پوشاک مردانه ست من

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

در برندها / اچ اند ام

چرا برند H&M به شهرت رسید؟ برند H&M را نیز می توان از جذاب ترین و بهترین برندهایی دانست که در زمینه پوشاک فعالیت دارد. لباس های برند H&M شامل تمامی لباس های مردانه، زنانه و بچگانه می گردد. البته در سال های اخیر در زمینه لوازم آرایشی نیز تولیداتی داشته است. برای آشنایی با این برند نام آشنای سوئدی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&M در بر گیرنده تمامی لباس های مردانه، زنانه و بچگانه است. تاریخچه H&M ارلینگ پرسون پس از جنگ جهانی دوم از استکهلم به نیویورک آمریکا مسافرت کرد. در طی این سفر و مشاهده فروشگاه های آمریکا و فروشگاه هایی نظیر Macy's که لباس هایی ویژه بانوان در سطح گسترده ای در آمریکا بفروش می رسد، بسیار متعجب شد و تصمیم گرفت در شهر خودش نیز این ایده را پیاده کند وی پس از بازگشت فروشگاهی به نام Hennes را برای پوشاک بانوان در سال ۱۹۴۷ تاسیس کرد و بعدها نام این برند به H&M تغییر یافت. علت این تغییر نام هم در این بود که در این سال شرکت Hennes با شرکت تجهیزات ماهیگیری موریتس ادغام گردید و نام فروشگاه به Hennes & Morits که همان H&M می باشد، تغییر نام یافت. البته فروشگاه وی علاوه بر فروش وظیفه تولید پوشاک زنانه را نیز بهمراه داشت. یکسال بعد خط تولید لباس های مردانه نیز به پوشاک وی افزوده شد. و بعد از آن نیز لباس های بچگانه به تولیدی آن ها افزوده گشت. در سال ۱۹۸۰ اولین شعبه این برند در خارج از کشور افتتاح گردید. اولین مناطقی که شعبه H&M را در کشورهای دیگر معرفی میکرد شامل هلند و آلمان بود و تقریبا تا سال ۱۹۹۰ در اکثر شهرهای اروپا فروشگاه های H&M مشاهده می شدند.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

در سال 1980 اولین شعبه برون مرزی برند H&M افتتاح گردید. حقایقی در مورد برند H&M که نمی دانستید! ۱-اگر به دنبال روزی مناسب برای خرید از این برند هستید، قطعا روز دوشنبه و یا سه شنبه را انتخاب کنید. به علت وجود طرح های جدید و تخفیفات ویژه‌. ۲-شما می توانید از راه وبسایت برند H&M محصولاتی را که دیگران بهر علتی مرجوع کرده اند را با قیمت پایین تری خرید کنید. ۳-این برند دارای سیستمی است که کیف های کهنه دیگران را خریداری می کند. ۴-بعد از برند زارا برند H&M بزرگترین تولید کننده لباس و پوشاک می باشد. ۵-در اکثر مواقع این برند به خریدارانی که تجربه اول خرید با این برند را دارند، تخفیف سی درصدی ارائه می دهد. ۶-این برند از افراد مشهوری همچون دیوید بکهام برای تبلیغ مححصولاتش استفاده کرده است. ۷-نیمی از هیئت مدیره این برند معروف را بانوان تشکیل می دهند.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&Mدارای سیستمی است که کیف های کهنه و قدیمی برند خود را خریداری می کند. طرح جمع آوری لباس های قدیمی برند H&M با ایجاد طرحی به نام icollect طرحی را ارائه داد که به موجب آن افرادی که لباس ها و یا کیف و کفش های قدیمی این برند را ارائه دهد تا ۱۵ درصد تخفیف برای خرید محصولات جدید دریافت خواهد کرد. با این روش این برند برای بازیافت محصولاتش قدم بزرگی را برداشته است. البته استقبال از این طرح بسیار زیاد بوده است و افراد بسیاری برای دریافت تخفیف ویژه این برند جذاب و باکیفیت تمایل نشان می دهند.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&M برای بازیافت محصولات قدیمی خود طرحی دارد که بموجب آن لباس های قدیمی را با دادن بن تخفیف دریافت می کند. دیگر نکات مربوط به برند H&M - همکاری با یونیسف این برند همواره به دنبال انجام کارهای خیرخواهانه می باشد و در سال ۲۰۱۲ با همکاری یونیسف مبلغی معادل ۴ میلیون دلار برای کمک به افراد محروم جمع آوری کرد. -قفسه حراجی ها در تمام طول سال این برند دارای قفسه حراجی می باشد و افرادی که به دنبال خرید کالاهای حراجی هستند، حتما به این برند مراجعه کنند و از تخفیفات گاها تا سی درصد آن نیز بهره ببرید.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&M دارای تخفیف همیشگی در تمام طول سال می باشد. -طراحی خوب اکثر محصولات H&M خیلی سریع به فروش می رسند و به علت کیفیت و قیمت مناسب زمان زیادی از حضور آن ها در فروشگاه نخواهد گذشت و این موضوع به خصوص در مورد طراحی های جدید صدق می کند. اگر محصولی به سرعت فروخته نشود، قیمت آن پایین آورده می شود و بدین ترتیب سریع فروش می رود. -این برند در سال ۲۰۰۹ خط تولید کیف و کفش خود را افتتاح کرد. البته در برخی فروشگاه ها موجودی کیف و کفش وجود دارد و در اکثر فروشگاه ها به فروش لباس بسنده کرده اند.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&M به گونه ایست که محصولات آن در تمام شعبه ها یکسان می باشد. بررسی نقاط قوت و ضعف برند H&M ۱-نقاط قوت -داشتن طیف گسترده ای از محصولات و پوشاک خود، که تقریبا تمام آیتم های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را شامل می گردد. -این برند به طور گسترده در سراسر دنیا شعبات خاص و ویژه خود را دارد و نکته شایان توجه آن است که خدمات رسانی در تمامی شعبات کاملا یکسان می باشد. -این برند دارای عملکرد قوی مالی می باشد و از این لحاظ شرکت هیچگاه دچار بدهی مالی نگردیده است.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&M دارای عملکرد مالی بسیار قوی می باشد. ۲-نقاط ضعف -در برخی محصولات به خاطر پایین آوردن قیمت آن ها، روی کیفیت خروجی محصول آن ها تاثیرگذار بوده است. -این برند معمولا از روند مد تبعیت دارد و با آن ها همگام است، اما معمولا خودش به مد نپرداخته است. - این برند به شرکت های تامین کننده کالا بسیار وابسته است و بدون آن ها هویت خود را از دست می دهد. ۳-فرصت ها -ایجاد شعبات جدید در سراسر جهان برای افزایش سودآوری شرکت. -روی آوردن به بازاریابی و فروش آنلاین در جهت توسعه و معرفی خود به مشتریانی که زمانی برای خرید حضوری ندارند‌. -با ارائه طرح های جدید و به روز در زندگی مشتریان خود تغییر سبک زیادی را به وجود خواهد آورد‌.

چرا برند H&M به شهرت رسید؟

برند H&M هر ساله شعبات زیادی را در سرتاسر جهان افتتاح می کند. ۴-تهدیدها -افزایش دستمزد در کشورهای تولید کننده و از آنجا که نیمی از تولیدات این برند در کشورهای دیگر انجام می پذیرد، هزینه های آن ها افزایش پیدا کرده است. -بالا بودن ریسک نوسانات ارز در تمامی کشورها و تامین مواد اولیه برای تولیدی های این برند. -داشتن رقبایی قوی در این زمینه و بالا بودن رقابت تنگاتنگ با یکدیگر. نکته پایانی در مورد برند H&M این برند سوئدی در بیش از ۴۳ کشور جهان دارای شعبات متعددی می باشد و تعداد کارکنان آن ها در فروشگاه ها و تولیدی ها تا سال ۲۰۱۱ بالع بر ۹۴ هزار نفر می باشد. این شرکت پس از زارا در مقام دومین تولید کننده پوشاک جهان قرار گرفته است و پس از آن برند آمریکایی گپ در مقام سوم قرار گرفته است. خلاصه مطلب برند H&M را می توان یکی از باکیفیت ترین و جذاب ترین برندهای تولید کننده پوشاک دانست. برند H&M از لحاظ کیفیت و میزان تولید در رتبه دوم جهان پس از برند مشهور زارا قرار گرفته است و همچنین برند H&M دارای تخفیفات ویژه در تمام طول سال برای خریداران می باشد. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.hm.com/entrance.ahtml?orguri=%2F https://www2.hm.com/en_us/index.html