پوشاک مردانه ست من

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

در برندها / دولچه اند گابانا

برند دولچه اند گابانا که توسط دو طراح ایتالیایی به همین نام تاسیس شده است، در حوزه طراحی مد و خرده فروشی فعالیت زیادی دارد. دولچه اند گابانا یک شرکت ایتالیایی است که دفتر مرکزی آن در شهر میلان ایتالیاست. از جمله محصولات جذاب این برند می توان به عینک، لباس، کیف، کفش، ساعت و عطر و ادکلن اشاره کرد. محصولات دولچه اند گابانا در دو لاین متفاوت تولید می گردد، یکی از لاین ها کاملا لوکس و اشرافی و دیگری در طبقه وسط قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این برند عظیم ایتالیایی ادامه مطلب را از دست ندهید.

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

دولچه اند گابانا یک برند ایتالیایی است که توسط دو شخص به همین نام تاسیس گردید.

تاریخچه برند دولچه اند گابانا

برند دولچه اند گابانا در سال ۱۹۸۵ توسط دو فرد ایتالیایی به نام دومنیکو دولچه و استفانو گابانا تاسیس شد. اولین بنای تاسیس شده توسط این دو فرد یک خانه مد در ایتالیا بود. نام این برند نیز برگرفته شده از نام موسسان آن می باشد. استفانو گابانا در شهر میلان ایتالیا چشم به جهان گشود و در رشته طراحی و گرافیک تحصیل کرد و علاقه اش به دنیای مد و فش سبب شد تا در این عرصه قدم بگذارد. دومینکو دولچه نیز در شهر پولیتزی به دنیا آمد. خانواده وی از جمله افرادی بودند که با دنیای مد و فشن کاملا آشنایی داشتند و دولچه از نوجوانی در کارگاه تولیدی پدرش مشغول به کار بود و این سرآغاز آشنایی وی با دنیای مد و فشن بود. زمانیکه دولچه در کارگاه پدرش مشغول به کار بود، کار طراحی لباس را به خوبی آموخت و در همان زمان دومنیکو و استفانو با یکدیگر آشنا شدند و باعث ایجاد جرقه ای در ذهن آن ها در مورد تاسیس یک شرکت مد شد.

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

دومنیکو و استفانو دو شخص موسس برند دولچه اند گابانا می باشند

تقریبا یکسال پس از تاسیس برند خود اولین کالکشن لباس های زنانه خود را در معرض دید همگان قرار دادند و برخلاف تصور آن ها از استقبال زیادی برخوردار شد و همین موضوع تشویقی برای آن ها در حوزه گسترش محصولات خود شد، که تولید عینک و لباس شنا را نیز به محصولات خود افزودند. برند دولچه اند گابانا در ابتدا به طور تخصصی تنها بر روی لباس های زنانه و اکسسواری آن فعالیت داشتند، اما از سال ۱۹۹۰ اولین کالکشن لباس های مردانه را نیز به محصولات خود اضافه کردند و به علت شهرتی که بواسطه لباس های زنانه پیدا کرده بودند، استقبال چشمگیری از لاین لباس های جدید و جذاب مردانه برند آن ها شد. این دو فرد تولیدات خود را منحصر به لباس نکردند و در سال ۱۹۹۲ اولین عطرهای خود را نیز تولید و روانه بازار کردند.

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

عطر ها و عینک برند دولچه اند گابانا بسیار مشهور می باشد.

عطرهای این برند با نام های دولچه اند گابانا پرفیوم (Dolce & Gabana perfume) و دولچه اند گابانا من (Dolce & Gabana men) تولید شد. بعد از آن نیز این دو فرد لاین تولید عینک های جذاب و با طراحی جدید را به تولیدات خود افزودند و عینک ها نیز با دو علامت تجاری دولچه اند گابانا و D&G روانه بازار شد. نخستین بوتیک بین المللی دولچه اند گابانا در ژاپن افتتاح شد و پس از آن در هنگ کنک و انگلیس نیز شعباتی افتتاح کردند و همین عمل سبب شهرت و پیشرفت بیش از پیش آنان شد و امروزه در سراسر جهان و اکثر شهرهای مهم، شعباتی از برند خود دارند.

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

نخستین بوتیک بین المللی دولچه اند گابانا در ژاپن افتتاح گردید

تفاوت دولچه اند گابانا و D&G

اگر تا بحال گمان می کردید که D&G مخخف برند دولچه اند کابانا می باشد، باید بدانید که اشتباه است. برند دولچه اند گابانا و همچنین D&G دو برند و خط تولید مجزا هستند که موسس هر دوی آن ها یکی می باشد‌. محصولات برند D&G کاملا لاکچری می باشند و قیمت گزافی نیز دارند و بازار هدف آن اغلب جوانان و نوجوانان می باشد. محصولات تولیدی این برند شامل لباس، عینک، مایو، کیف و کفش و.‌.. می باشد. به طور کلی می توان گفت این یک برند غیر رسمی از محصولات شرکت دولچه اند گابانا می باشد و برند دیگری با نام D&G junior نیز وجود دارد که اکثر محصولات مورد نیاز افراد زیر یازده سال تحت این برند تولید و عرضه می گردد. برند دولچه اند گابانا اکثرا محصولات لوکس و گرانقیمت تولید می کند و اکثر محصولات آن استایل کلاسیک دارند و برای تمام دوران ها مناسب به نظر می رسد و در واقع بیشتر لباس های این برند جهتی لوکس و رسمی را مد نظر دارد.

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

دولچه اند گابانا محصولات لوکس و گران قیمتی تولید می کنند که اکثر لباس های آن ها کلاسیک می باشند

سبک کاری دولچه اند گابانا

دولچه اند گابانا به خاطر طراحی های جذاب و دیدنی آن و همچنین کالکشن های مطابق با دهه ۶۰ میلادی و از طرف دیگر دارا بودن سبک مدیترانه ای باعث داشتن طرفداران زیادی برای این برند مشهور گردیده است. برند دولچه اند گابانا که به خاطر طراحی های لوکس و گرانقیمت و همچنین طراحی های پیچیده خود شهرت دارد و مورد پسند عده زیادی قرار گرفته است، جالب توجه است که بدانید برای ساخت لوگوی این برند از خاصیت کمینه گرایی استفاده شده است و در سبک مینیمالیسم و بسیار ساده طراحی شده است.

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

سبک کاری برند دولچه ان گابانا سبک مدیترانه ای می باشد

عطرهای مشهور دولچه اند گابانا

برند دولچه اند گابانا با تولید و عرضه عطرهای مشهور خود در سال ۱۹۹۲ بر شهرت این برند افزود. این شرکت با طراحی و تولید یک عطر زنانه و یک عطر مردانه کار خود را شروع کردند و در سال ۲۰۰۸با معرفی عطر Light Blue توانست چندین جایزه مطرح جهان را در این زمینه از جمله فی فی آمریکا و آکادمی عطر دنیا را از آن خود کند. این برند از سال ۱۹۹۲ تا سال ۲۰۱۵ حدود ۴۹ نوع عطر مختلف را روانه بازار کرده است که عطرهای این برند در امریکا، اروپا به خصوص کشورهای عربی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. عطرهای برند دولچه اند گابانا به علت داشتن رایحه خاص و منحصر به فرد در حال رقابت با برترین برندهای عطرسازی دنیا می باشد و از پر طرفدارترین انواع عطرهای این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از برند دولچه اند گابانا بیشتر بدانید!

صنعت عطر سازی برند دولچه اند گابانا در حال حاضر در حال رقابت با برترین برندهابیعطر سازی دنیاست

  • دولچه اند گابانا مدل the one
  • دولچه اند گابانا مدل پور هوم اینتنسو
  • دولچه اند گابانا مدل لایت بلو او اینتنس
  • دولچه اند گابانا مدل the one royal night
  • دولچه اند گابانا مدل grey
  • دولچه اند گابانا مدل the one EDP

خلاصه مطلب

برند دولچه اند گابانا توسط دو طراح ایتالیایی تاسیس شد. دولچه اند گابانا یک برند مشهور ایتالیایی است که در حوزه های مختلفی همچون تولید لباس، عطر، کیف، کفش و .‌.. فعالیت دارد‌. لاین تولید عطر و ادکلن برند دولچه اند گابانا نیز بسیار پر فروش می باشد.

لینک منابع مرتبط خارجی

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dolce_%26_Gabbana
https://www.dolcegabbana.com/en/