پوشاک مردانه ست من

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

در استایل / خوشتیپی

قسمت اول

آقایان برای داشتن رازهای خوش تیپی نیاز به شرکت در کلاس های مختلف مد و یا دنبال کردن مطالب مربوط به مد و استایلیست ها ندارند‌. بنابراین کافیست راجع به نوع لباس پوشیدن و همچنین نحوه هماهنگ کردن آیتم های لباس با یکدیگر نکاتی را بدانند و به این ترتیب می‌تواند خود را یکی از افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند، بدانند. از طرف دیگر آقایان می‌توانند در هر استایلی توش تیپی خود را به رخ دیگران بکشند و کافیست با قوانین هر استایل و نکات مربوط به آن کمی آشنایی داشته باشند. برای دانستن نکات کلی راجع به تمام استایل ها برای خوش تیپی آقایان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. لباسی که به مدت یکسال گذشته نپوشیده اید، از کمد خود حذف کنید.
  2. سعی کنید لباس قدیمی را که از قبل در کمد لباس خود نگه داشته اید، ولی مدتی طولانی است که از آن استفاده نکرده اید و این مدت به بیش از یکسال رسیده است، تصمیم به حذف آن از کمد لباس خود بگیرید، زیرا لباسی که شما در یک مدت طولانی آن را نپوشیده اید مسلما دیگر مورد استفاده شما قرار نخواهد گرفت و تنها حجم زیادی از کمد لباس شما را پر خواهد کرد و اجازه به روز کردن کمد لباس شما را نخواهد داد. بنابراین دقت کنید برای حفظ خوش تیپی خود به روز کردن و بیرون انداختن لباس های قدیمی کمد امری ضروری به شمار می رود. البته دقت داشته باشید منظور از لباس های یدیمی شامل استایل رسمی و لباس های مربوط به آن نمی گردد، زیرا آیتم های لباس رسمی و کلاسیک هرگز از مد نمی افتند و نیاز به تغییر دادن آن نمی باشد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

یکی از اصول خوشتیپی در این است که لباسی که به مدت یکسال گذشته نپوشیده اید، از کمد خود حذف کنید

  1. لباس خود را اندازه کنید.
  2. تقریبا می توان گفت که تمام تولیدی های پوشاک و حتی برندهای معتبر، لباس های تولیدی خود را بر اساس فرم و سایزهای استاندارد طراحی و دوخت می کنند، لذا برای سایر افراد که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند و درعین حال سایز و فرم بدنی آن ها استاندارد نمی باشد، می بایست از راه دیگری برای اندازه کردن آن استفاده کنید، سعی کنید لباس را متناسب با سایز و اندازه کمر خود خریداری کنید و اگر پایین تنه یا بالاتنه لباس برای شما گشاد بود، از یک خیاط ماهر کمک بگیرید و آن را دقیقا فیت تن و اندام خود به وجود آورید. نیازی نیست که لباس ها را همانگونه گشاد و خارج از فرم بدنی خود بپوشید، زیرا اینکار دقیقا مغایر با اصول خوش تیپی و جذابیت استایل فردی محسوب می گردد‌ هر چه لباس نسبت به اندام شما فیت و اندازه تر باشد، هماهنگی آن با فرم بدنی شما بهتر خواهد بود‌.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

لباس های خود را خارج از فرم بدنی نپوشید، زیرا این کار دقیقا مغایر با اصول خوشتیپی است

  1. خرید کمتر، اما با کیفیت تر
  2. همیشه این شعار خرید کمتر، اما با کیفیت تر را سرلوحه خوش تیپی خود قرار دهید. مطمئن باشید با خرید ده جفت کفش ارزان قیمت و بی کیفیت که با چند بار پوشیدن، ظاهر آن به کلی تغییر خواهد کرد و تقریبا غیر قابل استفاده خواهد بود. سعی کنید یک کفش و یا لباس با کیفیت تر را انتخاب کنید که در این صورت می‌توانید آن لباس یا آیتمی را که خریداری کرده‌اید تا سال های سال استفاده کنید، بدون آنکه باعث خرابی یا نامرتب جلوه دادن استایل شما گردد. شما می توانید جذابیت خود را حفظ کنید و با خریدن ارزان قیمت و بی‌کیفیت، جذابیت و خوش تیپی خود را زیر سوال نبرید. همیشه سعی کنید آیتم های اصلی استایل خود را از بهترین و با کیفیت ترین برند داخلی و یا خارجی تهیه فرمایید. این آیتم ها شامل کت شلوار، کفش و به ویژه کمربند می گردد. هر چه این آیتم ها با کیفیت تر انتخاب گردند در میزان خوش تیپی شما موثرتر خواهند بود.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

از نکاتی که برای حفظ خوش تیپی خود می بایست انجام دهید این است که به یاد داشته باشید خرید کم، اما با کیفیت را ملاک کار خود قرار دهید

  1. کت شلوار خود را به صورت حضوری خرید کنید.
  2. با توجه به پیشرفت روز افزون فروشگاه های اینترنتی فضا و بستر لازم برای این امر بسیار باز شده است و پیشرفت زیادی کرده است و افراد می توانند به راحتی و بدون دردسر خرید مورد علاقه خود را انجام دهند. این امر به خصوص برای افرادی که شاغل هستند و یا وقت کمی برای انجام خرید به صورت حضوری دارند، گزینه مناسبی محسوب می گردد، اما دقت کنید که بهتر است برای خرید کت و شلوار حتما به صورت حضوری مراجعه کنید، زیرا تنها با پرو کردن کت و شلوار می توانید اندازه دقیق و فیت آن را به دست آورید. باید حتما کت شلوار را بپوشید تا بتوانید از میزان ایستایی آن بر روی اندام خود مطمئن گردید و اندازه سرشانه و آستین ها را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که یقه و پشت کت در صورت بستن دکمه روی بدن شما به صورت پف دار قرار نمی گیرد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند معمولا کت و شلوار خود ار به صورت حضوری خرید می کنند

  1. از رنگ هایی به غیر از مشکی و قهوه ای نیز برای کفش های خود استفاده کنید.
  2. البته درست است که رسمی ترین نوع رنگ کفش شامل رنگ مشکی و بعد از آن قهوه‌ای تیره می باشد، اما برای سایر استایل ها از جمله استایل های کژوال و غیررسمی و یا نیمه رسمی، شما می توانید از سایر رنگ کفش ها برای استایل خود استفاده کنید. به خصوص شما می توانید از این موضوع در کتانی ها و اسنیکرها استفاده کنید. همانطور که می‌دانید انواع کتانی های رنگی در طرح های مختلف طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید در برندهای معروف و مشهور آن ها را خریداری کنید، اما اگر تنها برای مراسم رسمی به دنبال کفش هستید، بهترین گزینه همان رنگ مشکی و یا بعد از آن قهوه‌ای می باشد. در غیر این صورت می توانید از سایر رنگ کفش ها و با توجه به رنگ کلی استایل خود استفاده کنید و از خوشتیپی خود لذت ببرید. البته دقت داشته باشید که رنگ کفشی که انتخاب می‌کنید حتماً با سایر آیتم های پوشش شما هماهنگ باشد و از رنگ‌های خیلی متضاد با استایل استفاده نکنید‌. از طرف دیگر دقت داشته باشید که تا جای ممکن رنگ کفش و کمربند شما در یک طیف رنگی و در غیر اینصورت در یک طیف رنگی هماهنگ قرار بگیرد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

افراد خوش تیپ سعی کنند از رنگ هایی به غیر از مشکی و قهوه ای برای کفش خود استفاده کنند

خلاصه مطلب

آقایان باید بدانند برای حفظ خوش تیپی خود نیازی به دانستن نکات به روز مد و دنیای آن نیست. کافیست با دانستن نکات مهم هر استایل خوش تیپی خود را قوت ببخشند. در این مقاله به توضیحات مختصری در مورد هر یک از موارد و نکات خوش تیپی پرداخته شد.