پوشاک مردانه ست من

قوانین لباس مشکی برای آقایان

در خبر / سبک لباس

قوانین لباس مشکی برای آقایان لباس مشکی از جمله لباس های ‌پر کاربرد و ‌پر طرفدار به ویژه برای آقایان می باشد. شما می توانید لباس نشکی را با هر رنگ دیگری ست کنید و از این بابت دچار مشکل نمی گردید، زیرا رنگ مشکی از جمله رنگ های خنثی محسوب می گردد که با انواع رنگ های دیگر قابلیت تطابق دارد. از طرف دیگر لباس مشکی را می توان در تمامی فصل ها استفاده کرد و مانند لباس های روشن تنها مختص به فصول خاصی نمی باشد. البته برخی از استایلیست ها بر لزوم دوری از لباس مشکی و تیره و روی آوردن بر لباس های رنگ شاد و روشن تاکید کرده اند، اما هرگز نمی توان از تاثیر و جذابیت لباس مشکی بر استایل آقایان چشم پوشی کرد و خواه ناخواه در اکثر استایل های ما استفاده از آیتم های رنگ مشکی بیش از سایر رنگ ها جلوه می کند. حال باید بدانید برای پوشیدن لباس مشکی نیاز به دانستن برخی قوانین و نکات مربوط به آن می باشد و با آگاهی و اجرای آن ها می توانید استایل شیک و جذابی را برای خود خلق کنید. برای آشنایی با این قوانین ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

قوانین لباس مشکی برای آقایان

پوشیدن لباس مشکی برای آقایان نیازمند رعایت قوانین و نکاتی برای جذابیت بیشتر آن می باشد. ۱-جنس لباس مشکی سعی کنید لباس مشکی خود را بیشتر از نوع پشمی تهیه کنید، زیرا پشم تنها جنسی است که رنگ ها را به خوبی جذب خود می کند و بمرور باعث کمرنگ شدن آن نمی گردد. بهتر است لباس های پاییزه و زمستانی خود را که به رنگ مشکی می باشد، از الیاف پشمی و یا کشمیر تهیه کنید. گرچه این دو مورد قیمت بالاتری نسبت به سایر لباس ها دارند، اما باعث می شود عمر طولانی تری داشته باشند. لباس مشکی با جنس نخ و یا ابریشم و سایر جنس ها گرچه جنس لطیف تری دارند، اما خیلی زود و در اثر استفاده و شستشوی مداوم رنگ خود را از دست می دهند و به اصطلاح بور می شوند. سعی کنید استفاده از پارچه های نخی را به رنگ های روشن تر اختصاص دهید و به عنوان مثال پیراهن یا تیشرت های نخی خود را در طیف رنگ های روشن تهیه کنید. هر چه الیاف لباس مشکی انتخابی شما به جنس پشمی نزدیکتر باشد، ثبات رنگ بیشتری را در آن شاهد خواهیم بود و دقیقا به همین خاطر است که در طول فصل تابستان به علت عدم توانایی در استفاده از لباس های جنس پشمی، تاکید بیشتری بر پوشیدن لباس های نخی رنگ روشن دارند.

قوانین لباس مشکی برای آقایان

هرچه جنس لباس مشکی شما به پشمی نزدیکتر باشد، کیفیت رنگ آن بالاتر خواهد بود. ۲-توجه به تناژهای متفاوت رنگ مشکی برخی افراد گمان‌می کنند پوشیدن لباس های یکدست و یکرنگ کار بسیار آسانی به شمار می رود، در صورتیکه چنین چیزی نیست و برای انتخاب لباس ها با رنگ های مختلف نیاز به آگاهی فراوان برای آن رنگ ها می باشد، اما در صورتیکه بخواهید از یک رنگ در استایل خود بهره ببرید و آن رنگ مشکی می باشد. باید بدانید که لباس مشکی در برندها و پارچه های مختلف دارای تناژ رنگی متفاوتی می باشد؛ به عنوان مثال تصور کنید که شما تصمیم گرفته اید که لباس رنگ مشکی بپوشید پیراهن سما مشکی با تناژ بنفش است و شلوار شما رنگ مشکی با تناژ قهوه ای است و این تفاوت تناژها زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که در زیر نور آفتاب قرار بگیرید و کاملا تفاوت ها آشکار می گردد و در واقع در هر قسمت از آیتم لباس خود دارای تناژ رنگی متفاوتی هستید، در صورتیکه تصمیم داشتید از استایل تک رنگ استفاده کنید. سعی کنید که تمام آیتم های لباس خود را از یک برند تهیه کنید و اگر امکان چنین کاری برای شما وجود نداشت، با تست کردن لباس خود در زیر آفتاب از تناژ رنگ مشکی آن لباس مطمئن گردید.

قوانین لباس مشکی برای آقایان

لباس مشکی در زیر نور آفتاب تناژهای مختلف رنگی دارد. ۳-پوشیدن لباس هایی با بافت های متفاوت اگر قصد پوشیدن استایل تک رنگ با لباس مشکی را دارید، سعی کنید از بافت های متفاوت پارچه در این رنگ لباس استفاده کنید، زیرا با اینکار باعث می گردید که دیگران متوجه شوند شما یک یونیفرم سرتا پا مشکی نپوشیده اید و برای خلق استایل خود وقت و هزینه صرف کرده اید. شما می توانید از یک سوئیشرت نازک به همراه شلوار پشمی و پالتوی ضخیم در طول روزهای سرد فصل پاییز و یا فصل زمستان استفاده کنید. همچنین می توانید از پیراهنی نازک تر در زیر پلیور پشمی خود همراه با یک شلوار کتان ضخیم استایل جذاب و بی نظیری را بسازید. کافیست از تمام آیتم های لباس مشکی خود در یک سطح ضخامت استفاده نکنید. هر چه تفاوت ببن سطح های مختلف ضخامت لباس شما بیشتر آشکار باشد، جذابیت و شیک بودن استایل تک رنگ لباس مشکی شما نمایان تر خواهد بود‌.

قوانین لباس مشکی برای آقایان

اگر قصد پوشیدن استایل تکرنگ مشکی را دارید، سعی کنید از بافت های مختلف استفاده کنید. ۴-نحوه مراقبت از لباس ها نحوه مراقبت از لباس مشکی از جمله اصولی است که باید به ان توجه کافی داشته باشید، زیرا در این صورت می توانید مطمئن باشید که لباس های مشکی شما تا مدت ها بدون تغییر رنگ و با ثبات باقی خواهد ماند‌. اگر شک دارید که بتوانید لباس های خود را به نحو صحیح شستشو دهید، نیاز به خشکشویی نمی باشد. در غیر اینصورت بهتر است لباس های خود را به خشکشویی برای شستن بسپارید. شما می توانید برای ثابت نگاه داشتن رنگ مشکی، لباس خود را با مواد شوینده مخصوص لباس مشکی شستشو دهید. در این صورت لباس های شما عمر بیشتری پیدا خواهد کرد و دورنگ نخواهد گشت‌.

قوانین لباس مشکی برای آقایان

سعی کنید لباس مشکی خود را با مایع مخصوص آن شستشو دهید. ۵-زمان دور انداختن لباس مشکی را بدانید. آقایان جنتلمن و خوشتیپ باید بدانند که زمان صحیح دور انداختن لباس مشکی چه زمانی است. اگر لباس شما بور و کمرنگ شده است، باید آن را دور بیاندازید و از کمد لباس خود حذف کنید. در غیر اینصورت زمانی که آن را در استایل خود به کار می برید، باعث می گردد که پوشش شما شلخته و کهنه به نظر برسد و استایل شما آنچنان که تمایل دارید، جذاب و شیک عنوان نگردد. به این شکل شما به خوبی خواهید توانست جذابیت استایل خود را حفظ کنید. پس سعی کنید کمد خود را به محل جمع آوری لباس های کهنه تبدیل نکنید و به خصوص این موضوع را برای لباس های مشکی رعایت کنید، زیرا در صورت شستشوی غیر صحیح آن ها خیلی زودتر از سایر لباس ها کهنه می گردند.

قوانین لباس مشکی برای آقایان

اگر زمان دور انداختن لباس مشکی شما فرا رسیده است حتما اینکار را انجام دهید. خلاصه مطلب پوشیدن لباس مشکی به عنوان یکی از جذابترین و کاربردی ترین رنگ در میان لباس های آقایان شناخته شده است. با وجود تاکید استایلیست ها بر عدم استفاده مداوم از لباس مشکی در استایل های افراد، باز هم استقبال از این لباس زیاد است و علت آن جذابیت و تطابق پذیری لباس مشکی با سایر رنگ ها می باشد.

لینک منابع مرتبط خارجی https://www.thetrendspotter.net/all-black-outfits-men/ https://www.fashionbeans.com/article/how-to-wear-black/