پوشاک مردانه ست من

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

در برند / لاگوست

برند لاگوست یا لاکست (Locoste) یک برند مشهور فرانسوی است. این برند محدوده فعالیت جهانی دارد و هم اکنون دفتر مرکزی آن در تروای فرانسه می باشد. برند لاگوست در تولید پوشاک، عطر و کفش تجربه و شهرت زیادی دارد و به خاطر کیفیت بالای محصولاتش، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برند لاگوست بیشترین شهرت خود را به خاطر تیشرت های یقه دار و با کیفیت خود به دست آورده است.

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

برند لاگوست یک برند مشهور فرانسوی است که در حوزه تولید محصولات مختلف عمل می کند

تاریخچه برند لاگوست

رنه لاگوست توسط فردی به نام آندره ژیلر که دارای یک تولیدی بسیار بزرگ لباس های کشباف در فرانسه بود شروع به کار کرد. لاگوست در ابتدا تنها بر روی تیشرت های تنیس تمرکز داشت و به خاطر تولید تیشرت های تنیس با کیفیت طرفداران زیادی را له خود جلب کرد. لاگوست از لحاظ معنای لغوی به معنای ضروری و اصل می باشد و یک آرم کدوکودیل سبز رنگ نیز برای روی تیشرت ها در نظر گرفتند. این لوگو در واقع استعاره ای از نام رنه لاگوست می باشد. در سال ۱۹۲۷ میلادی رنه لاگوست شروع به تولید معروف ترین و پر فروش ترین تیشرت خود که همان تیسرت یقه دار معروف خود بود، کرد و تا به حال نیز در صدر عروش قرار دارد. وی در ابتدا شروع به تولید این تیشرت ها با داشتن آرم کروکودیل سبز رنگ بر روی سینه کرد و آن را با هدف محافل خصوصی تنیس عرضه کرد، اما طولی نکشید که دیگر برندها توانایی رقابت با تیشرت های جذاب و پر فروش او را نداشتند.

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

قرار دادن کروکودیل سبز رنگ بر روی محصولات لاگوست برگرفته از رنه لاگوست می باشد

در سال ۱۹۵۰ دو برند lzod و لاگوست شروع به تولید لباس هایی تحت عنوان lzod&Lacoste تحت لیسانس مشترک در ایالت متحده کردند و البته این همکاری چندان دوام نیافت و در سال ۱۹۹۳ خاتمه یافت و دلیل آن هم به خاطر بدهی مالی زیاد شرکت مادر ایزود بود و مجبور شد برای جبران بدهی خود زیر مجموعه های خود را تعطیل کند یا بفروشد. از سال ۱۹۶۳ تا سال ۲۰۰۵ مدیریت برند لاگوست را پسر رنه لاگوست یعنی برنارد لاکوستس به عهده داشت و در سال ۲۰۰۵ به علت مسائل پزشکی خود مجبور به ترک این مجموعه شد و سرانجام در همان سال نیز از دنیا رفت. بعد از او برادر دیگرش به نام میشل لاگوست رهبری این مجموعه را در دست گرفت. لاگوست از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ یک مدیر هنری و طراح فوق العاده خلاق پرتقالی به نام فیلیپه الیوویرا باپتیستا را به استخدام شرکت درآورد.

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

لاگوست به علت تولید تیشرت های یقه دار خود بسیار شهرت یافت

با استخدام وی برند لاگوست مجددا به دوران اوج خود بازگشت و با طراحی های واقعا جذاب و خلاقانه دوباره راه را برای پیشرفت این برند آغاز کرد. در سال ۱۹۹۰لاگوست متوجه شد که برند دیگری در چین با نام کروکودیل از لوگویی مشابه آن ها بررروی محصولات خود استفاده می کند و درگیری زیادی بین این دو شرکت به وجود آمد. البته لوگوی لاگوست یک کروکودیل به سمت راست بود و در حالی بود که لوگوی برند چینی کدوکودیل به سمت چپ بود، اما در نهایت شرکت چینی تسلیم شد و تصمیم گرفت لوگوی برند خود را تغییر دهد. ببشترین فروش برند لاگوست در سال ۲۰۱۰ اتفاق افتاد که سود حاصل از فروش شرکت چیزی در حدود ۱.۶ میلیون دلار بود. برند لاگوست در حال حاضر حدود ۱۱۰۰ بوتیک در سراسر جهان دارد که آلمان با دارا بودن ۱۰۰ منطقه فروش، جز بیشترین تعداد دارنده بوتیک لاگوست می باشد.

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

برند لاگوست در حال حاضر درای بیش از 1100 فروشگاه در شهرهای مهم جهان می باشد

در مورد برند لاگوست

اولین کالکشن کودکانه برند لاگوست در سال ۱۹۵۸ طراحی و روانه بازار شد و پس از آن در سال ۱۹۷۰ اوج شهرت برند لاگوست محسوب می‌شد که با تکیه بر این شهرت و معروفیت زیاد و فروش بالای خود توانست محصولات دیگری را به خط تولید خود اضافه کند. محصولاتی از جمله موارد آن کیف، کفش و لوازم خانه مبلمان و سایر لوازمی که در این برند تولید می گردد. دهه ۸۰ میلادی برند لاگوست بر روی تبلیغات خود بسیار مانور کرد و از بازیکنان و بازیگران زیادی برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد. در همین دهه محصولاتی همچون عینک آفتابی و کفش های تنیس را نیز برای استفاده عموم مردم وارد خط تولید خود کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۵ خط تولید عطر و ادکلن خود را راه اندازی کرد و در ابتدا با تولید و فروش عطرهای مردانه کار خود را آغاز کرد و پس از آن به تولید عطرهای زنانه نیز روی آورد. به علت رایحه بسیار خوش بوی عطر های این برند و سبکی آن بر روی بدن بسیاری از اروپایی‌ها علاقه بسیاری از استفاده از برند لاگوست در کلکسیون عطر های خود دارند و امروزه عطرهای زنانه تولید شده این برند یکی از پرفروش ترین عطرهای دنیا محسوب می گردد و البته یکی از علل فروش زیاد این عطرها و موفقیت در این خط تولید را می توان همکاری برند لاگوست با افراد مشهور است عطر ساز دنیا دانست.

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

امروزه عطرهای تولیدی برند لاگوست را می توان یکی از موفقیت های این برند دانست

به علت استقبال زیاد مردم از برند لاگوست این برند در سال ۱۹۵۱ تصمیم گرفت تنوع در محصولات خود ایجاد کند و علاوه بر تولید تیشرت های سفید نیز رنگ های دیگری از این محصول را نیز به خط تولید خود بیفزاید. بنابراین شروع به تولید تیشرت های رنگی کرد و در این میان ایالات متحده از جمله کشورهای مهمی بود که درخواست خرید اینترنتی شرکت‌ها را به لاگوست داد و بنابراین لاگوست اولین صادرات خود را با تیشرت های معروف و محبوب به آمریکا آغاز کرد و حجم زیادی از تولیدات خود را به آمریکا ارسال می‌کرد در آمریکا نیز مردم بسیار طرفدار این برند و تی شرت های جذاب آن شدند و در این میان مردم آمریکا برای خرید تی شرت های لاگوست صف می کشیدند و به علت کیفیت و قیمت مناسب آنها فروش زیادی در این زمینه داشتند. بنابراین با صادرات برند لاگوست به آمریکا عرصه برای این برند باز شد و توانست امروزه لباس ها و محصولات خود را به بیش از ۱۱۰ کشور دنیا ارسال کنند.

از برند مشهور لاگوست چه می دانید؟

اکثر کارمندان کمپانی لاگوست را زنان تشکیل می دهند

نکاتی جالب در مورد برند لاگوست

  1. پولوشرت اولین محصول این کمپانی عظیم بود.
  2. اولین وبسایت فروش اینترنتی محصولات لاگوست در آمریکا راه اندازی شد.
  3. در سال ۱۹۶۸اواین عطر زنانه لاگوست وارد بازار شد و بیشترین شهرت را برای این برند بدست آورد.
  4. اکثر کارمندان کمپانی لاگوست را زنان تشکیل می دهند.
  5. در ایران تیشرت های لاگوست جز پر فروش ترین برندهای خارجی محسوب می گردد.

خلاصه مطلب

برند لاگوست یک برند جذاب فرانسوی است که توسط رانه لاگوست تاسیس شد. لاگوست شروع تولیدات خود را با تیشرت یقه دار تنیس آغاز کرد و هم اکنون چندین زیر مجموعه که در حال طراحی و تولیدات مختلف هستتد، به ان افزوده شده اند. برای آشنایی با برند فرانسوی لاگوست این مطلب را مطالعه کنید.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://corporate.lacoste.com/our-history/