پوشاک مردانه ست من

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای عروسی (3)

در لباس مردانه / اکسسواری

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی قسمت سوم همواره انتخاب یکدست لباس مردانه برای مراسم عروسی که هم جذاب باشد و هم هزینه زیادی در پی نداشته باشد، برای دیگران و به خصوص آقایانی که به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهند، از فاکتورهای مهم تلقی می گردد، اما برای انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی باید چه نکاتی را در نظر گرفت که بتوان گفت لباس علاوه بر اینکه تمام فاکتورهای مد دنیا را شامل شده، در عین حال جذاب و شیک هم به نظر می رسد و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است؟ همانطور که می دانید انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی علاوه بر نشان دادن ظاهر شیک شما، باعث ایجاد نوعی احترام برای صاحب مراسم نیز می گردد. پس برای دانستن نکات مهم در انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا با این نکات آشنا شوید.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

انتخاب بهترین اکسسواری ها را می توان از بهترین آیتم ها در لباس مردانه برای مراسم عروسی دانست. ۳-اکسسواری اکسسواری ها از جمله آیتم‌هایی هستند که اگرچه شاید در نگاه اول زیاد با اهمیت به نظر نرسند، اما برای مراسمی همچون مراسم ازدواج که شما ملزم به انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی هستید، می‌تواند نکته با اهمیتی تلقی شود‌ در کنار کت شلوار شیک و پیراهنی که انتخاب کرده اید، انتخاب کراوات، کمربند، دستمال گردن، پوشت و سایر اکسسواری های مهم می‌تواند نقش بسزایی در جذابیت استایل شما داشته باشد. بنابراین سعی کنید اکسسواری های خود را از بهترین آیتم های موجود استفاده کنید. بخصوص اکسسواری همچون ساعت که هر آنچه برای آن هزینه کنید مسلما جذابیت بیشتری به شما خواهد بخشید. در قسمت دوم این مقاله در مورد اکسسواری هایی همچون ساعت، عینک آفتابی و کراوات توضیح داده شد و در ادامه این مقاله در مورد کمربند و پوشت توضیحاتی ارائه می گردد.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

سعی کنید رنگ کمربند و کفش خود را در لباس مردانه برای مراسم عروسی هماهنگ در نظر بگیرید. -کمربند در سال‌های اخیر استفاده از کمربند در دنیای استایلیست ها جایگاه خاصی ندارد، اما باز هم نمی‌توان نقش آن را در استایل‌های رسمی و به خصوص انتخاب یک اکسسواری در تکمیل لباس مردانه برای مراسم عروسی نادیده گرفت و در واقع کمربند را یکی از اکسسواری های جدایی ناپذیر از استایل رسمی می‌توان به حساب آورد. برای استایل رسمی همچون مراسم عروسی انتخاب کمربند بستگی زیادی به انتخاب رنگ کفش شما دارد، اگر شما از کفش چرم استفاده می کنید، ناگزیر هستید که از کمربند جنس چرم استفاده کنید. البته در استایل های رسمی شما گزینه دیگری پیش روی ندارید و ناچار باید از کفش جنس چرم استفاده کنید و از جنس های دیگر برای کفش معمولاً استفاده نمی‌شود. در مراسمی همچون مراسم عروسی رنگ کمربند نیز با توجه به رنگ کفش شما انتخاب می گردد، اگر شما کفش مشکی به پا دارید، رنگ کمربند شما باید همرنگ باشد و اگر کفش قهوه ای به پا دارید میتواند کمربند شما یک یا دو درجه روشن تر یا تیره تر از کفش شما واقع شود، اما بهتر است که از کد رنگی یکسانی برای کمربند و کفش استفاده شود. از طرف دیگر کمربند خود را می توانید با رنگ بند ساعت خود ست کنید. به طور کلی رنگ و جنس کمر بند، کفش و ساعت در مراسم رسمی تقریباً از یک رنگ و جنس مشابه انتخاب می گردد. سگک کمربند های رسمی هم معمولا از نوع ریلی انتخاب می‌شود و سگک های سوزنی و سایر سگک ها در کمربند رسمی جایگاهی ندارند.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

سعی کنید رنگ و طرح پوشت را در لباس مردانه برای مراسم عروسی یکسان در نظر نگیرید. -پوشت علیرغم جسه کوچک این اکسسواری در پوشش آقایان و همچنین تصور افراد از تاثیرپذیری کم این اکسسواری مهم باید بدانید که این دستمال ۲۵ تا ۳۵ سانتی کوچک می‌تواند نقش عمده‌ای را در جذابیت استایل شما ایفا کند. پوشت را می توانید به روش های مختلفی تا کنید که روشهای تا زدن پوشت را در یکی از مقالات همین سایت می توانید مطالعه کنید. رنگ پوشت را با توجه به استایل کلی خود انتخاب می‌کنند و تقریباً در یک طیف رنگی با کراوات قرار می‌گیرد، اما باید دقت کنید که پوشت و کراوات به هیچ وجه نباید از یک رنگ و یک طرح باشند و از قوانین اصلی استایلیست ها به شمار می‌رود. ۴-کفش کفش را نیز می‌توان از جمله آیتم‌های اساسی در میزان جذابیت لباس مردانه برای مراسم عروسی دانست. حتی می توان مدعی شد که به هنگام ورود به یک مراسم اولین آیتمی که شخصیت شما را مورد بررسی قرار می‌دهد، کفش شماست. نیاز نیست که شما حتماً به دنبال کفش نو و یا کفش های گرانقیمت بروید، بلکه سعی کنید همان کفشی را که قصد پوشیدن آن را دارید، حتما تمیز و آراسته استفاده کنید و از پوشیدن کفش های کثیف و نامرتب جداً خودداری کنید، زیرا به گونه‌ای استایل شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد که حتی اگر از آیتم های گرانقیمت و برند در استایل خود استفاده کرده باشید، هیچ گونه جلوه‌ای نخواهد داشت.

راهنمای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی

استفاده از پاپیون و کراوات را می توان به عنوان عنصری اساسی در انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی دانست. بهترین و مناسب‌ترین کفش برای مراسم رسمی همچون مراسم عروسی می‌تواند کفشهای چرم باشد. رنگ کفش چرم خود را با توجه به کمربند خود انتخاب کنید در واقع اگر از کفش مشکی استفاده می کنید رنگ کمربند شما نیز باید مشکی باشد و اگر از کفش قهوه ای استفاده می کنید یا سایر رنگ کفش ها باید کمربند شما نیز به همان رنگ باشد و به غیر از این مورد شیوه دیگری برای تکمیل کردن استایل خود در استایل های رسمی وجود نخواهد داشت، اما رسمی ترین نوع کفش ها معمولاً در قالب رنگ مشکی و نوع چرم می باشد و اگر از کفش‌های سگ دار استفاده می کنید حتماً رنگ سگک کفش شما با رنگ سگک کمربند یکسان باشد. سعی کنید از کفش‌های مرغوبی برای مراسم رسمی خود استفاده کنید و همانطور که می دانید کفش علاوه بر نشان دادن جذابیت استایل شما برای سلامتی پاهای شما هم نکته مهم می‌تواند تلقی شود، پس انتخاب کفش مناسب و همچنین با کیفیت می‌تواند در استایل شما تاثیرگذار باشد. سعی کنید پس از هر بار استفاده از کفشهای رسمی خود آنها را مجدد تمیز و واکس زده و در جای مناسبی قرار دهید تا هنگام نیاز استفاده از آنها در مراسمی همچون مراسم عروسی دچار استرس نشوید و مطمئن باشید که کفش های شما تمیز و مرتب سرجای خود می باشد و نیاز شما به انجام هزینه مجدد برای کفش از بین خواهد رفت. سعی کنید رنگ کفش خود را حتماً با توجه به رنگ کلی استایل در نظر بگیرید و از استفاده از کفش هایی با رنگ و جنس متفرقه و به غیر از چرم در استایل های رسمی خودداری کنید. خلاصه مطلب برای انتخاب شیک ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی شما می توانید از آیتم های جذاب برای مورد استفاده کنید، اما نیاز نیست که به خرید لباس های رسمی و گرانقیمت بروید. همین که از آیتم های موجود در کمد لباس خود استفاده کنید، خواهید توانست جذاب ترین لباس مردانه برای مراسم عروسی را برای خود خلق کنید، اما اینکه این آیتم های مهم که برای انتخاب لباس مردانه برای مراسم عروسی شامل چه مواردی می باشد را میتوانید در این مقاله مطالعه کنید. لینک منابع مرتبط خارجی https://za.pinterest.com/amp/celebrationc/wedding-outfits-for-men/ https://www.brides.com/best-mens-wedding-suits-5096039