پوشاک مردانه ست من

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

در استایل / پاییزه

قسمت سوم

معمولا برای هر فصل از رنگ های معروف و مختص همان فصل استفاده می گردد. شما می توانید از هدف قرار دادن فصل پیش رو و دانستن تنالیته رنگ ها و آگاهی از رنگ های سرد و گرم رنگ مخصوص برای استایل پاییزه خود را بشناسید و آن را مورد استفاده قرار دهید. معمولا آقایان در استایل پاییزه خود سعی می کنند رنگ های تیره و جنس لباس های خیلی گرم بپوشند که با یک تیر دو نشان بزنند و نیاز به خرید دو لباس برای پاییز و زمستان نباشد، اما خوب است بدانید شاید اینکار از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد، ولی از نظر استایلیست ها آقایان خوشتیپ نباید استایل پاییزه و زمستانی خود را فدای یکدیگر کنند. در این مطلب به معرفی رنگ های پاییزه و توضیح در مورد اهمیت آن ها خواهیم پرداخت.

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

سعی کنید از رنگ های گرم در کنار رنگ های پاییزه در پوشش خود بهره بگیرید

نمونه هایی از استایل جذاب پاییزه برای آقایان
  1. استفاده از یک پلیور بافت در رنگ های نود و یا رنگ خنثی می تواند بهترین گزینه برای تکمیل کردن استایل پاییزه آقایان به شمار رود‌.
  2. سعی کنید از رنگ های گرم در کنار رنگ های پاییزه در پوشش خود بهره بگیرید. این رنگ های گرم علاوه بر اینکه ست پاییزی شما را بسیار جذاب تر ارائه خواهد داد، موجب می گردد که استایل شما با فصل پاییز کاملا تطابق داشته باشد.
  3. استفاده از استایل چند لایه و به خصوص استفاده از رنگ های پاییزی در استایل خود باعث جذابیت استایل پاییزه شما می گردد. سعی کنید به هماهنگی کفش و کمربند خود در این نوع سبک توجه کنید.
  4. افرادی که علاقمند به پوشش و استایل کلاسیک هستند، بهتر است استایل پاییزه خود را به استفاده از رنگ های تیره تر سوق دهند.

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

آقایانی که قصد استفاده از طیف رنگ قهوه ای و یا نود را در استایل پاییزه خود دارند، می توانند به راحتی به غیر از رنگ های معمول، آن را با رنگ آبی نیز ست کنند

  1. آقایانی که قصد استفاده از طیف رنگ قهوه ای و یا نود را در سبک پوشش خود دارند، می توانند به راحتی به غیر از رنگ های معمول، آن را با رنگ آبی نیز ست کنند.
  2. استفاده از طیف رنگی آجری در سبک پوشش خود و در واقع می توان گفت رنگ آجری از جمله رنگ های محبوب پاییزه است که در صورت انتخاب و استفاده از آن می بایست سایر ایتم های لباس خود را نیز به رنگ آجری در نظر بگیرید، البته در تناژهای متفاوت و شاهد جذابیت استایل پاییزه خود باشید.
  3. استفاده از پارچه هایی با طرح چهارخانه می تواند باعث ایجاد تغییری جذاب در استایل پاییزه شما گردد. آقایان سعی کنند تا جای ممکن از شلوار چهار خانه استفاده نکنند.
  4. از تاثیر اکسسواری ها در استایل پاییزه خود غافل نگردید، به خصوص زمانی که رنگ اکسسواری ها و پوشش شما کاملا ست در نظر گرفته شود.

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

از تاثیر اکسسواری ها در استایل پاییزه خود غافل نگردید، به خصوص زمانی که رنگ اکسسواری ها و پوشش شما کاملا ست در نظر گرفته شود.

اکسسواری های مناسب استایل پاییزه

اکسسواری ها از جمله آیتم های پر طرفدار و جذاب در استایل پاییزه هستند و با وجود اینکه نسبت به آیتم های بولد لباس شما همچون کت و شلوار و لباس ها و پالتو و کفش، هزینه خیلی کمتری برای اکسسواری ها اعمال می شود، اما با این وجود تاثیری شگفت آور در افزایش جذابیت استایل پاییزه آقایان خواهند داشت. البته نه تنها در استایل پاییزه بلکه در همه سبک ها و پوشش ها شما می توانید از اکسسواری های خود برای شیک تر نشان دادن آیتم های اصلی پوشش خود استفاده کنید. از جمله اکسسواری های پر طرفدار در استایل پاییزه شامل این موارد می باشد:

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

استفاده از شال گردن با رنگ گرم می تواند از بهترین آیتم ها در استایل پاییزه به شمار رود

  • کلاه
  • کلاه را می توان از جمله اکسیواری های بسیار خاص در میان تمام استایل ها به خصوص استایل پاییزه به شمار آورد، زیرا علاوه بر کلاه های چهار فصل می توانید از انواع کلاه های پشمی و کشی نیز برای گرم نگاه داشتن سر خود استفاده کنید. معمولا رنگ کلاه با استایل کلی شما می بایست متفاوت باشد؛ به عنوان مثال اگر استایل کلی شما شامل رنگ های نود می باشد، کلاه می بایست در رنگ های تیره ولی در یک تنالیته رنگی باشد.

  • شال گردن
  • شال گردن نیز از جمله اکسسواری های پر طرفدار برای به خصوص استایل پاییزه آقایان به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از در نظر گرفتن رنگ های پاییزه و همچنین سبک کلی استایل خود رنگ جذابی را برای استایل خود در نظر بگیرید‌ اگر قصد موشبدن کلاه و شال را به صورت همزمان دارید، حتما توجه کنید که کلاه و شال گردن شما از یک طیف رنگی و یک طرح خاص باشند و پوشیدن کلاه و شال گردن در طیف رنگی متفاوت استایل شما را شلخته و بی نظم نشان خواهد داد. هرچه شال شما از رنگ های جیغ و بولدی انتخاب گردد، جذابیت استایل پاییزه شما را افزایش خواهد داد. البته این به شرطی است که لباس های پاییزه شما به صورت تک رنگ باشند.

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

استفاده از دستکش چرم و یا نخی به استایل پاییزه شما ظاهری کلاسیک خواهد بخشید

  • دستکش
  • دستکش ها معمولا سبک پوشش شما را به سمت استایل کلاسیک پیش می برد. البته با این شرط که از دستکش چرم یا نخی استفاده شود. بهره گیری از دستکش های هاف تانگ سبک پوشش را به سمت استایل کژوال سوق می دهد. هر چه رنگ دستکش با استایل شما متضادتر در نظر گرفته شود، جذابیت بیشتری در استایل پاییزه خود به نمایش خواهید گذاشت.

  • عینک آفتابی
  • مسلما تاثیر زیاد عینک آفتابی بر استایل پاییزه آقایان بر هیچکس پوشیده نیست. به خصوص اگر رنگ و تم کلی عینک آفتابی با تم کلی استایل شما هماهنگ در نظر گرفته شود، می توان مدعی بود که جذابیت استایل شما افزایش پیدا خواهد کرد. بهتر است عینک خود را از میان برندهای معتبر جهانی انتخاب کنید. هر چه عینک شما با کیفیت تر و اورجینال تر باشد، بر سطح کیفیت استایل پاییزه شما خواهد افزود. شما می توانید رنگ دسته عینک و عدسی آن را با رنگ کلی استایل خود به صورت هماهنگ در نظر بگیرید.

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

  • کیف دستی
  • کیف های دستی در استایل های رسمی، نیمه رسمی و حتی کژوال کاربرد دارند و بنابراین جنس و کیفیت و همچنین رنگ ان ها هر کدام را می توان در انواع سبک پوشش خود به کار برد. شما نی توانید در استایل پاییزه خود برای افزایش میزان جذابیت از کیف های دستی استفاده کنید. اگر دارای شغلی هستید که می بایست مدارک را جابجا کنید به جای در دست گرفتن حجم زیادی از اسناد و پرونده در دستانتان که استایل شما را بهم خواهد زد، سعی کنید از کیف های دستی بزرگتر برای قرار دادن مدارک و وسایل خود استفاده کنید‌. سعی کنید رنگ و جنس کیف دستی شما با کفش ها هماهنگ در نظر گرفته شود. در استایل پاییزه بهره گیری از کیف دستی قهوه ای رنگ بسیار متداول است.

کیف های دستی در استایل های رسمی، نیمه رسمی و حتی کژوال کاربرد دارند و بنابراین جنس و کیفیت و همچنین رنگ ان ها هر کدام را می توان در انواع سبک پوشش خود به کار برد. شما نی توانید در استایل پاییزه خود برای افزایش میزان جذابیت از کیف های دستی استفاده کنید. اگر دارای شغلی هستید که می بایست مدارک را جابجا کنید به جای در دست گرفتن حجم زیادی از اسناد و پرونده در دستانتان که استایل شما را بهم خواهد زد، سعی کنید از کیف های دستی بزرگتر برای قرار دادن مدارک و وسایل خود استفاده کنید‌. سعی کنید رنگ و جنس کیف دستی شما با کفش ها هماهنگ در نظر گرفته شود. در استایل پاییزه بهره گیری از کیف دستی قهوه ای رنگ بسیار متداول است.

رنگ های پر کاربرد در فصل پاییز برای استایل پاییزه 3

اسفاده از رنگ های پاییزی می تواند انتخاب خوبی در استایل پاییزه شما محسوب می گردد

خلاصه مطلب

نحوه استفاده از رنگ های متنوع و پر کاربرد پاییزی در استایل پاییزه آقایان بسیار نکته مهمی محسوب می گردد و شما می توانید با دانستن رنگ های گرم این فصل استایل پاییزه جذابی را برای خود خلق کنید. در این مطلب به معرفی انواع رنگ های پاییزه و نحوه خلق استایل پاییزه آقایان پرداخته شد.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.pinterest.com/famousoutfits/mens-fall-outfits/
https://www.irreverentgent.com/what-to-wear-fall-men/