پوشاک مردانه ست من

همه چیز در مورد لباس های اسلیم فیت آقایان

در خبر / سبک لباس

همه چیز در مورد لباس های اسلیم فیت آقایان این روزها استفاده از لباس های اسلیم فیت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و افراد می توانند با توجه به فرم اندام خود از آن ها استفاده کنند. به عبارت دیگر افراد لاغر اندام و یا افرادی که دارای هیکل ورزشکاری هستند، می توانند از لباس اسلیم فیت استفاده کنند. در واقع منظور از اسلیم فیت نوع برش لباس می باشد و شما می توانید از این نوع برش لباس برای آیتم های پوشش خود استفاده کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر راجع به پوشش اسلیم فیت، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید. لباس اسلیم فیت چیست؟ لباس های اسلیم فیت به ان دسته از لباس ها اطلاق می گردد که در قسمت پیراهن و بالاتنه دارای آستین و سینه فیت بدن می باشد و در قسمت پایین تنه و شلوار در قسمت ران پا دارای ویژگی فیت بودن می باشد‌. البته دقت کنید که فیت بودن به معنای جذب و چسبان بودن نیست، بلکه به معنای دقیقا اندازه بدن بودن می باشد. جالب است که بدانید لباس های اسلیم فیت به هیچ وجه جذب و چسبان برای بدن نیستند و در قسمت هایی از لباس کاملا فیت و غالب اندازه بدن هستند و در قسمت هایی دیگر کمی راحت تر می باشند. در مقایسه با لباس های راسته می توان گفت که لباس های راسته حالت کلاسیک دارند و برای آقایانی که اندام لاغر دارند و ممکن است برخی قسمت های لباس برای آن ها بزرگتر و یا گشادتر بایستد، این مشکلات پیش نخواهد آمد، به عنوان مثال آقایان لاغر اندام زمانی که شلوار راسته می پوشند، حتما در قسمت ران پا، دارای گشادی شلوار می باشند و شلوار به پای آن ها ایستایی خوبی نخواهد داشت. بنابراین اگر از شلوارهای اسلیم فیت استفاده کنند، این شلوارها کاملا فیت بدن آن ها خواهد شد و خبری از گشادی و یا نا میزان بودن شلوار و لباس های دیگر در بدن آن ها نخواهد بود.

همه چیز در مورد لباس های اسلیم فیت آقایان

لباس های اسلیم فیت مناسب افراد لاغر اندام و افرادی که دارای تناسب اندام می باشند، است. کت شلوار اسلیم فیت وقتی سخن از پوشیدن کت شلوار اسلیم فیت به میان می آید، افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند، نباید به سراغ آن ها بروند، زیرا این فرم لباس ها برای افراد لاغر و یا افرادی که هیکل متناسبی دارند، طراحی شده است و اسلیم فیت در تلاش است که فرم بدنی این افراد را به شیوه بهتری نشان دهد. -کت کت های اسلیم فیت به گونه ای هستند که هیچ قسمت از آن برای بدن فرد گشاد و بزرگ نیست و حتی به صورت راسته نیز نمی باشد و به اصطلاح کاملا فیت بدن فرد می باشد و در عین حال نیز کمی راحتی و آزادی هم را فرد در حین انجام فعالیت های روزانه خود در آن دارد. درز سرآستین مانند سایر کت ها کاملا روی سرشانه قرار می گیرد و اگر کوتاهتر باشد، به ابن معناست که کت برای شما کوچک است و برای لباس های اسلیم فیت سایز بدنی بیش از هر لباس دیگری خود را نمایان می سازد و فرد می بایست حتما لباس سایز خود را خرید کند. در واقع در این فرم لباس ها، یایز فری سایز هیچ جایگاهی ندارد. قد کت نسبت به کت های دیگر کمی کوتاهتر قرار می گیرد، اما نه به کوتاهی کت های اسپرت و از طرف دیگر قسمت کمر کت کمی جذب تر و فیت تر میباشد که انحنای کمر به خوبی مشخص گردد.

همه چیز در مورد لباس های اسلیم فیت آقایان

لباس های اسلیم فیت به معنای گشاد بودن نیست، بلکه می بایست کاملا فیت و اندازه بدن باشد. -شلوار شلوارهای اسلیم فیت نیز مانند کت های اسلیم در برخی قسمت ها کاملا فیت و اندازه پای فرد می باشد، همچون قسمت ران پاها و در قسمت های دیگر کمی آزادتر و راحت تر قرار می گیرند و به نحوی که فرد هتگام انجام دادن کارهای روزمره خود دچار مشکل نشود. به عبارت دیگر فقط در قسمت هایی فیت تر می باشد که ممکن است حین دوخت کمی گشادتر قرار بگیرند، به همین جهت طراحان بگونه ای روش دوخت را طراحی می کنند که این باگ ها در دوخت لباس و کت شلوار وجود نداشته باشد. به این شکل می توان گفت لباس به صورت اسلیم فیت دوخت شده است.

همه چیز در مورد لباس های اسلیم فیت آقایان

کت و شلوار اسلیم فیت به معنای اندازه دقیق و فیت بدن می باشد. نحوه پوشیدن لباس های اسلیم فیت برای پوشیدن لباس های اسلیم فیت نیاز به دانستن نکات خیلی حرفه ای در مورد مد و اطلاعات جامع استایلیست ها نمی باشد، همینکه بدانید اگر از یک آیتم اسلیم در لباس های خود استفاده کرده اید، می بایست سایر لباس های شما نیز به صورت اسلیم قرار بگیرد، کفایت می کند، اما نکته ای که در مورد لباس های اسلیم فیت شایان توجه می باشد، آن است که شما می توانید در اکثر استایل ها از جمله استایل های رسمی، نیمه رسمی، کژوال و اداری از این نوع لباس ها استفاده کنید که در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد نحوه ست کردن لباس های اسلیم فیت در استایل های مختلف خواهیم پرداخت. -برای قرار ملاقات های دوستانه و غیر رسمی بهتر است از پیراهن و شلوار اسلیم فیت استفاده کنید. حتی می توانید از تیشرت و شلوار جین اسلیم نیز در این گونه قرارهای خود نیز بهره ببرید. بهتر است در این مکان ها از پوشیدن کراوات و کمربندهای چرم خیلی رسمی خودداری کنید. نوع کفش خود را با توجه به استایل کلی که از شلوار پارچه ای و یا جین استفاده می کنید، می توانید از بین کالج ها و اسنیکرها انتخاب کنید.

همه چیز در مورد لباس های اسلیم فیت آقایان

بهتر است برای مکان های اداری و رسمی لباس اسلیم فیت خود را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید. -بهتر است برای مکان های اداری و یا دانشگاه ها رنگ پیراهن اسلیم فیت خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید و رنگ شلوار را با توجه به طبف رنگی پیراهن انتخاب کنید، زیرا رنگ های خنثی علاوه بر اینکه زیاد در چشم دیگران قرار نمی گیرد، با هر رنگ آیتم های دیگر قابل ست کردن می باشد و از این جهت برای محیط اداری، دانشگاهی گزینه بسیار خوبی محسوب می گردد. -در استایل های غیررسمی و کژوال می توانید از شلوارهای جین و یا کتان اسلیم فیت همراه با تیشرت های پولو و یا سایر تیشرت ها و پیراهن های اسلیم استفاده کنید. بهتر است رنگ پیراهن و شلوار را به صورت متضاد در نظر بگیرید، تا جذابیت لباس های شما بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد. خلاصه مطلب آقایان لاغراندام و افرادی که دارای هیکل های متناسبی هستند، می توانند از لباس های اسلیم فیت در استایل خود بهره بگیرند. لباس های اسلیم فیت بدین معنا نیست که لباس جذب و چسبان باشد، بلکه به این معنی است که لباس کاملا فیت و اندازه بدن شما می باشد و در برخی قسمت های لباس های اسلیم فیت کمی آزاداتر قرار می گیرد. بنابراین با دانستن نکاتی در مورد نحوه ست کردن لباس های اسلیم فیت، به راحتی می توانید لباس های اسلیم فیت خود را هماهنگ کنید.

لینک منابع مرتبط خارجی https://www.boohooman.com/eu/mens/collections/slim-fit https://taperedmenswear.com/blogs/tapered-blog/regular-fit-vs-slim-fit-shirts