پوشاک مردانه ست من

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت 3)

در استایل / مردانه

امروزه برخلاف گذشته اکثر آقایان به دنبال داشتن استایل مردانه جذاب و تاثیرگذار در نظر دیگران می باشند. سبک های متفاوتی برای نوع پوشیدن لباس و حتی انتخاب آن نیز وجود دارد و فرد می بایست با توجه به علاقمندی خود از انواع استایل مردانه و سبک کلی پوشش خود نسبت به انتخاب و یا خرید آیتم های مختلف از سایر استایل های مردانه اقدام کند، اما چیزی که در اینجا اهمیت پیدا می کند این است که با هر سبک و سیاق از استایل مردانه شما می بایست بدانید مجاز به استفاده از چه آیتم هایی در استایل خود هستید و از چه آیتم هایی نمی توانید استفاده کنید. در این صورت است که شما می توانید مدعی باشید که یک فرد شیک پوش و جنتلمن هستید. برای آشنایی با انواع استایل های مهم برای افراد شیک پوش این مطلب را از دست ندهید.

قسمت سوم

استایل هنری

استایل هنری همانطور که از نام آن بر می آید یکی از انواع استایل مردانه جذاب می باشد که مختص افرادی است که به المان های هنری علاقمندند و سعی دارند در سبک خود آن را به کار ببندند. خوب است بدانید استایل هنری معمولا از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند و همواره به دنبال داشتن جدیدترین هنرهای خلق شده در لباس می باشد. بنابراین معمولا در سبک هنری افرادی که دارای ذوق هنری بالایی هستند به این سبک روی می آورند. عمدتا آقایانی که به دنبال یک استایل مردانه کاملا متفاوت و در عین حال شیک هستند، سراغ این نوع استایل می روند.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت 3)

معمولا آقایانی که به دنبال استایل مردانه متفاوت هستند، از استایل هنری در پوشش خود استفاده می کنند

بیشتر آیتم های این سبک به صورت دست ساز تهیه می گردد؛ به عنوان مثال شما می توانید برای خاص تر کردن سبک هنری خود از یک جلیقه دست ساز هنری بهره ببرید. سایر آیتم های این استایل نیز با توجه به سلیقه فرد انتخاب می گردد و از مهمترین بخش های این سبک می توان به اکسسواری های آن اشاره کرد در واقع استفاده از اکسسواری به یک استایل هنری جذاب روح تازه ای می بخشد و معمولا از اکسسواری های چرم و یا نمادها و المان های مختلف بهره می گیرند و با استفاده از آن ها سعی دارند شعار یا حرفی را به بیننده برسانند. داشتن کلاه نیز از واجبات این سبک محسوب می گردد در فصل تابستان معمولا از کلاه های مردانه لبه دار و فصل زمستان کلاه بافتنی در بیشتر آقایان علاقمند به این سبک مشاهده می کنیم. پوشیدن پیراهن های گل دار و با طرح های جدید و عجیب نیز می تواند نشان دهنده یک استایل هنری باشد. به طور کلی می توان گفت سلایق این دسته از استایل مردانه بسیار خاص است و همه پسند نمی باشد، اما خود فرد با پوشیدن آن ها کاملا احساس رضایت و شادی دارد.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت 3)

استایل هنری از جمله استایل مردانه ای به شمار می رود که هیچ قاعده و قانون خاصی ندارد

انواع استایل مردانه بر اساس فصل

در فصل های مختلف بالطبع نیاز افراد به پوشیدن لباس هایی با رنگ و جنس متفاوت بیشتر حس می گردد و مسلما شما نخواهید توانست یک لباس تابستانه را در فصل پاییز بپوشید و یا بالعکس. بنابراین سعی کنید حتما با توجه به فصل نوع لباس خود را تغییر دهید و همان طور که می دانید یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار در استایل مردانه جذاب، مبحث آشنایی با رنگ هاست. بهتر است انواع رنگ های سرد و گرم و خنثی را بشناسید و در پوشش خود از آنها استفاده کنید. معمولا از رنگ های گرم در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان و در فصول گرم سال از رنگ های سرد استفاده می کنند. رنگ های خنثی به عنوان رنگ هایی به کار می روند که جز هیچکدام از دسته رنگ های سرد و گرم نمی باشند و فصل خاصی برای آن ها مد نظر نیست. بهتر است از یک آیتم رنگ خنثی در پوشش خود به کار ببندید و استفاده بیش از حد از لباس های رنگ خنثی ممکن است باعث افسردگی و گوشه گیری فرد گردد.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت 3)

برای پوشیدن لباس و داشتن استایل مردانه جذاب بر اساس فصل پیش رو تا حد زیادی باید به تنالیته رنگی توجه گردد

استایل مردانه در فصل بهار

در فصل بهار معمولا از لباس هایی با رنگ های بهاره و روشن و شاداب استفاده می شود تا از رنگ های نود و مونوکروم زمستان بیرون آئید. بنابراین معمولا در فصل بهار سعی کنید، از ترکیب رنگ های آبی یا یاسی روشن و زرد ملایم و گلبهی استفاده کنید، تا علاوه بر هماهنگی با طبیعت باعث افزایش شارژ روحی شما گردد. استفاده از یک ژاکت بافت نازک در روزهای ابتدایی فصل بهار که هنوز کمی هوا خنک است، گزینه خوبی محسوب می گردد. شما همچنین می توانید از انواع شلوار کتان بهاره و یا جین های کمی نازک تر با رنگ های متضاد بالاتنه خود استفاده کنید. البته اندام های مختلف سعی کنند که قانون تضاد و هماهنگی رنگ ها را حتما رعایت کنند؛ به عنوان مثال آقایانی با اندام چاق هرگز از رنگ های متضاد در بالاتنه و پایین تنه بهره نبرند، زیرا باعث چاق تر و یا کوتاه تر نشان دادن قد آن ها می گردد. استفاده از نیم بوت ها در روزهای ابتدایی فصل بهار گزینه خوبی است و بهتر است رنگ آن را با سایر اکسسواری های استایل خود هماهنگ کنید. البته شما می توانید به جای استفاده از ژاکت بافت از کت های جیر با چرم یا جین نازک نیز استفاده کنید.

انواع استایل مردانه برای شیک پوشان (قسمت 3)

در فصل بهار سعی کنید از لباس هایی با رنگ های شاد بهاری در استایل مردانه خود بهره ببرید

بهتر است اگر استایل کژوالی دارید از یک دستمال گردن بهره ببرید و اگر از سبک های نیمه رسمی یا رسمی استفاده می کنید، از یک پیراهن کلاسیک بهره ببرید. قانون رنگ ها را در استایل خود رعایت کنید و مطمئن باشید با اینکار تقریبا نیمی از راه جذابیت در استایل مردانه را می پیمائید. از آنجا که در فصل بهار همانند فصل پاییز آب و هوای متغیری وجود دارد و ممکن است گاها هوا خنک باشد، پوشیدن هودی را توصیه می کنیم، زیرا علاوه بر اینکه بدن شما را در برابر سوز سرمای اندک فصل بهار گرم نگاه می دارد، باعث کلافه شدن شما نمی گردد و نیاز نیست در صورت گرمتر شدن هوا ان را بر روی دستان خود حمل کنید. حتی می توانید از انواع سوئیشرت ها نیز بهره ببرید و سوئیشرت نیز تقریبا معادل هودی می باشد و مزایای آن را نیز دارد.

خلاصه مطلب

مهمترین نکته در استایل مردانه، انتخاب بهترین آیتم با توجه به سلیقه شخصی و مکانی که قصد شرکت در آن را دارید، می باشد. سعی کنید استایل مردانه خود را با توجه به رسمیت و فصل پیش رو در نظر بگیرید.در این قسمت از این مقاله و قسمت های بعدی نکات مهمی در مورد چگونگی استایل مردانه توضیح داده شده است.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.fashionbeans.com/
https://www.apetogentleman.com/category/fashion/