پوشاک مردانه ست من

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

در برند / تامی هیلفیگر

برند تامی هیلفیگر یک شرکت کالا و لباس های لوکس آمریکایی می باشد که در سال ۱۹۸۵ توسط فردی به همین نام تاسیس شد. برند تامی هیلفیگر محدوده فعالیت جهانی دارد و هم اکنون در دفتر مرکزی آن در نیو جرسی ایالات متحده می باشد. برند تامی هیلفیگر در حوزه محصولاتی همچون انواع پوشاک و لباس، کفش، جواهرات، عینک و ساعت در حال فعالیت می باشد. مالک این شرکت نیز پی وی اچ می باشد. این برند نیز دفاتری در آمستردام، هنگ کنگ و چئونگ شا وان نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با این برند مشهور آمریکایی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

برند تامی هیلفیگر یک برند مشهور آمریکایی می باشد

تاریخچه برند تامی هیلفیگر

توماس جاکوب هیلفیگر در سال ۱۹۵۱ در شهر المیرای نیویورک متولد شد. او در یک خانواده پرجمعیت متولد شده بود که مادر او فردی پرستار و پدرش به عنوان ساعت ساز در یک فروشگاه طلا و جواهر مشغول به کار بودند. در دوران نوجوانی در دبیرستان تحصیل کرد و در دوران جوانی به عنوان یک کارآفرین شناخته شد. در واقع تامی هیلفیگر کار خود را با شلوار جین آغاز کرد، به این صورت که شلوارهای جین کهنه را خریداری می‌کردند و با طراحی مجدد و دوخت مجدد آنها را دوباره به فروش می‌رساند و سود خوبی از این کار نصیب او شد. در ۱۸ سالگی توانست یک فروشگاه را در نیویورک افتتاح کند و خیلی زود به موفقیت برسد. در سال ۱۹۷۶ با یکی از کارمندان خود ازدواج کرد و این زن و شوهر به عنوان یک تیم طراحی در یک برند پوشاک استخدام شدند و بعد از آن به عنوان یک طراح بسیار پیشرفت کرد و شهرت پیدا کرد و حتی توسط برند کلوین کلاین نیز مورد توجه قرار گرفت، اما تامی هیلفیگر قصد داشت که برند خودش را افتتاح کند.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

تامی هیلفیگر تولید محصولات خود را با شلوار جین آغاز کرد

در سال ۱۹۸۴ فردی به نام مورجانی که یک کارآفرین هندی بود، به دنبال یک طراح لباس حرفه‌ای برای خط تولید لباسهای ورزشی مردانه خود بود که توانست از طریق معرفی دیگران تامی هیلفیگر را پیدا کند و به او اجازه داد تا طراحی ها را با برچسب تولیدی خود به وجود آورد. بنابراین این دو نفر خیلی سریع وارد تولید لباس های ورزشی مردانه شدند و وارد تبلیغات برند خود شدند. بنابراین با انجام تبلیغات زیاد برند تامی هیلفیگر توانست طرفداران خیلی زیادی را به دست بیاورد و در دهه‌ی ۹۰ میلادی توانست لباس‌های اورسایزی از لباس های ورزشی خود تولید کند که مورد توجه دوستداران سبک موسیقی رپ شد. در سال ۱۹۹۴ به علت پوشیدن یک تیشرت از برند تامی هیلفیگر توسط خواننده رپ اسنوپ داگ باعث شد که شهرت برند تامی هیلفیگر به نهایت خود برسد. در سال ۲۰۰۰ تامی هیلفیگر دچار ورشکستگی شد و باعث شد که در مورد محصولات خود تجدید نظر کند و در سال ۲۰۱۰ به اوج خود بازگشت و تا سال ۲۰۱۲ جایزه موفقیت را از سوی طراحان مد آمریکا به دست بیاورد.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

پوشیدن تیشرت برند تامی هیلفیگر توسط خواننده رپ اسنوپ داگ به شهرت آن افزود

در مورد برند تامی هیلفیگر

برند تامی هیلفیگر هم اکنون محصولاتی همچون لباس زنانه، مردانه و بچگانه را در دستور کار تولیدات خود قرار داده است و همچنین به تولید اکسسواری، کیف و کفش و حتی مبلمان نیز می پردازد. تامی هیلفیگر را می توان برند جذاب مورد علاقه آمریکایی ها دانست که بخاطر جذابیت و نزدیک بودن به نوع استایل آن ها بسیاری از آمریکایی ها در صدد پوشیدن لباس های جذاب این برند می باشند. این شرکت که در ابتدای شروع کار خود تنها یه کارمند داشت، اکنون سه هزار کارمند در حال تولیدات محصولات خود می باشد و مسلما سرمایه اولیه آن ها به ۶.۴ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. این برند به علت اینکه زیر شاخه های دیگری نیز دارد، می بایست سطح تولیدات خود را به حدی برساند که تمام نیازمندی های زیر شاخه های خود را تامین کند. در ادامه با انواع زیر شاخه های برند تامی هیلفیگر آشنا خواهید شد.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

برند تامی هیلفیگر در حال حاضر حدود سه هزار نفر کارمند دارد

مجموعه Tommy Hilfiger

این مجموعه به عنوان کمپانی اصلی این برند مشغول به فعالیت است و تمامی برنامه ریزی ها و طراحی های جدید از همین مجموعه به سایر زیرشاخه ها انتقال داده می گردد و نه تنها مانند سال های قبل خود با هدف و انگیزه مسیر رو به پیشرفت را طی می کند، بلکه به جرات می توان گفت با ارائه طرح های به روز و کسب رضایت مشتریان خود بسیار بهتر عمل می کند. این بخش به طراحی و تولید پوشاک بسیار اصیل آمریکایی ها می پردازد و بازار هدف آن نیز افراد بین ۲۵ تا ۴۰ سال می باشد.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

برند تامی هیلفیگر دارای چندین زیرشاخه تولیدی می باشد

مجموعه Hilfiger Denim

حتما با محصولات جین فوق العاده با کیفیت Denim آشنا هستید. این لباس های جین با کیفیت مربوط به کمپانی عظیم تامی هیلفیگر می باشد و در تولید تمام محصولات جین از جمله شلوار، کت، کیف و... محصولات جذاب و بی نظیری را ارائه می دهد.

مجموعه Hilfiger Collection

این مجموعه که در حوزه لباس زنان به صورت اختصاصی کار می کند. وظیفه تولید تمامی لباس های زیر زنانه و لباس خواب و مایو و برخی پوشاک آن به خوبی عمل کرده است و طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است. شایان ذکر است که این زیر مجموعه برای بانوان بین ۲۵ تا ۴۰ سال به تولید پرداخته است.

مجموعه Tommy Hilfiger Tailored

این مجموعه نیز که یکی از زیرمجموعه های پر کار برند تامی هیلفیگر می باشد، در مورد تمامی استایل های آقایان بین ۲۵ تا ۴۰ سال فعالیت می کند و هر طرح جذاب یا استایل جدیدی که در دنیای مد بررسی می گردد و یا به وجود می آید توسط این مجموعه تولید می گردد.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

برند هیلفیگر اسپورت از زیرشاخه های برند تامی هیلفیگر می باشد که پس از مدتی برچیده شد

مجموعه Tommy Sport

همانطور که از نام این مجموعه بر می آید، شروع به تولید محصولات اسپرت و ورزشی می کند و شروع تولیدات خود را در سال ۱۹۹۰ آغاز کرد و البته دیری نگذشت که این مجموعه منحل شد و هم اکنون در همان مجموعه اصلی تامی هیلفیگر به تولیدات خود ادامه می دهد.

مجموعه Tommy Hilfiger For The Home

این مجموعه نیز همسو با نام آن است و در تولید محصولات لوکس منزل و نیازمندی های آن قدم برداشته است و به علت طراحی جذاب و متفاوت آن، مشتریان زیادی نیز دارد. این مجموعه در تولید لدازم اتاق خواب و حمام بسیار شهره می باشد و حتی برندهای دیگر به سختی با آن رقابت می کنند.

مجموعه Hilfiger Athletics

این مجموعه که در سال های اخیر به نوعی جایگزین مجموعه قبلی Hilfiger Sport شده است علاوه بر تولید محصولات ورزشی و لباس های تخصصی ورزش بازیکنان، به تولید نوعی عطر ویژه ورزشکاران نیز می پردازد و بین ورزشکاران آمریکایی شهرت بالایی دارد.

برند تامی هیلفیگر و محصولات جذاب آن!

هیلفیگر اتلتیک به جای زیرشاخه هیلفیگر اسپرت در برند تامی هیلفیگر قرار گرفته است

خلاصه مطلب

برند تامی هیلفیگر یک برند جذاب آمریکایی است که توسط جاکوب هیلفیگر تاسیس شد. تامی هیلفیگر شروع تولیدات خود را با شلوار جین آغاز کرد و هم اکنون چندین زیر مجموعه که در حال طراحی و تولیدات مختلف هستتد، به ان افزوده شده اند. برای آشنایی با برند آمریکایی تامی هیلفیگر این مطلب را مطالعه کنید.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://global.tommy.com/en_int/about-us
https://www.google.com/amp/s/www.biography.com/.amp/fashion-designer/tommy-hilfiger