پوشاک مردانه ست من

از برند تیفانی اند کو، تیفانی معروف چه می دانید!

در برندها / تیفانی

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید! برند تیفانی اند کو(Tiffany & Co) که پسوند آخر این برند مورد توجه افراد نمی باشد و معمولا آن را با نام تیفانی می شناسند، از جمله گران قیمت ترین و لوکس ترین محصولات را تولید می کند. شرکت تیفانی محصولات متعدی را عرضه می کند، اما مهمترین آن ها شامل جواهرات خاص و لوکس این شرکت می باشد که توسط افراد معروف و ثروتمند جهان به این شرکت برای ساخت جواهرات خود سفارش داده می شود. شرکت تیفانی با دارا بودن بیش از ۱۸۰ سال تجربه به عنوان پیشاهنگی در تولیدات لوکس فعالیت می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برند مشهور و لوکس تیفانی و تاریخچه آن بپردازیم‌.

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید!

برند تیفانی یک برند تولید کننده محصولات لوکس به ویژه جواهر آلات محسوب می گردد. تاریخچه برند تیفانی برند تیفانی توسط چارلز لوئی تیفانی و جان بی یانگ در سال ۱۸۳۷ در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شد و به همین علت تا مدت ها این شرکت به نام تیفانی یانگ که ترکیبی از نام دو موسس آن بود، شناخته می شد و بعدها به نام تیفاتی اند کو تغییر نام داد. پدر تیفانی در همان ابتدا حدود ۱۰۰۰ دلار برای تاسیس و راه اندازی این کمپانی به پسرش کمک مالی کرد. جالب است بدانید این شرکت با هدف تولید لوازم تحریر و محصولات فانتزی تاسیس گردید و بعدها که تیفانی خود عهده دار مدیریت این شرکت گردید، لاین تولید جواهرآلات را نیز به شرکت افزود. از جمله سیاست های منحصر به فرد تیفانی در همان دوران که موجب شهرت وی در میان مردم گردید، آن بود که به هیچ عنوان کارت اعتباری و یا چک برای پرداخت قبول نمی کرد و خریدار تنها با پرداخت پول نقد می توانست وجه کالای مورد نظر خود را بپردازد. از ابتدا محل تاسیس این شرکت در شهر نیویورک آمریکا بود با وجود اینکه امروزه در صدها شهر جهان شعبه دارد، ولی هنوز شعبه اصلی در نیویورک پا برجاست.

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید!

برند تیفانی در ابتدای تولید محصولات خود تنها وجه نقد برای پرداخت توسط مشتری را قبول می کرد. تیفانی به علت داشتن محصولات با کیفیت و لوکس شهرت پیدا کرد، اما شهرت جهانی وی دلایل عمده دیگری نیز داشت که از آن جمله می توان موارد زیر را در نظر گرفت: -طراحی مجدد نشان بزرگ آمریکا که همان عقاب طلایی می باشد، که هنوز روی اسکناس های یک دلاری آمریکا این طراحی دیده می شود. -خرید بزرگترین و گران قیمت ترین الماس زرد کمیاب ۲۸۷ قیراطی که در معادن الماس کینبرلی در آفریقا کشف شده بود، توسط تیفانی و اجرای یک جواهر فوق العاده با آن الماس باعث شهرت تیفانی گردید و علاوه بر آن تیفانی توانست چندین جواهر سلطنتی را نیز خریداری کند‌. -همکاری با جواهرسازان مطرح دنیا از جمله اندی وارهول و خرید و فروش جواهرات کمیاب دنیا توسط تیفانی. -سفارش ساخت جام ریاست جمهوری توسط آبراهام لینکلن رئیس جمهور وقت آمریکا در سال ۱۸۶۱ به تیفانی و همچنین ساخت چندین جواهر برای همسر لینکل توسط تیفانی به شهرت وی افزود.

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید!

برند تیفانی در طی تولیدات محصول خود از طراحان مشهوری همچون پیکاسو در محصولات خود استفاده کرد. -همکاری با طراحان برجسته مد همچون شانل و پیکاسو. -ساخت شمشیرهای نقره برای سربازان جنگ های داخلی آمریکا، که سربازان علل موفقیت خود را همین شمشیرها می دانستند. -طراحی جام طلایی امریکا برای مسابقات بین المللی قایقرانی آمریکا در سال ۱۹۳۰. -امضای قرارداد تیفانی با سافت بانک برای ساخت تعداد محدود ده دستگاه تلفن همراه که با الماس و جواهرات پوشیده و تزئین شده است که در آن زمان این تلفن ها چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون ین ارزش داشت. مراکز فروش تیفانی تیفانی هم اکنون مالک بیش از ۳۰۰ مرکز فروش در ۲۵ کشور دنیا می باشد‌ که این مراکز فروش در امریکا، اروپا، آسیا و اقیانوسیه می باشند. علاوه بر این موارد، بزرگترین مرکز فروش تیفانی در نیویورک آمریکا در فضایی معادل ۴ هزار متر مربع می باشد و دومین فروشگاه بزرگ تیفانی در ویرجینیا قرار دارد. همچنین می توان گفت تیفانی اولین فروشگاه بین المللی خود را در لندن افتتاح کرد و بلافاصله پس از آن نیز در شهر توکیو دومین شعبه بین المللی خود را افتتاح کرد. با افتتاح این شعبات راه برای راه اندازی و تاسیس شعبات دیگر بین المللی تیفانی هموار شد.

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید!

برند تیفانی هم اکنون بیش از 300 شعبه در سراسر جهان دارد. محصولات تیفانی تیفانی هم اکنون در تولید بسیاری از محصولات لوکس همچون جواهرات، لوازم تحریر، عطر، بطری آب و کالاهای چرمی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی عمل می کند. تیفانی نیز همانند سایر برندهای معتبر جهانی برای تبلیغ محصولات خود از افراد مشهور و معروف استفاده می کند و می توان مدعی بود که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است‌. بسیاری از افراد معروف همچون الیزابت تیلور از حامیان و طرفداران سرسخت برند تیفانی می باشند. اوایل تیفانی تنها با وجه نقد کار می کرد و چک و کارت اعتباری نیز قبول نمی کرد، اما امروزه به این شکل نیست و مانند گذشته نیز قیمت های اجناس آن کاملا مقطوع نیست و در قیمت های متنوع می توانید خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این در سال های اخیر امکان خرید آنلاین و اینترنتی در تمامی شعب و فروشگاه های تیفانی وجود دارد‌.

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید!

تیفانی در کالکشن کی از طراحی کلید برای باز کردن قفل عقل واحساس استفاده کرد. کلکسیون جواهرات تیفانی جواهرات برند تیفانی شامل انواع گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر و.‌‌.‌. می باشد که در تمام شعبات و فروشگاه های آن ها این محصولات در یک جعبه آبی و با ربان طلایی بسته بندی و به خریدار عرضه می گردد که خود نشانی از خاص و منحصر بفرد بودن این برند دارد‌‌. از کالکشن و کلکسیون های معروف تیفانی می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱-کالکشن atlas طرح اصلی این کالکشن از ساعت اطلس تیفانی برگرفته شده است و طراحی جدید ان این جمله سعی کن همیشه زمان در دستان تو باشد را شعار خود قرار داده هست. ۲- کالکشن Tiffany T در این کالکشن در انواع محصولات خود از حرف T به عنوان زیر سازی و پایه و یا تزئین محصولات استفاده می گردد‌. ۳-کالکشن Hard Wear در این کالکشن از قدرت و وهم شهر نیویورک در ساخت جواهرآلات آن بهره گرفته شده است. ۴-کالکشن keys در این کالکشن برای ساخت محصولات خود از لوگوی کلید استفاده می گردد و به این معناست که قفل عقل و احساس خود را باز کن و زندگی بهتری داشته باش.

از برند تیفانی اند کو یا همان تیفانی معروف چه می دانید!

برند تیفانی از مشهورترین تولید کنندگان لوکس در زمینه جواهرآلات می باشد. ۵-کالکشن Elsa Pretti این کالکشن از برند تیفانی توسط طراحان برگزیده مجموعه تیفانی انجام می پذیرد. خلاصه مطلب برند تیفانی اند کو که در ابتدا با نام تیفانی یانگ معروف بود، هم اکنون جز بهترین برندهای تولید محصولات لوکس و گران قیمت شناخته می گردد. برند تیفانی که معمولا پسوند آخر آن خوانده نمی شود، توسط فردی به نام تیفانی و با هدف ساخت لوازم تحریر پایه گذاری شد. تیفانی دارای کالکشن های متعددی در زمینه ساخت جواهر آلات می باشد. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.tiffany.com/world-of-tiffany/ lhttp://justfunfacts.com/interesting-facts-about-tiffany-co/