پوشاک مردانه ست من

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

در برندها / گوچی

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی! گوچی از جمله برندهای با اصالت در طراحی و تولید لباس، کیف و کفش و جواهر آلات می باشد‌. گوچی برخاسته از کشور صنعت مد یعنی ایتالیا می باشد و به همین دلیل ظرافت در طراحی و دوخت آن مثال زدنی است و در واقع به غیر از این هم نمی شد از یک برند ایتالیایی انتظار داشت! گوچی با نام ایتالیایی (Gucci) جز پر فروش ترین برندهای لوکس ایتالیاست و در سراسر جهان شعبات مخصوص به خود را دارد‌. چندین سال است که گوچی علاوه بر پوشاک و کیف و کفش در صنعت عطر و ادکلن سازی نیز ورود کرده است و طرفداران عطر گوچی بر کیفیت آن اذعان دارند.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

ظرافت در دوخت و طراحی محصولات لوکس گوچی کاملا منحصر بفرد می باشد. تاریخچه گوچی برند گوچی نخستین بار توسط فردی به نام گوچیو گوچی که فردی ایتالیایی مهاجر در پاریس بود که خود را به انگلستان رساند و در آنجا در یک هتل مشغول به کار شد و توانست با روحیات و اخلاق افراد ثروتمندی که در هتل اقامت می گزیدند، آشنا شود و همین آشنایی با رفتارهای لوکس ثرتمندان گوچی را بر آن داشت تا به واسطه آشنایی وی با چرم و محصولات چرمی بتواند کیسه های چرمی و زین اسب چرمی را به سوارکاران ثروتمند بفروشد‌. البته ناگفته نماند که مهارت و میزان حرفه ای بودی وی در این کار مزید برعلت شد تا گوچی شهرتی در میان ثروتمندان به دست آورد. وی پس از مدتی کیسه های چرمی خود را با تغییری در طراحی آن ها به کالایی لوکس تبدیل کرد تا افراد ثروتمند بتوانند از آن به عنوان وسیله ای برای نگهداری وسایل خود استفاده کنند. همین گونه پیش رفت تا گوچی توانست بوتیک کوچکی در ایتالیا بنا کند و خیلی زود کیفیت و جنس خوب محصولات او باعث شد، پای ثروتمندان زیادی به بوتیک وی باز شود و همین موضوع گوچی را بر آن داشت تا دو شعبه در شهرهای مهم و توریستی ایتالیا یعنی رم و میلان افتتاح کند و از دو پسر خود خواست که مدیریت آن ها را بر عهده گیرند.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

برند لوکس گوچی، یک برند ایتالیایی است. علاوه بر این گوچی برای اینکه از محصولات وی کپی نکنند و نوع تقلبی آن در بازار زیاد نشود، لوگوی نام خود را بر روی تمامی محصولاتش حک می کرد. سر انجام پدر گوچی در سال ۱۹۵۳ در سن ۷۳ سالگی درگذشت و ادامه شرکت گوچی به دست پسران وی افتاد و پسرانش نیز به خوبی توانستند از پس معرفی بهتر و بازاریابی بیشتر برای این برند معروف برآیند و گوچی را بیش از پیش به جهانیان معرفی کنند. در آن سال ها محصولات گوچی با جرم ساخته می شد و در طول دوران جنگ جهانی دوم و نبود مواد اولیه همچون چرم، گوچی کار خود را متوقف نکرد و از مواد اولیه ای همچون کرباس و جوب بامبو محصولات خود را تولید می کرد. بعد از آن نیز پسران گوچی شعبات دیگری در نیویورک و سایر ÷شهرهای مهم دنیا افتتاح کردند و افراد مشهور و بازیگران نقش مهمی در فروش بیشتر محصولات گوچی داشتند. سرانجام با اضافه کردن طرح پروانه ای و گل دار به پارچه ابریشمی انقلابی در لباس و کیف و کفش های طرح دار آغاز شد و همگان برای خرید آن ها صف می کشیدند‌.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

تبلیغات افراد مشهور و معروف نقش مهمی در شهرت گوچی ایفا می کند. لوگو و برند گوچی نام گوچی همانطور که قبل گفته شد از نام موسس و سازنده آن گوچیو گوچی برگرفته شده و لوگوی آن نیز در سال ۱۹۶۰ توسط آلدو گوچی به شکل طرح ساده و ماندگاری از دو حرف G که بیانگر نام این شرکت بود، داشت به مرور این لوگو در محصولات گوچی حک می شد و چند سال بعد گوچی عبارت Made In Italy را نیز به وضوح در محصولات خود درج می کرد. لوگوی گوچی دربرگیرنده دو رنگ سبز و قرمز است و تمام مردم جهان این لوگوی معروف را می شناسند.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

لوگوی برند گوچی از دو حرف G تشکیل شده است. نکات جذابی که در مورد برند گوچی باید بدانید! ۱-شخصی به نام تام فور توانست با طراحی لوگوی گوچی و اعمال آن بر روی محصولات خود، شرکت گوچی را از بحران نجات دهد و باعث رشد و پیشرفت گوچی گردد. ۲-اعتبار لوگوی گوچی در سال ۲۰۱۳ به مبلغ ۲/۴میلیارد دلار رسید. ۳-قبل از سال ۱۹۷۰ اکثر محصولات گوچی در خصوص کیف، چمدان و کیف های دوشی بود و به تدریج خط تولید سایر محصولات گوچی نیز پیشرفت کرد.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

موسس برند گوچی در زمان احداث این شرکت حدود چهل سال سن داشت. ۴-گوچیو گوچی حدود چهل سال سن داشت که برند گوچی را تاسیس کرد. ۵-اولین افرادی که توانستند از تولیدات گوچی استفاده کنند، سوارکاران ایتالیایی بودند، زیرا گوچی در ابتدا با تولید زین چرمی اسب کار خود را آغاز کرد. ۶-یکی از انواع کفش های گوجی به نام موکازین که پاشنه آن با طلا درست شده است، به عنوان یک اثر هنری در موزه مت گالا به نمایش درآمد.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

از نمونه کفش های تولیدی گوچی به نام موکازین در نمایش مت گالا به نمایش درآمد. نمونه محصولات لوکس و گران قیمت برند گوچی برند گوچی به فروش محصولات شیک و لوکس و کاملا گران قیمت مشهور است، اما از جمله محصولات لوکس که گروه خاصی قادر به خرید آن ها هستند را می توانید در زیر ببینید. -کفش لوفر گوچی این کفش جز راحت ترین کفش های گوچی محسوب می گردد که جتس داخل آن از خز بره و رویه آن از حنس چرم مرعوب ایتالیایی است. -شلوار جین جینوس گوچی این شلوار که کار دست متخصصان ماهر فلورانس می باشد، هیچ برند دیگری تا بحال نتوانسته است شلواری به ظرافت و زیبایی جینوس گوچی تولید کند.

دانستنی های جذاب در مورد برند گوچی!

از نمونه شلوار جین جینوس گوچی تا بحال هیچ برندی نتوانسته است تولید کند. -کیف دستی زنانه گوچی این کیف با نام Sylvie Purse از جمله زیباترین طراحی های کیف در مجموعه گوچی می باشد. جنس آن از چرم مرغوب ایتالیایی به همراه دسته ابریشمی و ربانی متصل به آن و زنجیر طلایی بهترین ترکیب رنگی را برای بانوان ایجاد کرده است. -ساعت مچی مردانه گوچی این ساعت که در اصل برای مراسم جوایز گرمی تولید شد و کانیه وست از طرفداران سرسخت آن بود. صفحه آن از تعدادی یاقوت سیاه که جز محکمترین مواد دنیاست، ساخته شده است که هرگز خش و یا خراب نمی شود. -کیف رو دوشی زنانه گوچی این کیف که از چرم کروکودیل سیاه ساخته می شود، بسیار نرم و لطیف و در عین حال کاملا محکم و انعطاف پذیر است. این کیف دارای یک دسته از جنس خود کیف با یک سگک طلایی بر روی آن است‌. خلاصه مطلب برند گوچی با تهیه محصولات کاملا لوکس و منحصر به فرد خود در جهان به شهرت رسیده است. برند گوچی در حال حاضر یکی از پر فروش ترین برندهای معروف در ایتالیا و سایر کشورهای دنیا محسوب می گردد. در این مقاله به توضیحاتی کامل در مورد برند گوچی و تاریخچه آن پرداختیم. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.highsnobiety.com/tag/gucci/ https://www.thefactshop.com/fashion-facts/gucci-facts