پوشاک مردانه ست من

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

در برندها / کلوین کلاین

برند کلوین کلاین که با نام ck نیز شناخته می‌شود، یک برند آمریکایی است که توسط یک طراح مد با همین نام بنا نهاده شده است. در حال حاضر برند کلوین کلاین برای شرکت پی وی اچ می‌باشد و محدوده فعالیت جهانی دارد و در حوزه محصولاتی همچون پوشاک، ساعت، عطر و پا افزار مشغول به فعالیت می باشد. عطر و پوشاک برند کلوین کلاین بسیار مشهور و معروف می باشد. برای آشنایی با تاریخچه برند کلوین کلاین و محصولات آن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

کلوین کلاین یک برند آمریکایی است که توسط یک طراح به همین نام تاسیس شده است

تاریخچه برند کلوین کلاین

برند کلوین کلاین توسط کلوین ریچارد کلاین تاسیس شد. وی متولد سال ۱۹۴۲ در آمریکا می باشد که او دوران تحصیل خود را در مدرسه عالی هنر و طراحی مد نیویورک گذراند و اما تا آخر ادامه نداد و از این مدرسه فارغ التحصیل نشد. کلوین کلاین شروع به دوره کارآموزی در زمینه تولید و طراحی لباس در خط تولید قدیمی کت شلوار در نیویورک و پنج سال از وقت خود را صرف این کار کرد. پس از آن در سال ۱۹۶۸ اولین شرکت رسمی خودش را با همکاری فردی به نام شوارتز به وجود آورد و به علت معرفی محصولات خود در فشن شوی نیویورک توانست برند خود را به تمام جهانیان به رسمیت بشناساند وی اولین خط تولید خود را با شلوار جین آغاز کرد. او در طول دوران زندگی خود توانست جوایز و افتخارات زیادی را به دست بیاورد، از جمله اینکه در سال ۱۹۷۴ توانست جایزه اولین طراح لباس زنان و مردان را به دست اورد و در سال ۱۹۸۳ در لیست بین المللی بهترین طراح لباس قرار گرفت و در سال‌های دیگر توانست به عنوان بهترین فرد طراح مد آمریکا جوایزی را دریافت کند.

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

نام CK به علت اولین حروف کلمه کلوین کلاین انتخاب شده است

در دهه ۷۰ میلادی کلوین کلاین تمام وقت خود را صرف طراحی لباس های راحتی کرد و توانست یکی ژاکت همراه با دامن گشاد برای زنان طراحی کند که این ست طراحی شده توسط کلوین کلاین به شهرت زیادی دست یافت و به علت معرفی کردن سبک مینیمال توأم با کلاسیک محبوبیت زیادی بین طرفداران خود به دست آورد. همان طور که می دانید لوگوی برند کلوین کلاین به صورت مختصر به صورت سی کی (ck) می باشد که برگرفته از نام و نام خانوادگی کلوین کلاین می باشد. اولین بار در سال ۱۹۷۰ برند سی کی بر روی تولیدات شلوار جین برند هک شد و باعث جلب توجه طرفداران زیادی شد و پس از آن بسیاری از لباس‌های کلوین کلاین با مزین شدن به برند سی کی وارد بازار شدند. اولین عطر برند کلوین کلاین در سال ۱۹۸۱ به بازار عرضه شد که تاکنون نیز جزء مشهور ترین عطرها از نظر طرفداران آن به شمار می‌رود. اولین سری عطر های برند کلوین کلاین به نام آبسیشن (Obsession) بود، که در هر دو شاخه زنانه و مردانه تولید و روانه بازار شد.

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

اولین سری عطرهای برند کلوین کلاین با نام آبسیشن وارد بازار گردید

از محبوب ترین عطر های برند کلوین کلاین می توان به سی کی وان ck1 اشاره کرد که این عطر یونیسکس می باشد و مورد استفاده خانم ها آقایان می باشد. در سال ۲۰۰۵ برند کلوین کلاین سری دیگری از عطرهای خود را با نام ایفوریا بازار کرد که در ابتدا ایفوریای زنانه تولید شد و سال بعد از آن ایفوریا مردانه در خط تولید کلوین کلاین قرار گرفت و روانه بازار شد. در حال حاضر برند کلوین کلاین دارای ۱۴۲ نوع مختلف عطر و ادکلن در بازار دارد. تمامی این عطرها تحت لیسانس کویتی تولید می‌گردند. بعد از آن نوبت به ساعت و جواهرات برند کلوین کلاین می رسد که در سال ۱۹۹۷ شروع به تولید طلا و جواهرات و ساعت در برند تولیدی خود کرد. تمام ساعتهای برند کلوین کلاین با انواع بندهای چرمی فلزی و استیل تولید می شدند و به علت اینکه سبک تولیدی آن به صورت اسپرت بود مورد توجه جوانان زیادی قرار گرفته و به یکی از دوست داشتنی ترین اکسسواری های برند کلوین کلاین تبدیل شد.

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

برند کلوین کلاین اولین سری لوازم آرایشی خود را با نام کالر وارد بازار کرد

کلوین کلاین لوازم آرایشی و سود بی نهایت آن را دست کم نگرفت و در سال ۲۰۰۰ خط تولید وسایل آرایشی بهداشتی خود را با نام کالر شروع کرد و به موفقیت های زیادی نیز در این زمینه دست پیدا کرد. وی با افزایش خط تولید اکسسوری های خود شروع به تولید عینک های آفتابی کرد. عینک های آفتابی برند کلوین کلاین برای هر فرم صورت و چهره های فرم مخصوص به خود را داشت و بنابراین اکثر افراد به راحتی می‌توانستند از عینک های آفتابی با کیفیت این برند آمریکایی استفاده کنند و از طرف دیگر کلوین کلاین برای کامل کردن استایل یک فرد از برند کامل کلوین کلاین شروع به تولید کیف و کفش هایی کرد که به علت خلاقیت در ایجاد کیف و کفش خیلی زود مورد توجه و افراد زیادی قرار گرفت و تنوع طرح و رنگ کفش و کیف های این برند بسیار بالا بود و در تمامی گونه های کفش از برند کلوین کلاین تولید می‌شد. در سال ۲۰۰۲ میلادی برند کلوین کلاین توسط فردی به نام فیلیپس خریداری می گردد و البته تا به حال و با همان نامه کلوین کلاین به ادامه تولیدات این شرکت می پردازد.

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

برند کلوین کلاین از جمله معدود برندهایی است که برای یک استایل کامل تمام آیتم ها را تولید می کند

دررمورد ساعت های مچی برند کلوین کلاین

ساعت های مچی برند کلوین کلاین از ظرافت و دقت خاص و زیادی در تهیه و تولید آن ها استفاده شده است. ساعت های مچی این برند بیشتر برای امور رسمی و روزانه مناسب است و کمتر ساعتی از این برند در حوزه اسپرت می توان یافت. برخی از ساعت های ck دارای تاریخ شمار نیز بر روی صفحه ساعت هستند و در اغلب صفحه ها دو رنگ سفید و مشکی را مشاهده می کنیم، اما صفحه های رنگی نیز برای این ساعت وجود دارد. بند ساعت های این برند از نوع چرمی و استیل و یا بافت استیل می باشد و معمولا برای هر ست لباس این برند، یک مدل ساعت ست با آن نیز تولید می گردد. معمولا نوع قفل ساعت های این برند از نوع کلیپسی و سگکی می باشد و برخی انواع این ساعت ضد آب هستند. به طور کلی می توان گفت ساعت مچی برند کلوین کلاین در عین سادگی، ظاهری شیک دارد.

از برند کلوین کلاین چه می دانید؟

ساعت های برند کلوین کلاین برای ست شدن با سایر آیتم های تولیدی این محصول تولید شدند

خلاصه مطلب

برند کلوین کلاین توسط فردی به همین نام تاسیس شد و خط تولید خود را با فروش شلوار جین آغاز کرد و پس از آن سایر محصولات را به شرکت کلوین کلاین افزود. شرکت آمریکایی کلوین کلاین با پوشاک و عطر خود بسیار شهرت پیدا کرده است.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Calvin_Klein_(fashion_house)
https://www.calvinklein.us/en