پوشاک مردانه ست من

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 2

در استایل / پاییزه

قسمت دوم

معمولا برای هر فصل از رنگ های معروف و مختص همان فصل استفاده می گردد. شما می توانید از هدف قرار دادن فصل پیش رو و دانستن تنالیته رنگ ها و آگاهی از رنگ های سرد و گرم رنگ مخصوص برای استایل پاییزه خود را بشناسید و آن را مورد استفاده قرار دهید. معمولا آقایان در استایل پاییزه خود سعی می کنند رنگ های تیره و جنس لباس های خیلی گرم بپوشند که با یک تیر دو نشان بزنند و نیاز به خرید دو لباس برای پاییز و زمستان نباشد، اما خوب است بدانید ساید اینکار از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد، ولی از نظر استایلیست ها آقایان خوشتیپ نباید استایل پاییزه و زمستانی خود را فدای یکدیگر کنند. در این مطلب به معرفی رنگ های پاییزه و توضیح در مورد اهمیت آن ها خواهیم پرداخت.

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 2

بهتر است در استایل پاییزه سعی کنید از رنگ های جذاب پاییزه استفاده کنید

  1. رنگ طلایی و زرد

رنگ های طلایی درخشش و تلالوی خاصی در استایل پاییزه ایفا می کنند و باعث جذابیت سبک پوشش آن ها می گردد. افرادی که به داشتن اکسسواری ها علاقه چندانی ندارند، می توانند با استفاده از ترکیب رنگ زرد و یا طلایی در استایل مردانه خود به این جذابیت ناشی از وجود اکسسواری ها در سبک پوشش خود گردند و نیاز به استفاده از اکسسواری های متفاوت را از بین ببرند.بهتر است رنگ زرد را در اکسسواری هایی همچون کراوات و یا همچنین پوشت و دستمال گردن استفاده کنید و اگر هوا سرد می باشد، می توانید با بهره گرفتن از یک شال گردن رنگ زرد نگاه ها را به سمت خود خیره کنید‌. در استفاده از رنگ زرد در پوشش خود اغراق نکنید، زیرا زیاد بودن رنگ زرد در استایل مانع از توجه به سایر آینم های پوششی شما می گردد و جذابیت خود را از دست می دهید، علاوه بر این می توانید از پیراهن زرد روشن نیز همراه با کت و شلوار رنگ کرم و یا مشکی خود نیز بهره ببرید.

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 2

بهتر است از ترکیب رنگ زرد و کرمی و مشکی در استایل پاییزه خود بهره ببرید

  1. رنگ قرمز

نمی توان از تاثیر و جذابیت رنگ قرمز در استایل پاییزه مردانه غافل شد. استفاده از رنگ قرمز و رنگ هایی که در همین گروه خانواده قرار می گیرند؛ همچون رنگ زرشکی را می توان یکی از بهترین رنگ های تکمیلی و به خصوص در استایل مردانه زمستانی محسوب کرد. در میان دو رنگ قرمز و زرشکی رنگ زرشکی برای کیف و کفش و کمربند مناسب است و می توانید از رنگ قرمز برای کراوات و یا پوشت بهره ببرید. سعی کنید هیچگاه از رنگ قرمز در لباس های اصلی خود همچون کت و شلوار و یا پیراهن بهره نبرید، زیرا نه تنها باعث افزایش جذابیت شما نخواهند شد و بلکه موجب تاثیر نامناسبی بر سبک پوششی شما خواهند گردید، اما در عین حال می توانید از یک پالتوی فوتر زرشکی جذاب در استایل های زمستانی خود استفاده کنید. البته خوب است که این نکته را بدانید، رنگ زرشکی کاملا یک رنگ بولدی می باشد و تنها استفاده از یک آیتم در کل استایل شما از این رنگ کفایت می کند، مگر اینکه سعی در ست کردن کفش و کمربند خود داشته باشید.

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 2

می توانید از رنگ قرمز در اکسسواری های استایل پاییزه خود استفاده کنید

  1. رنگ زیتونی

آقایانی که علاقمند به استفاده از رنگ های خاص در استایل خود دارند و در عین حال به دنبال سبک و رنگ های موقر و سنگین هستند، می توانند از رنگ زیتونی در استایل پاییزه خود استفاده کنند. رنگ زیتونی از جمله رنگ هایی است که با بهره گیری از آن در نوع پوشش و و آیتم های لباس خود می توانید درخشش خاصی را به استایل خود هدیه بدهید. شما می توانید از رنگ زیتونی در آیتم هایی همچون پالتو و یا برخی اکسسواری ها مثل کراوات و یا پوشت برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. دقت کنید که رنگ زیتونی را می توانید با رنگ کرم و مشکی ست کنید و بهتر است از یک آیتم رنگ زیتونی در پوشش خود استفاده کنید و نه بیشتر.

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 2

رنگ زیتونی برای آقایانی که به دنبال استایل پاییزه سنگین و موقر هستند، بسیار گزینه خوبی محسوب می گردد

نکات انتخاب آیتم های مختلف استایل مردانه بر اساس رنگ پوست

همانطور که می دانید رنگ پوست افراد نیز تاثیر زیادی در انتخاب رنک ها در سبک پوششی آن ها خواهد داشت و به خصوص در پوشش پائیزه که دارای رنگ های گرم می باشد، بهره گیری از این رنگ ها ملزم به دانستن نکاتی در مورد رنگ پوست فرد می باشد. اگر شما دارای پوستی روشن و یا خیلی روشن هستید، بهترین فصل برای ترکیب رنگ های مرتبط با آن فصل پاییز و زمستان است و شما می توانید از رنگ های گرم پاییزی برای بهتر نشان دادن رنگ پوست خود استفاده کنید. استفاده از رنگ های تیره تر و کاملا گرم که بر خلاف رنگ پوست شما باشد، باعث می شود علاوه بر اینکه رنگ و نوع پوست شما را جذاب تر نشان دهد، بلکه به علت تضادی که با رنگ پوست شما ایجاد می کند، چهره شما را از حالت یکنواختی و نامناسب دور کند. افرادی که دارای پوست تیره رنگ هستند، بهتر است از رنگ های سرد و یا خنثی بهره بگیرند که با رنگ پوست آن ها در تضاد باشد؛ به عنوان مثال این گونه از افراد می توانند از لباس هایی با رنگ کاملا روشن همچون آبی، زرد، بنفش روشن و سایر رنگ هایی که عمدتا مناسب فصل تابستان می باشد، در پوشش خود استفاده کنند. علاوه بر این در بین رنگ های پاییزی استفاده از رنگ هایی همچون زرد، طلایی، زرشکی و خردلی نیز باعث درخشش پوست این افراد می گردد و همچنین می توانید از رنگ های خنثی و رنگ نود و همچنین رنگ های قهوه ای و شتری در سبک پوشش خود استفاده کنید و باعث درخشش استایل پاییزه خود گردید.

رنگ های کاربردی در فصل پاییز برای استایل پاییزه 2

افراد با پوست های روشن، تیره و خنثی می توانند از رنگ های متفاوتی در استایل پاییزه خود استفاده کنند

اگر دارای رنگ پوستی خنثی می باشید و پوستی نه روشن و نه تیره دارید پس باید به شما تبریک گفت، زیرا هیچگونه محدودیتی در بهره گیری رنگ ها در استایل پاییزه خود نخواهید داشت و تقریبا اکثر رنگ ها با چهره شما تطابق و هماهنگی دارد. شما می توانید طبق سبک پوشش کلی خود و همچنین علاقمندی نسبت به انواع رنگ ها تنالیته مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را بپوشید و از جذابیت ترکیب رنگ ها با استایل پاییزه مردانه خود نهایت لذت را ببرید.

خلاصه مطلب

نحوه استفاده از رنگ های متنوع و پر کاربرد پاییزی در استایل پاییزه آقایان بسیار نکته مهمی محسوب می گردد و شما می توانید با دانستن رنگ های گرم این فصل استایل پاییزه جذابی را برای خود خلق کنید. در این مطلب به معرفی انواع رنگ های پاییزه و نحوه خلق استایل پاییزه آقایان پرداخته شد.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.pinterest.com/famousoutfits/mens-fall-outfits/
https://www.irreverentgent.com/what-to-wear-fall-men/