پوشاک مردانه ست من

برند فندی و محصولات جذاب آن!

در برند / فندی

برند فندی یک برند مشهور در حوزه فعالیت جهانی می باشد که در حوزه محصولات لوکس و محصولات چرمی فعالیت دارد. برند پوما در وافع یک برند مشهور ایتالیایی است که به علت طراحی محصولات منحصر به فرد و جذاب خود مورد توجه طرفداران خود قرار گرفته است. از مشهورترین محصولات برند فندی می توان به کیف های دستی باگتی آن اشاره کرد. این برند جذاب ایتالیایی حرف های زیادی برای گفتن دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، پس برای آشنایی بیشتر با این برند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

برند فندی یک برند مشهور جهانی در زمینه محصولات چرمی و لوکس می باشد

تاریخچه برند فندی

برند فندی توسط ادل و ادواردو فندی در سال ۱۹۲۶ در شهر رم تاسیس شد. ادل و ادواردو نام این مجموعه جذاب خود را از نام خانوادگی خود انتخاب کردند. این برند پس از ازدواج این فرد وسعت بیشتری یافت. محصولات تولیدی برند فندی در ابتدا تماما از خز بود. زمانیکه هیچ برند و تولیدی از خز برای محصولات خود استفاده نمی کرد، فندی دست به انجام روشی مبتکرانه و خلاقانه زد. آن ها شروع به پرداخت خزها در کارگاه تولیدی خود کردند و به علت ذوق هنری و بصری این زن و شوهر جوان و آشنایی با نیاز جامعه به تولید محصولات مختلفی با خز پرداختند که مورد توجه خانم ها قرار گرفت و به شدت از آن استقبال کردند.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

برند فندی توسط ادل و ادواردو فندی، زن و شوهر جوان افتتاح شد

در واقع محصولات جدید آن ها همگی حالتی آزمایشی داشت و در صورت استقبال افراد از آن محصول خاص شروع به تولید عمده از آن می کردند. از مهمترین و مشهوریترین ابداعات برند فندی می توان به کیف های دستی اشاره کرد که از نوارهای باریک پوست بره تشکیل شده و در واقع کیف های نرم و مستحکمی را جایگزین کیف های دستی چرم و خشک و سفت آن زمان کرد که باز هم مورد استقبال قرار گرفت و هر روز بانوان به دنبال خرید کیف های ایتترسیو درب فروشگاه فندی صفی طولانی را تشکیل می دادند. در اواسط دهه ۱۹۵۰ میلادی پنج دختر این زوج جوان نیز وارد این صنعت شدند و آن ها که ذوق هنری را از والدینشان به ارث برده بودند، با ادغام کردن نوعی ربان مخمل جذاب و خزهای تولید خود، توانستند محصولی ترکیبی و چشم نواز را ارائه دهند که مشابه آن در هیچ تولیدی لباس جهان وجود نداشت.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

با ورود طراح آلمانی به نام کارل لاگرفلد روند تولیدی برند فندی به طور کامل تغییر یافت

در سال ۱۹۶۵ یک طراح آلمانی مشهور به نام کارل لاگرفلد وارد این مجموعه شد و با طراحی محصولات جدید برای فندی و تغییر دادن ماهیت پارچه خز آن زمان توانست انقلابی را در صنعت فندی پدید آورد، زیرا دیگر تقریبا زمانی فرا رسیده بود که مردم از خز استفاده چندانی نداشتند و تنها چند ثروتمند از خز به عنوان اکسسواری جذاب استفاده می کردند. در سال ۱۹۹۴ نوه فندی با پیوستن به این برند توانست مدیریت بخش کالاهای چرمی و اکسسواری ها را به دست بگیرد و با طراحی کیف دستی باگت توانست شهرت زیادی را برای میراث خانوادگی خود به ارمغان بیاورد. این کیف که حتی هم اکنون به عنوان یکی از پر فروش ترین و جذاب ترین محصولات فندی محسوب می گردد، در طی سالیان طرح های جدیدی از آن به صنعت مد ارائه شده است و طراحان مختلف با در نظر گرفتن بیس اصلی آن، طرح های جدیدی از این کیف را ارائه می دهند.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

کارل لاگرفلد طراح برند فندی توانست با ترکیب خز و سایر پارچه ها، چارچه جدیدی را اختراع کند

نوه فندی توانست طرح کیف های جذاب دیگری را نیز به مجموعه معرفی کند. در سال ۲۰۱۵ فندی توانست با همکاری با اوت کوتور که خزهای ارزشمند را با روش هایی همچون سوزن دوزی و روش های جذاب دیگر، به جهانیان معرفی کند و در سال ۲۰۱۶ فشن شوی بسیار ماندگاری را ارائه داد که در آن از خزها و چرم های بسیار لوکس و جذابی پرده برداشت.

مروری بر فندی

  • سال ۱۹۲۵

در این سال برند فندی با همکاری زن و شوهر جوان یعنی ادل و ادواردو فندی تاسیس گردید و نام خانوادگی خود را به عنوان برند فروشگاه در نظر گرفتند.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

نام برند فندی از نام خانوادگی موسسان آن برگرفته شده است

  • سال ۱۹۵۰
  • در این سال فرزندان فندی وارد مجموعه شدند و توانستند با خلاقیت خود ربان های مخملی را نیز با طراحی خز درآمیزند.

  • سال ۱۹۶۵
  • در این سال از طراحی آلمانی به نام کارل لاگرفلد وارد مجموعه فندی شد و توانست با تغییر دادم رویه خزهای تولیدی و طراحی پارچه جدیدی از خز صنعت برند فندی را متحول کند.

  • سال ۱۹۶۶
  • تولید اولین کت خز رنگی در برند فندی با توجه به رویکردهای جدید لاگرفلد در این برند که وی متصور بود، می بایست از رنگ ها در صنعت مد بیشتر استفاده گردد.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

برند فندی در حوزه ساخت صنایع دستی لوکس وگرانقیمت نیز ورود کرد

  • سال ۱۹۶۹
  • در این سال با طراحی پارچه جدیدی که متشکل از خز و پارچه های دیگر بود، توانستند پارچه خز ارزان تری را به بازار ارائه دهند که سایر مردم نیز توانایی خرید آن را داشته باشند.

  • سال ۱۹۶۸
  • در این سال بزند فندی توانست لباس های ترکیبی مشهور خود را که از دو رنگ زرد و مشکی تشکیل می شود، تولید کند.

  • سال ۱۹۷۷
  • در این سال فندی خط تولید جدیدی را راه اندازی کرد که طی آن مردم می توانستند از یک نوع لباس در تمام طول سال استفاده کنند و علت این شعار آن ها نیز در پارچه جدیدی بود که طراحی کرده بودند.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

برند فندی توانست لباس هایی را ارائه دهد که افراد عادی نیز توانایی خرید آن را داشته باشند

  • سال ۱۹۷۰
  • تولید صنایع دستی در کنار سایر محصولات برند فندی بود که البته این صنایع دستی به صورت کاملا لوکس و گرانقیمت آماده می شد و مورد استقبال عده زیادی قرار گرفت.

  • سال ۱۹۸۷
  • راه اندازی اولین خط تولید عطر و ادکلن در برند فندی بود که این طرح که توسط خواهران فندی ارائه گشت، باعث شهرت و پیشرفت ببشتر مجموعه گردید.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

خط تولید عطر و ادکلن های برند فندی توسط دختران فندی راه اندازی شد و شهرتی جهانی به دست آورد

  • سال ۱۹۹۷
  • در این سال که اوج خلاقیت و نوآوری در برند فندی بود، کیف های جدیدی طراحی شد و مورد استقبال افراد زیادی بود. از مشهورترین و پر طرفدارترین نوع این کیف ها می توان به باگت اشاره کرد که توسط نوه فندی طراحی گردید. این کیف با ایده از نان باگت به این شکل طراحی شد و به علت زیبایی و کاربردی بودن افراد زیادی در پی خرید آن بر آمدند.

  • سال ۲۰۱۵
  • در این سال فندی توانست با همکاری با مجموعه اوت کوتور خزهای ارزشمند خود را با سوزن دوزی و سایر موارد ترکیب کند و خزهایی با طراحی متفاوت را ارائه کند.

برند فندی و محصولات جذاب آن!

کیف دستی های برند فندی از جمله محصولات لوکس و جذاب این برند محسوب می گردد

خلاصه مطلب

برند فندی از مشهورترین برندهای ایتالیایی است. برند فندی به داشتن لباس های ترکیبی زرد و مشکی شهرت پیدا کرده است و این برند اولین بار کار خود را با خز و بعدها چرم شروع کرد و با استخدام طراح کارآزموده توانستند پارچه های جدیدی را تولید کنند که برند فندی را به شهرت امروزی خود رساند‌.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.fendi.com/us/info/inside-fendi/about-fendi
https://luxity.co.za/fun-facts-about-fendi/