پوشاک مردانه ست من

معرفی برند بربری

در برندها / بربری

معرفی برند بربری برند بربری (Burberry) یک شرکت معروف بریتانیایی در زمینه کالاهای لوکس و طراحی و تولید لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی عینک و عطر و ادکلن می باشد که دفتر مرکزی آن در شهر لندن در کشور انگلیس می باشد. این برند توسط فردی به نام توماس بربری در سال ۱۸۸۸ تأسیس شد. شاید شما زیاد در مورد پارچه گاباردین شنیده باشید. جالب توجه است که بدانید همین پارچه گاباردین توسط شرکت بربری اختراع شد. شرکت بربری در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از با ارزش ترین نام های تجاری جهان شناخته شد. برای آشنایی با این برند جذاب بریتانیایی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

معرفی برند بربری

برند بربری یک شرکت معروف بریتانیایی می باشد. تاریخچه برند بربری برند بربری توسط فردی به نام توماس بربری در سال ۱۸۶۵ تاسیس شده در آن سال ۲۱ سال داشت و توماس این برند مشهور را در شهر با باسینگستوک تاسیس کرد. توماس شرکت خودش را با تولید پوشاک با کیفیت و دوخت با ظرافت که برای ارتش انگلستان آماده می کرد، شروع به کار کرد. بعد از آن در طول جنگ جهانی اول اولین کت های بارانی که به نام ترنج کت مشهور بود، توسط توماس بربری برای افسران در جنگ آماده شد و باعث شهرت بیش از پیش این برند در بریتانیا گردید. بعدها کت ترنج توسعه یافت و مدل بربری چک توسط این برند ارائه گردید.

معرفی برند بربری

برند بربری توسط فردی به نام توماس بربری تاسیس شد. شاید برای شما جالب توجه باشد که بدانید علت اختراع پارچه گاباردین توسط توماس بربری چه بود؟ توماس از همان ابتدای نوجوانی یک فروشگاه کوچک لباس داشت، اما فروش چندانی نداشت بنابراین تمرکز خود را به فروش لباس های بیرون از منزل معطوف کرد. با اینکه توماس فرد انگلیسی بود اما با آب و هوای بارانی انگلیس چندان عادت نداشت و همواره از آب و هوای بارانی انگلیس و استخوان درد می نالید. بنابراین تصمیم گرفت برای التیام دردهای استخوانش در زیر باران از نوعی پارچه پلاستیکی استفاده کند که باران به درون لباس‌های وی نفوذ نکند و همین باعث ایجاد جرقه ای جدید در ذهن توماس شد که یک پارچه جدیدی را اختراع کرد که علاوه بر محافظت در باران مانع از تنفس پوست بدن نشود. بنابراین در سال ۱۸۸۰ پارچه گاباردین را اختراع کرد.

معرفی برند بربری

توماس در سال 1880 پارچه ضدآب گاباردین را اختراع کرد. در سال ۱۸۹۱ شعبه دوم بربری توسط توماس در لندن افتتاح شد و خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش انگلستان بیش از پیش به این برند علاقه‌مند شدند و از لباس های ضدآب این برند و ترنچ کت های برند بربری در یونیفرم و لباس های رسمی خود استفاده کردند. کیفیت بالای پارچه های ضد آب برند بربری توسط یک کاپیتان که به قطب جنوب رفته بود، تایید شد و وی در طول دوره سفر خود از لباس های برند بربری استفاده کرد که هیچگونه نفوذ آب به داخل لباسهای وی نداشت. برند بربری همچنان به صورت خطی به کار خود ادامه می داد و کمی هم از شهرت و معروفیت آن کاسته شد تا در سال ۱۹۹۷ فردی به نام رزماری براوو آمریکایی به مدیریت شرکت بربری منصوب شد و با برنامه‌ریزی های جدید و جذاب و آن کمی از سقوط برند بربری کاسته شد و باعث پیشرفت این برند گردید. رزماری از میراث قدیمی و طراحی های قدیم این برند در حهت توسعه شرکت استفاده کرد. به این ترتیب برند بربری در زمره‌ی برندهای معروف و خوشنام دنیا قرار گرفت. برند بربری را با پارچه های شطرنجی آن می شناسیم که در سال ۱۹۲۰ معرفی شد. امروزه این پارچه‌های شطرنجی مورد توجه افراد معروف بسیاری از جمله ویکتوریا بکام و کیت ماس قرار گرفته است.

معرفی برند بربری

عطر و ادکلن های خوش رایحه برند بربری باعث افزایش شهرت این برند گردید. علت از بین بردن محصولات برند بربری به صورت سالانه یکی از نکات جالب در مورد برند بربری این است که محصولات فروش نرفته و در انبار مانده این برند سالانه سوزانده می‌شود و از بین می‌ برند. بربری اعلام کرده است که علت سوزاندن این محصولات آن است که برای اینکه مانع افت قیمت و ارزش تولیدات محصول شود و همچنین راه برای ورود محصولات تقلبی بسته شود‌ در واقع سوزاندن محصولات خودش را برای حفاظت از برند خود امری ضروری می دانند. برندهای دیگری از جمله اچ اند ام و نایکی نیز اقداماتی شبیه به برند بربری برای سوزاندن و از بین بردن محصولات مازاد خود برای حفظ ارزش برند خود دارند.

معرفی برند بربری

برند بربری به علت عدم افت ارزش نام این برند محصولات مازاد خود را هر ساله می سوزاند. نام برند بربری از ابتدا نام این شرکت با نام بربری به نام موسس آن یعنی توماس بربری شروع به تولید و فروش کرد، اما در برهه ای از زمان با نام بربریز (Burberrys) شروع به فروش کردند و در میان مشتریان سراسر جهان این محصولات با نام Burberrys of london معروف شده بود و هم اکنون نیز با همین نام به خصوص بر روی محصولات قدیمی این شرکت مشاهده می گردد. لوگوی برند بربری در سال ۱۹۰۱ برند بربری با لوگوی معروف شوالیه سیاه خود معروف شد و در سال ۱۹۰۸ همین لوگوی شوالیه بر روی صفحه چهارخانه رنگ معروف این برند قرار گرفت و تا سال ها از این لوگو بر روی محصولات بربری استفاده می شده است. در سال ۲۰۱۸ یک لوگوی جدید برای این برند طراحی شد که در آن خبری از شوالیه سیاه پوش نبود.

معرفی برند بربری

لوگوی برند بربری با شوالیه سیاه آن معروف شد. نکاتی در مورد برند بربری ۱-بربری تنها برند لوکس و لاکچری جهان است که به RE100 پیوسته است که در مورد تجدید پذیری محصولات تولیدی خود می باشد. ۲-بربری یک برند سطح بالا و قوی و ایستاده است و به همین دلیل محصولات خود را با هدف مصرف ثرتمندان تولید می کند و از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت آن استفاده می کند و از این جهت برند گرانقیمتی محسوب می گردد. ۳-تمرکز برند بربری از ابتدا علاوه برکالاهای لوکس بر لباس های بیرون افراد بوده است. ۴-پارچه با کیفیت و ضد آب گاباردین توسط توماس بربری اختراع شد و هم اکنون یکی از باکیفیت ترین و پر فروش ترین انواع پارچه محسوب می گردد.

معرفی برند بربری

بربری قبل از اینکه به مد بپیوندد، یونیفرم های ارتش بریتانیا را تولید می کرد. ۵-قبل از اینکه بربری به یک مد جهانی تبدیل گردد، قسمتی از تجهیزات نظامی بریتانیا را تولید می کرد، یعنی یونیفرم ها را، پس از گذشت مدتی و راهیابی این برند به دربار سلطنتی انگلستان شروع به تولید لباس های دیگر کرد‌. ۶-برند بربری با دیجیتالی شدن راه را برای فروش در سطح جهانی گسترده تر کرده است و باعث شده است نه تنها در سایت خود بلکه از سایت های دیگر نیز فروش بالایی داشته باشد. خلاصه مطلب برند بربری را می توان یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین برندها در زمینه تولید محصولات مرتبط با پوشاک، عینک و لوازم دیگر دانست. یکی از تولیدات معروف برند بربری پارچه گاباردین می باشد که توسط توماس بربری اختراع و ثبت گردید‌. دفتر مرکزی برند بربری هم اکنون در شهر لندن می باشد‌ لینک منابع مرتبط خارجی
https://us.burberry.com/our-history/
https://www.designscene.net/2021/01/everything-you-need-to-know-about-burberry.html