پوشاک مردانه ست من

تاریخچه برند اسکیچرز و کفش های معروفش

در برندها / اسکچرز

اسکیچرز یک برند معروف تولید کننده لباس و کفش های راحتی و اسپرت می باشد که دفتر مرکزی آن در منهتن آمریکا می باشد. البته به غیر از کفش اسپرت و کتونی در تولید کفش های صندل و بوت و نیم بوت نیز شهرت دارد. در کنار این محصولات برند اسکیچرز برای تولید عینک، کلاه، کیف و جوراب نیز مهارت خاصی دارد. اسکیچرز توسط تبلیغات گسترده به کمک افراد و بازیگران معروف به شهرت بالایی دست یافت، البته کیفیت و طراحی به روز محصولات آن نیز در شهرت آن بی تاثیر نبود. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این برند آمریکایی این مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه برند اسکیچرز و کفش های معروفش

برند اسکیچرز یک برند تولید کننده کفش های کتانی آمریکایی است.

تاریخچه برند اسکیچرز

برند مشهور اسکیچرز توسط فردی به نام رابرت گرین برگ در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد. البته گرین برگ قبل از اسکیچرز برند معروف دیگری از کتونی را نیز وارد بازار کرده بود و به علت مشغله زیاد گیرین برگ، پسرش مایکل را به عنوان مدیرعامل شرکت اسکیچرز قرارداد. در ابتدا قرار بود که این شرکت به عنوان پخش کننده کفش های دکتر مارتینز که یک برند مشهور بریتانیایی بود، در آمریکا فعالیت کند، ولی به مرور و با به دست آوردن تجربه و مهارت زیاد به خصوص در زمینه بازاریابی توانست برندی از کفش های خود را به بازار عرضه کند که این کفش ها بتواند علاوه بر استفاده در ورزش به عنوان کفش های خیابانی نیز استفاده شود. در آن زمان شرکت نایکی به عنوان یک شرکت بزرگ در فروش لباسهای ورزشی مردانه و همچنین کتونی های مردانه بود، اما برای تولید کتونی های خیابانی هیچ برند خاصی وجود نداشت. بنابراین با تولید کفش های اسکیچرز توسط تعداد زیادی از افراد به استفاده از این کفش های راحت علاقه‌مند شدند. اسکیچرز در سال ۱۹۹۳ اولین طرح خود را به نام کروم دام که برای زنان و مردان بود و در واقع کفشی یونیسکس محسوب می‌شد که مناسب برای خیابانها و قدن زدن و همچنین بیشتر برای مشتری های جوان بود.

تاریخچه برند اسکیچرز و کفش های معروفش

برند اسکیچرز به عنوان بهترین کفش های راحتی خیابانی می دانند.

اولین کفش طراحی شده برند اسکیچرز

در سال ۱۹۹۷ اسکیچرز آنقدر توانایی و قدرت پیدا کرده بود که بتوانند محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کند. بنابراین شروع به فروش کفش های خود در جنوب شرقی آسیا بود، کرد و هم اکنون شرکت اسکیچرز مالک بیش از ۳۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف جهان است و حدود ۶۰۰ طرح برای کفش‌های خود تا به حال طراحی کرده است. در سال ۱۹۹۸ اسکیچرز هایی را ارائه کرد که کاملاً قابل رقابت با کفشهای نایکی و ریباک بود و هم اکنون شرکت اسکیچرز تنها به عنوان یک شرکت تولید کننده کفش های خیابانی و به عنوان تولیدکننده لباس ها و سایر اقلام و اکسسوری های مردان و زنان کاملاً معروف و مشهور شده است. کفش های اسکیچرز در ابتدا شروع به تولید کفش های اسکیت و پیاده روی کردند و سپس رو به سایر کفش ها اوردند و در تمام این مراحل به خوبی درخشیدند. نکته حائز اهمیت در فروش این کفش های با کیفیت مربوط به تبلیغات آن می باشد، این برند با بهره گیری از افراد مشهور و معروف برند خود را به شهرت جهانی رسانید.

ویژگی ها و انواع کفش اسکیچرز

کفش های اسکیچرز در دو مدل طراحی و تولید می گردند، دسته اول که از نوع راحتی و روزمره بوده و به نام memory foam معروف است و برای کارهای روزمره و به خصوص برای افرادی که مشکلات کمر درد و پادرد دارند، بسیار مناسب می باشد. این کفش های در برگیرنده کفش های Bob و یا Relax Fit می باشد.دسته دوم این کفش ها با نام Performance می باشد که برای کارهای تخصصی تر، همچون پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و سایر کارهای غیر روتین می باشد که فرد فعالیت بیشتری دارد و نامناسب بودن کفش ممون است برای سلامتی وی مخاطره ایجاد کند. این مدل کفش ها برای راحتی فرد و به صورت ارگونومیک پا طراحی گردیده است.

تاریخچه برند اسکیچرز و کفش های معروفش

طراحی کفش های اسکیچرز به صورت کاملا ارگونومیک می باشد.

  • طراحی کفش های اسکیچرز کاملا ارگونومیک می باشد و مطابق با پای فرد طراحی می گردد. در واقع پوشیدن این کفش ها به کمر و پای فرد ورزشکار هیچ آسیبی نمی زند و باعث می شود فرد با پوشیدن آن ها احساس راحتی داشته باشد.
  • قیمت کفش های برند اسکیچرز در مقایسه با سایر برندهای مطرح جهان قیمت پایین تری دارد. یعنی با وجود کیفیت بالای این کفش ها، قیمت آن ها کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  • وزن کفش های اسکیچرز کاملا سبک می باشد. در واقع در ساخت آن از موادی استفاده کرده اند که در عین استحکام، وزن کاملا سبکی دارد و به پاهای فرد آسیب نخواهد زد.
  • جنس رویه و زیره کفش های اسکیچرز به نحوی است که کاملا انعطاف پذیر هستند و بنابراین کار را برای انجام ورزش های طولانی راحت تر می کند.

تاریخچه برند اسکیچرز و کفش های معروفش

جنس رویه و کفی کفش اسکیچرز به صورت کاملا انعطاف پذیر می باشد.

فناوری های به کار رفته در کفش برند اسکیچرز

  • یکی از تکنولوژی های جدید به کار رفته در کفش های اسکیچرز، فناوری گوگا پیلارس می باشد‌. این فناوری که در کف کفش به کار رفته است، باعث می شود تا فشار وارده بر پای فرد را کم کند و کل فشاری که بر پا وارد می شود در تمام قسمت های کف پا پخش گردد و فرد دچار احساس ناراحتی نگردد.
  • استفاده از تکنولوژی فوم های نسل پنجم در کفه کفش می باشد. این فوم ها خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارند و به خصوص در زمان جامپینگ خاصیت خود را بروز می دهند. به این صورت که فرد هنگام پرش و یا دویدن و ایجاد فشار بر کفه کفش بر این فوم ها فشار وارد می کند و به علت وجود این فوم ها فشار وارده به کل کفش منتقل می گردد و از بروز درد و ناراحتی در کف پای فرد جلوگیری می شود و علاوه بر این به عمر و ماندگاری کفش نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.
  • استفاده از تکنولوژی گوگا مکس در کفش های راحتی و طبی می باشد. این تکنولوژی در قسمت میانی کفش به کار گرفته می شود و در صورت اولین فشار بر روی این فوم ها حالت طبیعی پای فرد را به خود می گیرد و هنگام استفاده های بعدی، فرد به هیچ عنوان احساس ناراحتی در پوشیدن این کفش نخواهد کرد.

خلاصه مطلب

برند اسکیچرز توسط فردی به نام رابرت گرینبرگ در آمریکا تاسیس گردید. اسکیچرز دارای محصولات متنوعی است، ولی ما آن را با محصول پر طرفدار و با کیفیتش یعنی کفش های آن می شناسیم. کیفیت و طراحی کفش های اسکیچرز به عنوان کفش خیابانی قابل قیاس با هیچ برند مطرح دیگری نیست.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://about.skechers.com/about/
https://www.google.com/search?q=about+skechers&client=ms-android-samsung-rvo1&biw=384&bih=686&ei=pR2UYYiPIK-Exc8PgaK5oAw&oq=about+skechers&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBQgAEJECMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB46AggpOgsILhDHARCjAhCRAjoLCC4QgAQQxwEQ0QM6CwguEIAEEMcBEKMCOgUILhCABFD7DlitNWC_OGgCcAB4AIAB_QKIAf0dkgEGMi0xMi4ymAEAoAEBsAEPwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-serp