برای رده جوانان و نوجوانان برند خاص دیگری را به نام جاست کاوالی راه اندازی کرده است. برای آشنایی با موسس این برند و محصولات آن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هر آنچه باید درباره برند کاوالی بدانید!

برند کاوالی یک برند ایتالیایی است که اولین فروشگاه آن در پاریس تاسیس شد

تاریخچه برند کاوالی

یک طراح مد ایتالیایی با نام روبرتو کاوالی برند را در ایتالیا با همین نام تاسیس کرده است. برای بهتر شناختن او می‌توان گفت که روبرتو پدر طراح دانیل کاوالی معروف ۲۹ ساله می باشد. روبرتو به دلیل طراحی حیوانات روی تولیدات خود شهرت زیادی را به دست آورد. وی در سال ۱۹۴۰ در یک خانواده هنرمند در فلورانس به دنیا آمد. از آنجا که پدربزرگ روبرتو یک نقاش بزرگ بود که باعث شد که روبرتو شروع به تحصیل در رشته هنر و نقاشی کند و تخصص خود را در زمینه نقاشی روی پارچه گرفت و بعد از تمام شدن تحصیلاتش فروشگاهی را برای طراحی مد و لباس در ایتالیا تاسیس کرد و در کار خودش از تکنیک های طراحی روی پارچه های چرم یا طراحی روی چند پارچه دیگر استفاده می‌کرد. روبرتو بسیار فرد نوآور و خلاقی بود که توانست برای دهه ۷۰ انقلابی را در طراحی و نقاشی روی پارچه های چرم به وجود آورد. برای نمایش آثار جذاب خود به پاریس رفت و با بزرگانی مانند برند هرمس همکاری کرد و در همان سال اول کلکسیونی از لباس‌هایش را در میلان و پاریس در فشن های معروف روی صحنه برد.

هر آنچه باید درباره برند کاوالی بدانید!

روبرتو کاوالی متخصص طراحی و نقاشی روی پارچه و چرم بود

لباس های چرم نقاشی شده، جین های عجیب و پارچه‌های با پوست حیوانات همگی را می‌تواند نوآوری های خلاقانه او در صنعت لباس دانست. در سال ۱۹۸۰ روبرتو با همسر خود ازدواج کرد و همسر او نیز در طراحی ها و تولید لباس های جذاب با وی همفکری می‌کرد. در سال ۱۹۹۸ روبرتو توانست خط تولید جاست کاوالی را برای جوانان و نوجوانان راه اندازی کند و بعد از آن خط تولید Angels & Devils و Class Cavalli را برای افراد کم سن و همچنین بچّه‌ها طراحی کرد. طرح‌های بر پوست حیوانات، طرح های گل دار را می توان از معروف ترین طرح های لباس های کاوالی بدانید و هنرمندان زیادی همچون مایکل جکسون و مدونا از علاقمندان طرح‌های کاوالی بودند و همواره برروی فرش های قرمز از آن طرح‌ها استفاده می‌کردند.

هر آنچه باید درباره برند کاوالی بدانید!

برند کاوالی یک خط تولید مجزا برای جوانان به نام جاست کاوالی راه اندازی کرده است

روبرتو کاوالی در زمینه لباس‌های آقایان، لباس زیر، عطر و ادکلن و همچنین زیورآلات نیز تولیداتی داشت و با همکاری لوازم آرایش ITF نخستین ادکلن خود را به نام Roberyo Cavalli For Women را در سال ۲۰۰۲ وارد بازار کرد و تمام جعبه ها و شیشه های عطر و ادکلن روبرتو دارای چاپ حیوانی هست و تا سال ۲۰۱۳ حدود ۱۹ نوع عطر و ادکلن مختلف را وارد بازار کرد. برند کاوالی در سال ۲۰۰۴ تولید لباس‌هایی که عکس خدایان هندی به نام آنها چاپ شده بود‌ توسط هندیان مورد نقد و انتقاد قرار گرفت و به دلیل خط تولید آن لباس متوقف شد و کاوالی مجبور شد به طور رسمی از مردم هند برای این تولید عذرخواهی کند. در سال ۲۰۱۳ برنده افتخاری مدیریت مد از آکادمی داموس شد.

هر آنچه باید درباره برند کاوالی بدانید!

توجه به دسته عینک در برند کاوالی می تواند شما را در خرید عینک اصل راهنمایی کند

در مورد جاست کاوالی

برند جاست کاوالی را می توان یکی از زیر مجموعه های برند جذاب کاوالی دانست که در سال ۱۹۹۸ با هدف جوانان و نوجوانان و تخصیص دادن مدل های زیادی به این گروه تاسیس شد. محصولات این برند شامل لباس های زنانه و مردانه، عطر، عینک و لباس زیر زنانه می باشد که در تمامی این محصولات ویژگی های دقت و کیفیت روبرتو کاوالی در آن ها نقش بسته شده است. در این زیر شاخه برند کاوالی کلمه just به معنای دقیقا به کار رفته است و نشان از توجه کاوالی به محصولات جوانان می باشد. از طرف دیگر برند جاست کاوالی را می توان یک برند میان رده از برند بزرگ کاوالی به شمار آورد و محصولات آن تقریبا لوکس می باشند و بااین هدف که همگان بتوانند از این برند لوکس و جذاب استفاده کنند.

راه های تشخیص عینک روبرتو کاوالی اصل

برای تشخیص عینک های اصل از فیک راه های مختلفی وجود دارد و با توجه به این که در سال های اخیر تولید و فروش محصولات های کپی بسیار زیاد شده است، توجه به این نکته بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. در ادامه به راه های شناخت عینک اصل روبرتو کاوالی از فیک آن خواهیم پرداخت.

هر آنچه باید درباره برند کاوالی بدانید!

در تولیدات جدید عینک کاوالی نام این برند بر روی لنز عینک حک می گردد

  • جعبه عینک
  • جعبه عینک های اصل روبرتو کاوالی به صورت جعبه های مخصوص تاشو و ضربه گیر می باشد که از عینک در برابر ضربه محافظت می کند. در قدیم جعبه های عینک به رنگ های مختلف تولید می شدند، اما در حال حاضر تنها در رنگ مشکی تولید می گردند که اسم برند روبرتو کاوالی روی جعبه به چشم می خورد. در برخی مدل های عینک این برند به صورت طلاکوب و برجسته می باشد.

  • دستمال عینک
  • مدل دستمال عینک تمامی مدل های عینک کاوالی با طرح گور خری می باشد و لوگوی کاوالی روی آن چاپ شده است. می بایست دقت کنید که چاپ برند کاملا واضح باشد و هیچگونه غلط املایی نداشته باشد. دستمال عینک باید از جنس پارچه کاملا نرم و با کیفیت باشد که هنگام تمیز کردن شیشه عینک اسیبی به عینک وارد نکند.

  • دسته عینک
  • داخل دسته عینک سپت راست باید برند روبرتو کاوالی و ساخت ایتالیا و حروف اختصاری CE چاپ شده باشد و درون دسته سمت چپ عینک شماره عدسی، فریم عینک، کد رنگ و نام مدل نوشته شده باشد و با تطابق با کارت ضمانت‌، می توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. دقت کنبد که تمامی چاپ ها کاملا واضح و بدون غلط املایی باشند.

  • عدسی عینک
  • در عینک های جدیدتر روبرتو کاوالی نام این برند روی عدسی عینک حک شده است که به صورت چاپی نیست. ممکن است در مدل های قدیمی تر شاهد این حکاکی برند نباشیم.

خلاصه مطلب

برند کاوالی توسط یک فرد ایتالیایی ساخته شده است و برند کاوالی دارای خط تولیدی اختصاصی و مجزا به نام just cavalli برای جوانان می باشد. برای آشنایی با این برند جذاب ایتالیایی این مطلب را از دست ندهید.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roberto_Cavalli
https://www.google.com/amp/s/www.businessoffashion.com/amp/community/people/roberto-cavalli