پوشاک مردانه ست من

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید (2)

در لباس مردانه / کت اسپرت

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید قسمت دوم کت اسپرت از جمله آیتم های جذابی است که کاربردهای زیادی در اکثر استایل ها به غیر از استایل رسمی دارد. با وجود اینکه نام اسپرت را یدک می کشد‌، اما می توان گفت که در استایل هایی همچون کژوال با پوشیدن کت اسپرت می توان کمی رسمی تر به نظر برسید. پس اگر جز افرادی هستید که پوشیدن لباس های رسمی را کمی سخت و دستو پا گیر می پندارید، بهترین گزینه برای شما استفاده از کت اسپرت می باشد، اما برای بهره گیری از این مدل کت و نحوه ست کردن آن نیازمند داشتن اطلاعاتی در مورد این کت هستید که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

با پوشیدن کت اسپرت هم می توان استایل رسمی و هم استایل غیر رسمی داشته باشید. انواع مختلف کت اسپرت مردانه کت اسپرت می تواند شامل این ویژگی باشد که در موقعیت ها و استایل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، لذا برای هر کدام از استایل ها، آیتم ها و شرایط متفاوتی را می طلبد. برای آشنایی بیشتر با انواع کت اسپرت مردانه در ادانه با ما همراه باشید. ۱-کت اسپرت تابستانه و زمستانه کت های اسپرت انواع مختلفی دارد و بر حسب فصل های مختلف، از جنس های متفاوتی استفاده می گردد‌. معمولا در تابستان برای کت اسپرت از جنس الیاف طبیعی و یا کتان نازک استفاده می گردد که علاوه بر سبک بودن و نرمی آن ها به علت جنس متخلخلی که دارد، باعث افزایش گردش و نفوذ هوا به درون کت شده و از تعریق و بو گرفتن بدن شما و همچنین خود کت جلوگیری می کند. این کت های تابستانه می تواند بهترین جایگزین برای کت شلوارهای رسمی در طول هوای گرم تابستان برای افرادی که به هیچ وجه نمی توانند از استایل رسمی استفاده کنند، می باشد. به همین دلیل از خنک ترین نوع پارچه که چروک پذیری کمتری دارد برای کت های تابستانه آن استفاده می کنند. در طول فصل زمستان نیز می توانید از انواع کت اسپرت توئید و پشمی و یا کشمیر بهره ببرید. همانطور که می دانید جنس کشمیر از بهترین نوع پشم بوده و از بقیه جنس ها کمی گرانتر می باشد. پارچه توئید نیز به علت زمختی و زبری آن، معمولا از نوع ویژه ای از این پارچه که لطافت بیشتری دارد، بهره می گیرند، زیرا یکی از ویژگی های ثابت کت اسمرت نرمی و لطافت آن می باشد و معمولا از پارچه های ضخیم و زمخت در تولید آن استفاده نمی گردد. کت اسپرت پشمی نیز بهترین جایگزین برای بارونی در هوای نه چندان سرد پاییز محسوب می گردد.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

کت اسپرت زمستانه معمولا از جنس پشم و تویید می باشد. ۲-کت اسپرت طرح دار کت اسپرت طرح دار در ابتدا برای ورزش هایی مانند اسب سواری و تیراندازی طراحی شد و به مرور با ایجاد تغییرات وارد دنیای مد شد. این کت ها معمولا با پارچه های چهارخانه و یا راه راه به بازار راه پیدا کرده اند، اما با وجود این در سال های اخیر نمونه هایی از کت های گل دار نیز وارد صنعت پوشش مردانه گردیده است. کت های چهارخانه در انواع طرح ریز و درشت وجود دارند و معمولا رنگ های روشن آن پر فروش تر از رنگ های تیره آن است. رنگ چهار خانه ها به رنگ زمینه پارچه کت بستگی زیادی رارد، اگر رنگ زمینه کت روشن باشد، معمولا از چهارخانه های تیره و اگر رنگ زمینه تیره باشد، از خطوط و چهارخانه روشن برای وضوح خطوط بر روی آن استفاده می گردد. انتخاب رنگ کت و همچنین طرح آن به سلیقه و استایل شخصی شما و همچنین اندامتان کاملا بستگی دارد. اگر از جمله افرادی هستید که دارای اضافه وزن به خصوص در قسمت بالاتنه می باشید، پوشیدن کت های راه راه با خطوط افقی درشت و یا چهارخانه درشت اصلا مناسب به نطر نمی رسد.این افراد بهتر است در صورت علاقه به استفاده از کت های طرح دار، از کت اسپرت با طرح خطوط عمودی و یا چهارخانه ریز و محو استفاده کنند. بنابراین اندام شما برای انتخاب نوع طرح کت اسپرت تا حد زیادی می تواند تاثیرگذار باشد‌.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

کت اسپرت طرح دار معمولا در انواع چهارخانه و راه راه تولید می گردند. ۳-کت اسپرت مخمل مخمل از جمله جنس پارچه هایی است که در دوخت کت اسپرت کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و افراد سعی می کنند برای داشتن کت ضخیم زمستانه یا پاییزه خود از جنس های تویید و یا پشمی و کشمیر بهره ببرند، اما جنس مخمل نیز در سال های اخیر مورد توجه طرفداران این جنس پارچه در کت اسپرت مردانه قرار گرفته است و به خصوص در میان رنگ های پاییزی جایی در میان پر فروش های پاییزه برای خود باز کرده است. کت های مخمل کمی نسبت به سایر کت های اسپرت سنگین تر و ضخیم تر و در عین حال گرمادهی کمتری می باشد، اما به علت لطافت و نرمی آن به ویژه برای افرادی که دارای پوست های حساسی به خصوص نسبت به نوع پارچه لباس خود دارند، می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

کت اسپرت مخمل نسبت به سایر جنس های لباس طرفداران کمتری دارد. ۴-کت اسپرت کلاسیک این مدل کت را جز پر طرفدارترین انواع کت اسپرت مردانه می دانند. شما می توانید با توجه به مراسمی که قصد حضور در ان را دارید از مراسم نیمه رسمی تا کاملا غیر رسمی را با کت اسپرت کلاسیک به اتمام برسانید و هیچ گونه نگرانی بابت جذابیت این نوع کت نداشته باشید. کت های کلاسیک اسپرت از طرفی آن خشکی و زمختی کت شلوارهای کلاسیک معمولی را ندارند و هنگامی که آن را به تن می کنید، کاملا احساس سبکی و راحتی می کنید و از طرف دیگر آنقدرها مانند کت های کتان یا کت های تک، حالت اسپرت ندارد و می توانید به عنوان جایگزینی حتی برای برخی مراسم رسمی روی آن حساب کنید. کت اسپرت تک در رنگبندی متفاوت عرضه می گردد و معمولا انواع طرح دار آن جز دسته کت های اسپرت کلاسیک قرار نمی گیرند و انواع ساده آن در این دسته قرار دارند. بهتر است از رنگ های خنثی همچون خاکستری و سورمه ای انتخاب کنید که علاوه بر رسمیت بیشتر، به راحتی خواهید توانست با سایر آیتم ها آن ها را ست کنید. همچنین امکان انتخاب موارد مختلف اکسسواری برای شما بیشتر فراهم خواهد گردید. بنابراین با انتخاب صحیح کت اسپرت با توجه به سلیقه و استایل و نوع اندام خود می توانید بهترین انتخاب را برای خرید کت خود داشته باشید.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

کت اسپرت کلاسیک را معمولا در رنگ های خنثی استفاده می کنند. خلاصه مطلب آقایانی که استفاده از کت شلوارهای رسمی برای آن ها کاری سخت و عذاب آور است، می توانند از کت اسپرت به عنوان جایگزین آن بهره ببرند. کت اسپرت نسبت به کت های تک دیگر کاملا سبک و راحت می باشد و برای استفاده در یک روز کامل، بسیار کار مناسبی محسوب می گردد. برای آشنایی با ویژگی های کامل کت اسپرت می توانید این مقاله را مطالعه بفرمایید. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.google.com/search?q=+what+is+sport+coat+for+men&client=ms-android-samsung-rvo1&ei=S7yGYajxEsazsAfnyqX4Bw&oq=+what+is+sport+coat+for+men&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMggIIRAWEB0QHjoCCCk6BAgpEA06BQgAEJECOgUIABCABDoLCC4QgAQQxwEQ0QM6BQguEJECOgQIABBDOgUILhCABDoICAAQgAQQyQM6BQgAEJIDOgcIABCABBAKOgQIIRAVOgcIIRAKEKABULcJWKBjYO9laAFwAHgBgAHlA4gBtU6SAQYzLTIyLjWYAQCgAQGwAQPAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-serp https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sport_coat