پوشاک مردانه ست من

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

در استایل / خوشتیپی

قسمت دوم

آقایان برای داشتن رازهای خوش تیپی نیاز به شرکت در کلاس های مختلف مد و یا دنبال کردن مطالب مربوط به مد و استایلیست ها ندارند‌. بنابراین کافیست راجع به نوع لباس پوشیدن و همچنین نحوه هماهنگ کردن آیتم های لباس با یکدیگر نکاتی را بدانند و به این ترتیب می‌تواند خود را یکی از افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند، بدانند. از طرف دیگر آقایان می‌توانند در هر استایلی توش تیپی خود را به رخ دیگران بکشند و کافیست با قوانین هر استایل و نکات مربوط به آن کمی آشنایی داشته باشند. برای دانستن نکات کلی راجع به تمام استایل ها برای خوش تیپی آقایان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. توجه به قد شلوار
  2. آقایان می بایست به قد شلوار خود دقت کنند، اگر شلوار آن ها پارچه‌ای است حتماً قد آن را به گونه‌ای در نظر بگیرند که نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند باشد. برخی آقایان قد شلوارهای پارچه‌ای خود را به گونه‌ای در نظر می‌گیرند که روی مچ پای آن ها قرار می گیرد و فاصله بین شلوار و کفش را با جوراب می‌پوشاند و برخی آقایان قد شلوار را آنقدر بلند در نظر می گیرند که حتی از پاشنه کفش هم پایین‌تر قرار می‌گیرد و این از نظر استایلیست ها کاملاً خلاف خوش تیپی می باشد. شما می بایست قد شلوار خود، به خصوص شلوار پارچه ای را به گونه‌ای در نظر بگیرید که دقیقا روی کفش با یک چین قرار بگیرد. به این علت است که می‌گوییم شلوار پارچه ای با یک چین روی کفش قرار بگیرد، زیرا شلوار‌ پارچه هنگام راه رفتن و یا نشست و برخاست کمی خود را به سمت بالا می‌کشد و این باعث می‌شود که کمی قد شلوار را کوتاهتر نشان دهد، اما هنگامی که قد شلوار را به گونه‌ای در نظر بگیریم که دارای یک چین باشد و حتی اگر هم شلوار پارچه‌ ای کمی خود را به سمت بالا بکشد کاملاً دارای قدی استاندارد خواهد بود. در مورد شلوارهای کتان و شلوار جین به علت اینکه پارچه آن ها کمی سنگین‌تر است و خود را به سمت بالا نمی کشاند، بنابراین شما باید آن را دقیقاً تا روی کفش خود در نظر بگیرید و نیاز به داشتن چین در قسمت دمپای شلوار نمی باشد. افرادی که علاقه‌مند به استایل های اسپرت و کژوال می باشند، می‌توانند شلوار جین خود را یک یا دو تا نیز انجام دهند و همراه با کفش کتانی آن ها را ست کنند.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند معمولا قد شلوار خود را به صورت استاندارد درنظر می گیرند

  1. استفاده از پوشت
  2. یک نکته خیلی مهم برای افراد کت پسند می باشد که خوشتیپی خود را همراه همواره در پوشیدن کت می‌دانند، بهتر است این گونه افراد از پوشت همراه با کت های خود استفاده کنند و اهمیتی ندارد که شما از کت های تک استفاده می کنید یا از کت شلوار ست بهره می برید‌. سعی کنید از پوشت همراه با کراوات یا بدون کراوات با کت خود استفاده کنید و به این ترتیب باعث افزایش جذابیت و خوشتیپی خود گردید. شما می‌توانید دستمال جیبی خود را با کراوات به صورت ست در نظر بگیرید یا همچنین می تواند ست هم نباشد. دستمال جیبی ها در طرح و رنگ های مختلف طراحی و تولید می گردند و اغلب در جنس ابریشم وجود دارد و در واقع جنس ابریشم دستمال جیبی جز لاکچری ترین انواع آن محسوب می گردد. بهتر است سعی کنید پوشت و کراوات را در طرح و رنگ مشابه تهیه کنید تا باعث جذابیت بیشتر استایل شما گردد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

افراد سعی کنند حتما از پوشت در استایل خود استفاده کنند تا باعث خوش تیپی بیشتر آنان گردد

  1. از لباس های متفاوت در استایل خود استفاده کنید.
  2. آقایانی که به دنبال حفظ خوش تیپی خود هستند، سعی کنند همواره از یک مدل و یا یک طرح لباس استفاده نکنند و سعی آن ها بر این باشد که استایل های متفاوت را تجربه کنند. البته این بدان معنا نیست که تمام آیتم های استایل های متفاوت را خریداری کنند و از آن ها در سبک و پوشش خود بهره ببرند، بلکه به این معناست که بهتر است از سبک های مختلف آن مواردی که با روحیات و علاقمندی پوشش شما سازگار تر است، بهره مند شوید و استایلی شخصی و جذاب را برای خود خلق کنید. همیشه به دنبال لباس و استایل تکراری به خصوص با رنگ های تکراری نباشید و سعی کنید در هر فصل از رنگ مخصوص همان فصل بهره بگیرید و رنگ ها را با توجه به پوست صورت خود که شامل رنگ های سرد و گرم و خنثی می باشد، در تکمیل استایل خود به کار ببرید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

سعی کنید برای حفظ خوش تیپی خود از استایل های متفاوت در پوشش خود استفاده کنید

  1. استفاده از کمربند یا ساسبند!
  2. کمربند و ساسبند هر دو را می توان از اصلی ترین و مهمترین اکسسواری های هر استایل مردانه محسوب کرد. البته از کمربند بیشتر از ساسبند استفاده می شود، زیرا به علت تعدد در طرح و رنگ و تولید آن ها به راحتی می توانید با کفش خود ست کنید. بهتر است رنگ کفش و کمربند خود را همواره به صورت ست و از یک کد رنگی در نظر بگیرید، ولی اگر کد های یکسان یکدیگر را نیافتید نیز می توانید از یک طیف رنگی برای ست کردن آن ها نیز بهره ببرید. در مورد ساسبندها نیز معمولا در رنگ های پر کاربرد تولید می گردند، اما گاهی اوقات بسیاری از رنگ ها در ساسبند یافت نمی شود و از طرف دیگر ممکن است شلوار شما بندینک داشته باشد که در این صورت حتما می بایست از کمربند استفاده کنید. دقت کنید که شما نمی توانید از کمربند و ساسبند به طور همزمان بهره ببرید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

استفاده همزمان از کمربند و ساسبند خوش تیپی شما را رو به نابودی خواهد برد

  1. استفاده از کراوات
  2. در زمان های گذشته به خصوص در کشور خودمان رسم بر این بود که تنها در میهمانی های مهم و مراسم عروسی از کراوات استفاده می کردند و در سایر مراسم ها از کراوات بهره نمی بردند و زیاد به اهمیت آن در میزان خوش تیپی خود توجهی نداشتند، اما امروزه به لطف فشن شوها و مجلات مد به درستی با تاثیر این اکسسواری جذاب در هر استایلی آشنا شده اند و تقریبا استفاده از کراوات به یکی از اصلی ترین آیتم های هر استایلی به خصوص سبک های رسمی، نیمه رسمی و یا حتی کژوال تبدیل گشته است. تنها کافیست دقت کنید که طرح و رنگ کراوات را هماهنگ با استایل خود در نظر بگیرید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

کراوات یکی از آیتم های اساسی در تعیین میزان خوش تیپی شما می باشد

خلاصه مطلب

آقایان باید بدانند برای حفظ خوش تیپی خود نیازی به دانستن نکات به روز مد و دنیای آن نیست. کافیست با دانستن نکات مهم هر استایل خوش تیپی خود را قوت ببخشند. در این مقاله به توضیحات مختصری در مورد هر یک از موارد و نکات خوش تیپی پرداخته شد.