پوشاک مردانه ست من

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن! (2)

در لباس مردانه / جنتلمن

۶-لباس هایی با آرم و علائم متعدد پوشیدن لباس های پر طرح و نقش و نگار مناسب یک آقای جنتلمن نیست. به خصوص پوشیدن تیشرت های چاپی که بر روی آن ها برند یک لباس و یا موارد دیگر به صورت درشت روی آن چاپ شده باشد. باید دقت کنید که شما یک تابلوی تبلیغاتی برای آن برند نیستید و با پوشیدن چنین لباس هایی نه تنها جذاب به نظر نمی رسید، بلکه گویا وقت و پول خود را برای خرید آن لباس، واقعا به هدر داده اید. پوشیدن لباس هایی که برند خود را به صورت آرمی کوچک در گوشه لباس قرار داده اند، هیچ مشکلی ندارد و این کار از جمله نمونه های تبلیغ برای آن ها به شمار می رود؛ ولی پوشیدن لباس هایی با علامت های درشت و یا طرح های بی معنا و بی مفهوم و همچنین شکل های کارتونی به هیچ وجه مناسب فردی که قصد دارد جنتلمن به نظر برسد، نمی باشد. سعی کنید از لباس هایی با آرم و علائم ظریف استفاده کنید و هر چه لباس شما ساده تر باشد، علاوه بر جذابیت بیشتر شما، می توانید در اکثر استایل های خود و حتی گاها در استایل های رسمی از آن بهره ببرید و نیاز شما به خریدهای پی در پی مرتفع می گردد.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

استفاده از لباس هایی با آرم و علائم متعدد شما را از دستیابی به هدف جنتلمن بودن دور می کند. ۷-جوراب های رنگی شاید ایده پوشیدن جوراب های رنگی برای کار کردن در سیرک جذاب به نظر برسد، ولی مسلما استفاده از آن ها در استایل شخصی یک فرد نه تنها خط بطلانی بر جنتلمن بودن شخص خواهد کشید، بلکه به هیچ وجه در امور جدی گرفته نخواهد شد. پوشیدن جوراب های رنگی در برخی استایل ها همچون استایل هنری که قاعده و قانون خاصی را شامل نمی شود، قابل هضم است، ولی باید بدانید که پوشیدن جوراب های رنگی همراه با اکثر استایل ها برای آقایان نامناسب تلقی می گردد. به خصوص همراه با استایل رسمی و کت شلوار! شما می بایست همراه با کت شلوار خود از جورابی هنرنگ شلوار یا در طیف رنگی آن استفاده کنید و اگر نهایتا جورابی همرنگ شلوار خود نداشتید، از یک جوراب با رنگ کفش خود استفاده کنید، اما مسلما پوشیدن جورابی در رنگ هایی غیر از استایل خود کاملا نا مناسب می باشد و در دید اطرافیان فردی نامرتب و شلخته به نظر می رسید.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

استفاده از جوراب های طرح دار و رنگی برای یک آقای جنتلمن مناسب به نظر نمی رسد. ۸-تیشرت یقه باز همانطور که می دانید یکی از نشانه های جنتلمن بودن یک فرد پوشیدن لباس هایی با توجه به اندام خود می باشد. افرادی که دارای بالاتنه درشت و یا چاق می باشند، می بایست از پوشیدن لباس های یقه گرد خودداری کنند و از تیشرت ها و یا پلیورهای یقه هفت استفاده کنند، اما این نکته بدان معنی نیست که هر چه یقه شما بازتر باشد، جذاب تر به نظر خواهید رسید‌، بلکه شما می بایست از تیشرت هایی با یقه هفت معمولی بهره ببرید. مگر اینکه از پلیورهای جلو دکمه یقه هفت استفاده می کنید، که در آن صورت نیز می بایست حتما زیر آن از پولوشرت و یا پیراهن بهره ببرید. به هیچ وجه سعی نکنید از لباس های یقه باز در استایل خود بکار ببرید، زیرا استایل شما را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

پوشیدن تیشرت های یقه باز برای یک فرد جنتلمن نشانه شیک پوشی نیست. ۹-کفش نامرتب پوشیدن کفش های بسیار کهنه و نامرتب، از مواردی است که می تواند میزان جنتلمن بودن شما را به ورطه نابودی بکشند‌ بله! به همین میزان فاجعه بار است. شما ساعت ها صرف خرید لباس مناسب خود کرده اید و شاید از برندهای معروفی خرید کرده باشید و وقت و هزینه زیادی را برای آن صرف کرده اید، ولی نسبت به کفش خود بی توجه بوده اید و به صرف اینکه لباس مهمتر است از کفش های نامرتب و حتی کهنه خود بهره گرفته اید. باید بدانید که کفش ها از جمله آیتم های مهم در میزان شیک بودن استایل آقایان محسوب می گردد. سعی کنید اگر قادر به انجام هزینه مجدد برای خرید کفش های نو نمی باشید، کفش های قبلی خود را کاملا واکس زده و تمیز بپوشید. منظور ما این نیست که برای هر جلسه و یا مراسمی لباس و کفش جدیدی خریداری کنید، بلکه به این معناست که سعی کنید کفش های مرتبط با لباس های خود را همواره آراسته و مرتب نگهداری کنید.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

برای جنتلمن به نظر رسیدن سعی کنید از کفش های مرتب و تمیز و هماهنگ با استایل خود استفاده کنید. ۱۰-شلوار جین چسبان پوشیدن شلوار جین جز جدانشدنی استایل های غیر رسمی و کژوال می باشد، اما باید دقت کنید که این به معنای پوشیدن شلوارهای خیلی جذب و چسبان نمی باشد و در واقع پوشیدن این شلوارها هیج جذابیتی برای یک فرد جنتلمن نخواهد داشت. اگر شما دارای اندام مناسبی هستید و یا لاغر هستید، می توانید از شلوارهای اسلیم فیت و یا کمی جذب استفاده کنید، اما پوشیدن شلوارهای خیلی چسبان مورد تایید هیچ فردی نیست و باید به خاطر داشته باشید که هر شلواری که تولید می گردد، نباید شما امتحان کنید و آن را بپوشید. برای ایجاد تغییر در سبک و روش پوشش خود نباید خود را تبدیل به یک دلقک کنید. کافیست از آیتم های مناسب سایر استایل ها بهره بگیرید. از طرف دیگر پوشیدن شلوارهای خیلی فاق کوتاه کاملا مناسب خانم ها می باشد، هرچند که در سال های اخیر استفاده از آن ها برای خانم ها نیز کمرنگ شده است. سعی کنید فاق شلوار را متناسب با اندام خود در نظر بگیرید و فاق بیش از حد کوتاه یا بیش از حد بلند هیچگاه جذاب نبوده است. به طور کلی استفاده از شلوارهای جین با رنگ خیلی روشن، فاق کوتاه و بسیار تنگ و چسبان را به فراموشی بسپارید.

راهکارهایی برای جنتلمن ماندن!

یک فرد جنتلمن باید پوشیدن شلوارهای جین خیلی جذب و چسبان را به فراموشی بسپارد. خلاصه مطلب آقایان جنتلمن می توانند برای داشتن استایلی شیک و جذاب، آیتم های متعددی را در کمد لباس خود اضافه کنند و مسلما به همان میزان می بایست آیتم های اضافه را حذف کنند تا بتوانند استایل خود را بروز کنند و ادعای جنتلمن بودن را داشته باشند‌. به عبارت دیگر جنتلمن بودن به معنای داشتن کمدی پر از لباس های رنگارنگ و بدون کاربرد نیست‌. در این مقاله به معرفی مهمترین حذفیات کمد لباس یک فرد جنتلمن پرداخته شد. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.thegentlemansjournal.com/20-things-make-man-gentleman/ https://www.google.com/amp/s/www.wikihow.com/Be-a-Gentleman%3famp=1