پوشاک مردانه ست من

از برند هوگو باس چه می دانید؟

در برندها / هوگو باس

برند هوگو باس که با نام کامل هوگو باس آگ (Hugo Boss AG) فعالیت دارد. این برند یک شرکت پوشاک آلمانی است که در زمینه انواع پوشاک و به ویژه ادکلن و همچنین کالاهای لوکس در حال فعالیت می باشد. هوگو باس محدوده فعالیت جهانی دارد و دفتر مرکزی آن هم اکنون در شهر متسینگن آلمان قرار دارد. برند هوگو باس توسط هوگو فردیناند باس که یک طراح و کارافرین آلمانی بود تاسیس شد. تاسیس این برند با اتفاقات جالبی همراه بود که برای دانستن این اتفاقات در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

از برند هوگو باس چه می دانید؟

برند هوگو باس توسط یک طراح و کارآفرین آلمانی تاسیس شد

تاریخچه برند هوگو باس

برند حقوق باز که یک برند آلمانی می باشد و توسط فردی به همین نام یعنی آقای هوگو باس در شهر متزینگن آلمان تاسیس شد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر نیز دفتر مرکزی این مجموعه در همین شهر مستقر می باشد. آقای هوگو باس در سال ۱۸۸۵ به دنیا آمد. در طول جنگ جهانی دوم و حتی قبل از جنگ جهانی برند هوگو باس به عنوان شرکتی تولیدی برای تولید لباس های نظامی و ارتش آلمان فعالیت می‌کرد. بعد از جنگ جهانی شرکت خود را به سمت تولید کت شلوارهای مردانه رسانید. در سال ۱۹۹۷ در کنار لباس های مردانه شرکت هوگو باس شروع به تولید لباس های زنانه نیز کرد و اولین کالکشن معروف لباس های زنانه خود را در سال ۲۰۰۰ ارائه کرد و در سال ۲۰۰۸ نیز کالکشن لباس های جذاب و کودکانه را نیز در مجموعه محصولات لباس های پر افتخار خود قرار داد. قبل از اینکه شروع به فعالیت برای تولید لباس برای ارتش آلمان کند، دارای یک تولیدی کوچک برای تولید لباس های مردانه بود، اما به علت قرار گرفتن در بحبوحه جنگ جهانی این تولیدی ورشکست شد و او توانست به کمک روابطی که داشت به ارتش نازی بپیوندد و با آنها قراردادی برای تولید لباسهای ارتش ببندد و به این ترتیب توانست سود زیادی از فروش محصولاتش را به دست بیاورد.

از برند هوگو باس چه می دانید؟

برند هوگو باس در ابتدا به تولید لباس های ارتش نازی می پرداخت

بعد از فوت او در سال ۱۹۵۰ دامادش صاحب اختیار شرکت شد و توانست اولین سفارش کت شلوار مردانه را در همان سال دریافت کنند و به همین شکل کارمندان شرکت را افزایش داد و در سال ۱۹۶۹ او نیز بازنشسته شد و اداره شرکت را به دو پسر خود واگذار کرد. پسران وی توانستند برای توسعه جهانی این برند تلاش های بی وقفه ای را انجام بدهند. شرکت هوگو باس در سال ۱۹۸۴ توانست اولین عطر خود را منتشر کند و با قبول اسپانسری برای چند بازیکن مشهور در گلف و تنیس باعث تبلیغ برند خود و شهرت بی‌سابقه‌ای در برند هوگو باس گردید. شرکت هوگو باس در سال ۱۹۸۹ اولین عینک آفتابی را منتشر کرد که در سال ۱۹۹۰ امتیاز توسط یک گروه ژاپنی خریداری شد. بعدها این برند توانست فروشگاه های جدیدی را در آمریکا و چین گسترش بدهد و به این ترتیب فاصله زمانی بین طراحی لباس های خود و فروش را در شهرها و کشورهای دیگر به حداقل برساند و سهام خود را افزایش دهد. در حال حاضر برند هوگو باس دارای ۳۸۸ فروشگاه و تعدادی مغازه و محل فروش می باشد که تمام اینها مربوط به سراسر جهان می باشد و دارای فروشگاه های خاص در تمام دنیا می باشد. هم اکنون برند هوگو باس همردیف برند های مشهوری همچون لویی ویتون و کریستین دیور قرار گرفته است.

از برند هوگو باس چه می دانید؟

برند هوگو باس برای تبلیغ محصولات خود از بازیکنان ورزش های مختلف استفاده می کرد

در مورد برند هوگو باس

تمام محصولات برند هوگو باس در زمینه زیور آلات، لباس، اکسسواری و سایر تولیدات تحت دو عنوان مختلف hugo و boss تولید می گردد. خط تولید محصولات boss شامل تولیداتی با عنوان boss black، boss orange و boss green می باشد که هر کدام تحت عناوین خود به تولید محصولی خاص می پردازند.

  • تولیدات boss black در زمینه لباس های کلاسیک و رسمی
  • تولیدات boss orange در زمینه لباس های خلاقانه و غیر معمول
  • تولیدات boss green در زمینه لباس های ورزشی فعالیت دارند.

از برند هوگو باس چه می دانید؟

برند هوگو باس محصولات خود را تحت دو عنوان مختلف هوگو و باس تولید می کند

تاریخچه عطر سازی برند هوگوباس

شرکت حقوق با تمامی عطرها و ادکلن های برند خود را به طور مشترک با شرکت Proctor & Gamble Prestige تولید می‌کند و جذابیت رایحه‌ای عطرهای خود را افزایش داده است. برند هوگو باس عطر های خود را تحت دو عنوان hugo و boss تولید می‌کند و در هر دو عنوان صاحب اثر های جذاب و پرطرفدار می باشد. از جمله عطرهای پرطرفدار در طول تاریخ تولیدات این شرکت می توان به اعضای زیر اشاره کرد:

  • در سال ۱۹۸۵ عطر boss number one را تولید کرد که این عطر مردانه بود و اولین عطر تولیدی این برند می باشد.
  • در سال ۱۹۹۳ عطری با نام boss elements تولید گردید که با هدف استفاده جوان تر ها روی کار آمد.
  • در سال ۱۹۹۵ عطر hugo for men تولید گردید که مختص آقایان بود.
  • در سال ۱۹۹۷ عطر hugo for women توسط این برند تولید شد، با هدف استفاده خانم ها.

علاوه بر عطرهای بالا از دیگر عطرهای مهم این برند می توان به femme by boss و boss intense و boss women برای خانم ها می باشد و در مورد عطرهای مردانه می توان عطرهای boss soul و boss in motion و boss selection می باشد که شهرتی جهانی یافته است. برند هوگو باس تا کنون حدود ۱۰۲ نوع عطر مختلف را راهی بازار کرده است.

از برند هوگو باس چه می دانید؟

برند هوگو باس عطرهای تولیدی خود را در هر دو دسته زنانه و مردانه تولید می کند

پنج عطر پر طرفدار هوگو باس در ایران

  1. عطر hugo boss bottled که در سال ۱۹۹۸ برای مردان شروع به تولید کرد این عطر تم وانیلی دارد و برای تمامی فصول مناسب می باشد‌.
  2. عطر hugo boss deep red که در سال ۲۰۰۱ و با هدف بازار زنانه تولید گردید. این عطر با رایحه پرتقال می باشد که برای فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است.
  3. عطر hugo boss femme که محصول سال ۲۰۰۶ این برند است و برای خانم ها تولید شده است. رایحه این عطر با بوی گل های بهاری است که برای فصول بهار و تابستان مناسب می باشد.
  4. عطر hugo boss hugo که در سال ۱۹۹۵ برای آقایان تولید گردید. این عطر با رایحه سیب سبز بسیار مناسب برای فصول بهار و تابستان می باشد.
  5. عطر hugo boss orange که در سال ۲۰۰۶ برای خانم ها تولید گردید. دارای رایحه شکوفه های آفریقایی می باشد و برای فصول بهار و تابستان مناسب است.

از برند هوگو باس چه می دانید؟

برند هوگو باس برای مصارف مختلف در فصول سال اقدام به تولید عطرهایی با رایحه های متفاوت کرده است

خلاصه مطلب

برند هوگو باس یک برند آلمانی با هدف تولید محصولاتی همچون ادکلن و کالاهای لوکس می باشد. برند هوگو باس در ابتدا برای نظامیان نازی لباس طراحی و تولید می کرد و پس از آن وارد لباس های عمومی گردید. دفتر مرکزی این برند در متسینگن آلمان قرار دارد.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://group.hugoboss.com/de/unternehmen
https://www.hugoboss.com/selectcountry