پوشاک مردانه ست من

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

در برندها / ویکتوریا سیکرت

ویکتوریا سکرت برند مشهور جهانی در زمینه تولید لباس زیر زنانه و لوازم آرایشی است که در سال ۱۹۷۷ تاسیس شده است. البته خوب است بدانید که برند ویکتوریا سکرت علاوه بر تولید لوازم آرایشی و لباس زیر زنانه، عطر و ادکلن، کفش، مایو و لباس خواب نیز طراحی، تولید و به فروش می رساند. ویکتوریا سکرت در سال های اخیر بیشتر به خاطر فشن شوهای جذابی که برگزار می کند در دنیای مد و نزد مردم شناخته شده است.

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

ویکتوریا سکرت یک برند تولید کننده لباس زیر زنانه و لوازم ارایشی می باشد.


تاریخچه ویکتوریا سکرت


تاسیس برند ویکتوریا سکرت بسیار جالب است. روی ریموند موسس برند ویکتوریا سکرت قصد خرید لباس زیر به عنوان هدیه تولد برای همسر خود داشت، بنابراین به یک فروشگاه لباس زیر زنانه مراجعه کرد و متوجه شد که بسیاری با نگاه بدی به او توجه می کند که چرا یک مرد وارد فروشگاه لباس زیر زنانه شده از همین فرصت استفاده کرد و ایده را در ذهنش پرورش داد و گفت می‌توان یک فروشگاهی را افتتاح کند که مردان هم مانند خانم ها به راحتی وارد این فروشگاه شود و در صورت لزوم خرید داشته باشند. در سال ۱۹۷۷ به همراه همسرش اولین فروشگاه خود را با نام ویکتوریا سکرت افتتاح کرد. علت نامگذاری فروشگاه با نام ویکتوریا به خاطر نام همسر او نبود، بلکه به خاطر علاقه وی به عصر ویکتوریا بود. همسر ریموند نیز فردی بسیار خلاق و با سلیقه بود و تصمیم گرفت که دکور فروشگاه خود را به عصر ویکتوریا نزدیک‌تر کند و مشتریان زیادی را از این طریق وارد فروشگاه خود کند و بعد از آن ویکتوریا سکرت مدام در حال پیشرفت بود و محصولات جذاب و جدید خود را به مشتریان عرضه می کرد و توانست یک فروشگاه دیگر در سانفرانسیسکو افتتاح کند، اما به مرور این برند دچار ورشکستگی شد تا زمانی که فردی به نام لسلی وکسنر مالک برند limited brands علاقه مند به خرید برندهای دیگری شد و توجهش به فروشگاه ویکتوریا سکرت شد. لسلی یکی از موفق ترین افراد در زمینه فروش لباس زنان بود و در حدود ۳۸۸ فروشگاه توانسته بود افتتاح کند و تصمیم داشت که در بین لباس های زنانه خود از برندهای لباس زیر زنانه نیز استفاده کند و اینگونه بود که روزی با فروشگاه در معرض ورشکستگی ویکتوریا سکرت آشنا شد و توانست آن را از موسسان این برند خریداری کند و هم اکنون لسلی توانسته است برند ویکتوریا سکرت را ببرند مشهور تبدیل کند و درآمد آن را از درآمد سایر لباس ‌فروشی های او بیشتر شود.

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

لسلی وکسنر فردی بود که توانست برند ویکتوریا سکرت را شهرت ببخشد.


محصولات برند ویکتوریا سکرت


برند ویکتوریا سکرت کار خود را با فروش لباس زیر زنانه آغاز کرد و به علت تنوع طرح و کیفیت محصولات آن، تنوع بی نظیری را در میان محصولات خود القا کرد و به همین دلیل افراد بسیاری مجذوب تولیدات این برند شدند و با وجود قیمت نسبتا گران محصولات آن؛ از این برند دست نکشیدند، اما این برند محصولات دیگری در زمینه تولید عطر و ادکلن و اسپری برای خانم ها و آقایان نیز دارد و طرفداران زیادی نیز پیدا کرد. ایران مصرف کننده عمده ای در حوزه عطر و ادکلن و اسپری های بدن این برند می باشد. از طرف دیگر خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی این برند با کیفیت را نمی توان نادیده گرفت و لوازم آرایشی آن مطابق با معیارهای روز دنیا و بهره گیری از با کیفیت ترین مواد اولیه و همچنین عدم ایجاد حساسیت بر پوست های مختلف دارد.

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

ویکتوریا سکرت علاوه بر تولید لباس زیر زنانه، به تولید لوازم ارایشی و عطر و ادکلن نیز مشهور است.


فعالیت های برند ویکتوریا سکرت


  1. برند ویکتوریا سکرت در سال ۱۹۹۰ میلادی با استخدام مدل های برتر و مشهور جهانی در جهت معرفی محصولات بی نظیر خود در فشن شوهای شرکت و یا سایر فشن شوها راه را برای بازاریابی قوی شرکت خود باز کزد و به این ترتیب عکس محصولات برند ویکتوریا سکرت به واسطه مدل های پرطرفدار و مشهور خود به عنوان سر تیتر تمام نقالات روز دنیا قرار گرفت.
  2. در سال ۱۹۹۲ ویکتوریا سکرت در کنار محصولات خود، لاین تولید عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را راه اندازی کرد. تنوع رایحه های عطرهای ویکتوریا سکرت بسیار زیاد است، اما از این بین اسپری بدن و کرم بدن ویکتوریا سکرت به علت تنوع بی نظیر و کیفیت عالی و تطابق با انواع پوست ها، شهرتی جهانی یافت‌.
  3. با وجود اینکه تمرکز اصلی برند ویکتوریا سکرت بر لباس زیر زنانه است، اما محصولاتی همچون لباس خواب، لباس مایو و کیف و کفش های آن را نمی توان نادیده گرفت و در بالا بردن سود شرکت نقش عدیده ای را ایفا کرده اند.
  4. نمایش های مد یا فشن شوی ویکتوریا سکرت همواره و هر ساله توجه زیادی از علاقمندان به این برند را به خود جذب می کند. استفاده از مدل های زنده در جهت تبلیغ محصولات جذاب زنانه راهی برای افزایش مشتریان این برند و بالا بردن آمار فروش شرکت خواهد بود.

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

فشن شوهای برند ویکتوریا سکرت روشی مهم در تبلیغ این برند می باشد.


موفقیت های برند ویکتوریا سکرت


  • استخدام مدل های برتر جهانی در سال ۱۹۹۰ در این برند و تبلیغ و نمایش محصولات با کیفیت خود به افراد و بالا بردن آمار فروش شرکت توسط همین فرشته های ویکتوریا سکرت.
  • افتتاح برند مخصوص نوجوانان با نام pink که فروش بالا و استثنایی داشت، زیرا تنها برتدی بود که به افتتاح لاینی مجزا برای نوجوانان پرداخته بود و همچنین لاین محصولات بهداشتی خود را با نام body نیز راه اندازی کرد.
  • فروش محصولات خود در سال ۲۰۰۸ به بعد در عرصه بین المللی و افتتاخ فروشگاه های همین برند در تمام کانادا و اروپا.
  • کسب عنوان بزرگترین تولید کننده لباس زیر زنانه جهان در سال ۲۰۱۹.

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

ویکتوریا سکرت اولین برندی بود که برای محصولات خود کاتالوگ ارائه داد.


عوامل اصلی موفقیت برند ویکتوریا سکرت


  1. فشن شوهای بی نظیر و استفاده از مدل های مشهور جهان برای نمایش محصولات خود در این فشن شوها.
  2. طراحی و عرصه کاتالوگ محصولات خود که افراد بتوانند تنخور لباس را ببینند.
  3. انتخاب بهترین جایگاه در فروشگاه ها و خورده فروشی ها برای نمایش و فروش محصولات خود.
  4. بهره گیری از برترین و خلاقانه ترین ایده ها برای طراحی و تولید لباس ها و محصولات برند خود.
  5. افتتاح سایت رسمی فروش اینترنتی خود از سال ۱۹۹۸ و در زمانی که فروش اینترنتی علاقمندان چندانی نداشت.
  6. کیفیت خوب محصولات و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات خود.

از محصولات ویکتوریا سکرت چه می دانید!

ویکتوریا سکرت به طراحی مدرن و خلاقانه محصولات خود معروف است.


خلاصه مطلب


برند ویکتوریا سکرت با یک ایده خرید لباس در فروشگاه توسط فردی به نام روی ریموند شکل گرفت و بعدها توسط همسر فروشگاه ویکتوریا سکرت را راه اندازی کردند و هم اکنون برند ویکتوریا سکرت با داشتن بیش از صد شعبه در سراسر جهان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لباس زیر زنانه تبدیل شده است.


لینک منابع مرتبط خارجی


https://www.victoriassecret.com/us/
https://www.encyclopedia.com/economics/economics-magazines/victorias-secret