پوشاک مردانه ست من

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

در لباس مردانه / جنتلمن

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن! قسمت اول در همه مقالات در مورد اینکه چه لباس هایی را بپوشید و یا چه لباس هایی را در کمد لباس خود نگهداری کنید، باعث خوش تیپی و جنتلمن به نظر رسیدن شما می گردد، اما در این مقاله میخواهیم در مورد راهکارهایی که دوری از آن ها و راه ندادن آن ها به کمد لباس های خود موجب جنتلمن شدن شما می گردد، سخن بگوییم. موارد زیادی وجود دارند که می بایست در لیست لباس های کمد یک جنتلمن واقعی وجود نداشته باشد که در این مقاله به مهمترین این فاکتورها خواهیم پرداخت. پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

برای جنتلمن ماندن، می بایست برخی آیتم ها را استایل و رفتار خود دور کنید. ۱-شلوار بوت کات شلوارهای بوت کات به شلوارهایی گفته می شود که از بالا تا قسمت زانو کاملا فیت اندام و از زانو به پایین به تدریج گشاد می گردد. به این مدل شلوارها، دمپا گشاد نیز می گویند. اگرچه ممکن است طبق تعاریف دنیای مد اینگونه شلوارها زیبایی خاص خود را به ویژه برای افرادی که دارای پاهای چاق تری نسبت به سایر اندام خود هستند، باشد؛ ولی باید بدانید که امروزه با توجه به این موضوع که برای همه نیازها و سلایق و اندام های مختلف شلوارهای مختلف و متعددی طراحی کرده اند و در بازار به فروش می رسد، پس نیازی به یک آیتم اضافی همچون شلوار بوت کات در کمد لباس شما برای جنتلمن بودن نمی باشد. سعی کنید به جای آن حتما از یک شلوار راسته در کمد لباس خود بهره بگیرید، زیرا شلوار راسته تنها آیتمی است در میان شلوارها که تقریبا با تمام اندام ها و سلایق مطابقت دارد.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

سعی کنید شلوار بوت کات یا دمپا گشاد را از استایل روزمره خود برای جنتلمن بودن انجام دهید. ۲-کیف موبایل اگر سن کمی نداشته باشید، می توانید به خاطر بیاورید که در گذشته نه چندان دور استفاده از کیف موبایل بر روی کمربند و پس از آن در کوله پشتی توسط آقایان بسیار رواج داشت و از نشانه های یک فرد جنتلمن محسوب می شد، اما امروزه با توجه به نیاز در استفاده مداوم از تلفن همراه و پر کاربرد تر بودن آن نسبت به گذشته، لذا قرار دادن آن در قاب گوشی و یا کیف و به خصوص قرار دادن آن بر روی کمربند به هیچ وجه قابل توجیه نخواهد بود. در واقع هیچگونه زیبایی در این مدل اکسسواری از ابتدا نیز وجود نداشت و امروزه نیز تقریبا هیچ کس طالب استفاده از چنین چیزی برای نگهداری گوشی خود نمی باشد. سعی کنید برای جنتلمن به نظر رسیدن، گوشی خود را درون کیف دستی یا جیب کت خود قرار دهید و تنها در هنگام لزوم از آن استفاده کنید. استفاده مداوم از گوشی به خصوص در جمع برای شما و شخصیت شما بار منفی به دنبال خواهد داشت.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

شبکه های اجتماعی متعدد و مختلف به عنوان سدی برای جنتلمن شدن شما محسوب می گردد. ۳-شبکه های اجتماعی متعدد این روزها شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از مردم دارای گوشی هلی هوشمند و به دنبال آن ایجاد اکانت در بسیاری از شبکه های اجتماعی مختلف می باشند‌ می بایست دقت داشته باشید که داشتن یک شبکه اجتماعی برای ایجاد ارتباط های ضروری کافی به نظر می رسد و تقریبا می توانید از آن به جای بخش پیام و یا تماس گوشی تلفن هنراه استفاده کنید و نمی تواند جایگزین مطالعه کتب و مجلات مختلف باشد‌. نیازی نیست برای دستیابی به اخبار و اطلاعات روز تمامی شبکه های اجتماعی بورس دنیا را فالو کنید. یکی از آن ها کاملا کفایت می کند، زیرا شما نباید به دنبال خبرها و مطالب به اصطلاح زرد باشید و همچنین اگر به دنبال ایده و الهام در شبکه های اجتماعی هستید، لازم به ذکر است که هیچ ایده و الهامی بهتر از در طبیعت قرار گرفتن نمی باشد. به این طریق می توانید جنتلمن بودن خود را حفظ کنید.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

پوشیدن کلاه های رنگارنگ را برای نزدیک شدن به استایل یک فرد جنتلمن به فراموشی بسپارید. ۴-کمدی پر از کلاه استفاده از برخی کلاه ها ویژه برهی استایل ها همچون استایل هنری می باشد و حتی نکته جالب توجه در آن است که حتی امروز افراد جنتلمن در همین استایل های هنری نیز کمتر به سراغ کلاه می روند. البته این بدان معنی نیست که استفاده از کلاه بد باشد، بلکه به عنوان اکسسواری اضافه شناخته می شود‌. اگر شما در مناطقی زندگی می کنید که آفتاب شما را به خصوص در طول روزهای فصل تابستان اذیت می کند، داشتن یک کلاه کپ کفایت می کند و نیاز به جمع آوری کلکسیونی از کلاه های مختلف و در رنگ های متعدد تنها باعث شلوغ کردن کمد لباس شما می گردد و تقریبا کاربردی ندارند. سعی کنید همان کلاه کپ را نیز فقط در استایل های غیر رسمی خود به کار ببرید و به هیچ وجه همراه با استایل های کاملا رسمی از کلاه به عنوان اکسسواری بهره نگیرید، زیرا زمان پوشیدن کلاه برای آقایان در استایل های رسمی گذشته است و به این دوره از زمان تعلق ندارد. شاید در آینده مجددا روی کار بیاید و مورد توجه استایلیست ها قرار بگیرد. باید بدانید که دنیای مد بسیار پیچیده و غیر قابل پیش بینی است.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

برای جنتلمن به نظر رسیدن سعی کنید پوشیدن صندل را به تفریحات ساحلی خود بسپارید. ۵-پوشیدن صندل استفاده از صندل همانطور که از نام آن مشخص است، تنها برای سواحل دریا و یا چنین مناطقی کاربرد دارد. یک آقای جنتلمن هیچگاه به بهانه راحتی و یا گرمای هوا از صندل در استایل های خود استفاده نخواهد کرد. شما می توانید از انواع کفش های اسنیکر که راحتی فوق العاده بالایی دارند برای راحتی خود و یا استفاده از کفش های کالج و لوفر که تقریبا گردش هوا در آن زیاد است و ما را خنک نگاه می دارد، بهره ببرید و استفاده از صندل را به همان گردش ساحلی خود اختصاص دهید. حتی می توان گفت پوشیدن صندل برای خریدی کوتاه از سوپر مارکت نیز گزینه درستی برای یک فرد جتتلمن محسوب نمی گردد. شما با پوشیدن صندل حتی جوراب نیز نمی توانید به پا کنید و این مورد باعث بروز انواع بیماری های پوستی و تشکیل قارچ بر سطح صندل و در نتیجه انتقال به پای شما می گردد. سعی کنید برای حفظ بهداشت و سلامتی خودتان هم که شده استفاده از این آیتم را کنار بگذارید‌. پوشیدن صندل و جوراب نیز که از فجایع یک استایل به شمار می رود و توسط تمامی استایلیست ها رد شده است و شما به هیچ عنوان نخواهید توانست از جوراب و صندل به طور همزمان استفاده کنید‌.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

استفاده از اکسسواری های به جا و مناسب را می توان یکی از عوامل در رسیدن به استایل یک فرد جنتلمن دانست. خلاصه مطلب آقایان جنتلمن می توانند برای داشتن استایلی شیک و جذاب، آیتم های متعددی را در کمد لباس خود اضافه کنند و مسلما به همان میزان می بایست آیتم های اضافه رادحذف کنند تا بتوانند استایل خود را بروز کنند و ادعای جنتلمن بودن را داشته باشند‌. به عبارت دیگر جنتلمن بودن به معنای داشتن کمدی پر از لباس های رنگارنگ و بدون کاربرد نیست‌. در این مقاله به معرفی مهمترین حذفیات کمد لباس یک فرد جنتلمن پرداخته شد. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.thegentlemansjournal.com/20-things-make-man-gentleman/ https://www.google.com/amp/s/www.wikihow.com/Be-a-Gentleman%3famp=1