پوشاک مردانه ست من

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید!

در برندها / شنل

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید! همه ما برنده شنل با با ادکلن های بسیار معروف و لباس هایی با طراحی و فوق العاده زنانه آن می شناسیم و ممکن است تعطیل عمرمون از این برند شن در خریدهای خود استفاده کرده باشد برنده یک برند تولید کننده محصولات با کیفیت لوکس و لاکچری می پردازد و شما می توانید برای آشنایی با برند با کیفیت و جذاب شن ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید تاریخچه برند شنل برند شنل توسط فردی به نام گابریل شنل که در شهر سومور فرانسه زندگی می‌کرد، تاسیس شد. گابریل در ۱۲ سالگی پدر و مادر خود را از دست داد و از آنجا که در خانواده‌ای فقیر زندگی می کرد به یک صومعه سرا سپرده شد و در آنجا خیاطی را یاد گرفت و مشغول به دوختن لباس های زنانه شد و در همان زمان از دوختن لباسهای خیلی تنگ و باریک و چسبان که برای خانم ها موجود ناراضی بود و شروع به طراحی لباس های جدیدی که برای خانم‌ها آزادی عمل بیشتری داشته باشد، کرد و در همان زمان گابریل شنل به کوکو شنل معروف شد. شنل اولین فروشگاه اختصاصی خودش را در شهر پاریس در سال ۱۹۱۰ میلادی افتتاح کرد. اولین محصول فروشگاه شنل نیز کلاه هایی با نام شنل مدز بود که خانم ها بسیار طرفدار آن شدند و دیری نگذشت که کلاه های برند شنل به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید!

برند شنل توسط فردی به نام گابریل شنل تاسیس گردید. بعد از آن شنل در سال ۱۹۲۱ میلادی شروع به تولید عطر و ادکلن های اختصاصی برند خود کرد و امروزه برند شنل به عنوان یکی از پر فروشترین و جذابترین رایحه های ادکلن های جذاب به شمار می رود. برند شنل خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی خود را نیز افتتاح کرد و بعد از آن تحولی عظیم در صنعت مد رقم زد و برای طراحی لباس های زنانه بسیار خلاقانه عمل کرد. به طور کلی می‌توان گفت که کوکو شنل دارای دیدگاهی با ذوق هنری و ظرافت زنانه بود و معتقد بود به جای اشیا و قطعات بسیار گرانقیمت،اقلامی را جایگزین کنیم که در لباس ها و جواهرات و سایر اقلام مورد استفاده در لباس ها راحت و هنری باشند. بنابراین این مورد با سلیقه مردم بسیار مطابقت داشت و هنوز هم طراحی ها و آثار او در برند شنل استفاده می شود.

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید!

ادکلن شماره پنج برند شنل از افتخارات این برند محسوب می گردد. طراحی های ماندگار تاریخی برند شنل همانطور که گفته شد کوکو شنل یک خیاط معروف فرانسوی بود که توانست با طراحی های فوق العاده خود در زمینه لباس و کیف و کفش زنانه این برند را به اوج معروفیت و شهرت برساند و موفقیت در این شرکت باعث شد که به این برند لقب افسانه ای مد نیز داده شود. برند شنل شامل چهار آیتم بسیار جذاب و ماندگار تاریخی که هنوز هم در طراحی های این برند از آن استفاده می‌شود که این که این طراحی‌ها شامل موارد زیر می باشد: ۱-لباس سیاه (Little Black Dress) این لباس که به LBD معروف است در زمان طراحی مورد استفاده بانوان زیادی قرار گرفت و بعدها به عنوان پایه و الگویی برای طراحی لباس های جذاب دیگر شنل شناخته شد.

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید!

لباس سیاه کوتاه از تولیدات پرطرفدار برند شنل می باشد. ۲-عطر شماره پنج (Chanel No 5) این عطر به عنوان معروفترین و پرفروش ترین انواع عطر شنل شناخته شد که توسط فرمول ارنست بو شیمیدان فرانسوی به شنل ارائه شده بود‌. ۳-ژاکت کش باف ( Cardigan Jacket) این ژاکت که به عنوان ژاکت جلوباز کشباف در برند شنل مطرح و معروف شده است، هنوز هم به عنوان پر فروش ترین انواع ژاکت مطرح شده است. ۴-کت شلوار (Chanel Suite) این مدل کت شلوار زنانه که با الگو برداری از کت شلوارهای مردانه برداشته شد و باعث تحولی عظیم در لباس های زنانه گردید.

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید!

کت شلوار زنانه برند شنل با الگو برداری از کت شلوار مردانه تولید گردید. محصولات برند شنل برند شنل محصولات معروفی در زمینه لباس زنانه، کیف و کفش، روسری و عطر و ادکلن دارد که در ادامه به معرفی برخی خواهیم پرداخت‌. ۱-عطر و ادکلن شنل ادکلن های شنل از فرمولی خاص طراحی و تولید می گردد که عطر آن مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است و افراد معروفی به طور دائم از این برند برای عطرهای خود بهره می برند. معروفترین نوع عطر شنل با نام عطر شماره پنج شنل می باشد که در همان زمان فرانسه اعلام کرد که در هر دقیقه دو شیشه از این مدل عطر خریداری می شود. البته هنوز هم پس از گذشت سال ها جز پر فروشترین های شنل می باشد. ۲-محصولات آرایشی شنل محصولات ارایشی بهداشتی شنل در تاریخ ۱۹۲۴ میلادی دارای خط تولید مجزا شد و همانند لباس ها و ادکلن های این برند کاملا معروف و مشهور شد.

آنچه در مورد برند شنل (chanel) باید بدانید!

ژاکت های برند شنل را از باکیفیت ترین لباس های این برند می دانند. ۳-کیف های چرمی شنل تولید کیف های چرمی خلاقانه با زنجیرهای جذاب کوتاه و بلند برای این مدل کیف را می توان یکی از جذاب ترین انواع کیف ها در این برند دانست‌. لوگوی برند شنل همان طور که می دانید لوگوی برند شنل تشکیل شده از دو حرف C مخالف یکدیگر و به هم پیوسته تشکیل شده است که در ادامه به توضیح این مورد اینکه چرا از این دو خرف C به هم پیوسته و متضاد در برند شنل استفاده شده است، توضیح خواهیم داد. چندین پیش فرض در مورد علت تشکیل این لوگو به هم پیوسته وجود دارد: - اولین آن این است که این دو حرف C به علت مخفف کلمه کوکو‌شنل که موسس این برند بوده است، می‌باشد، - دومین پیش فرض در مورد ترکیب حروف اول اسم های کوکو‌شنل و آرتور کپله می باشد که آرتور عشق زندگیی گابریل بود و در عکس‌های زیادی این دو را با یکدیگر مشاهده می کردند اما در سال ۱۹۱۹ با مرگ آرتور این دو نفر از یکدیگر جدا شدند. -سومین پیش فرض در مورد علت وجود این این است که می‌گویند لوگو انتخابی محصولات خودش را از پنجره‌ای در کلیسای کوچک در فرانسه الهام گرفته است‌. همان صومعه ای که بیشتر وقت جوانی و نوجوانی خود را در آنجا سپری کرده است. اولین بار لوگوی برند شنل روی بطری های عطر آن در سال ۱۹۲۵ چاپ شد و از آن زمان تا به الان لوگو اسم چنل هیچ تغییری نکرده است و با رنگ سیاه و سفید و دو حرف C به هم پیوسته و متضاد آن را مشاهده می‌کنیم. خلاصه مطلب برند شنل را یک برند معروف فرانسوی می دانیم که در زمینه تولید لباس های زنانه و اعضای محصولات آرایشی و کیف و کفش تولیدات معروفی دارد. برند شنل برای معرفی و تبلیغ محصولات خود از افراد معروف و مشهور استفاده می‌کند و درآمد سالانه شرکت شنل در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیارد دلار برآورد شده است. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.chanel.com/us/ https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chanel