پوشاک مردانه ست من

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

در استایل / چهل سالگی

قسمت اول

معمولاً با گذشت زمان و افزایش سن معیارهای افراد تغییر می کند. یکی از این معیارها نحوه پوشش و استایل آقایان می باشد و با شروع چهل سالگی از برخی از آیتم ها در استایل خود نباید استفاده کنید و از برخی آیتم ها شروع به استفاده کنید. البته این موضوع تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد، ولی به طور کلی بهتر است این قوانین را رعایت کنید تا استایل چهل سالگی جذاب خود را نیز داشته باشید. البته منظور ما از استایل چهل سالگی، پوشیدن لباس‌های تیره و یا خیلی سنگین نمی باشد. بلکه بهتر است تمرکز خود را با توجه به سن روی لباس های خود لحاظ کنید. برای آگاهی از قوانین استایل چهل سالگی ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

  1. به دنبال یک خیاط خوب باشید
  2. سایت اینترنتی برای شما تعجب برانگیز باشد که با وجود اینکه در سال های جدید و لباس های برند و جذاب و خوش دوخت در بازار موجود است، به چه دلیل می بایست به دنبال یک خیاط مناسب باشیم؟ برندهای تولیدی معتبر جهان سایزهای لباس های خود را بر اساس سایز های استاندارد جهانی تنظیم می‌کنند و طبق آنها مدل هایی دارند که مدل‌های اولیه طراحی لباس خود را براساس اندام آن ها دوخت می کنند. مسلما اندام بسیاری از افراد طبق سایز جهانی نمی باشد و ممکن است که اندام آنها حتی بین دو سایز قرار بگیرد یا کمی درشت تر یا کمی لاغرتر نسبت به سایز استاندارد جهانی می باشد. می توانید با استفاده از یک خیاط خوب لباس خود را کاملاً کیفیت و اندازه بدن خود کنید. اگر لازم است کمی آن را تنگ تر کنید و یا اگر لازم است کمی از درزهای آن را باز کنید، تا گشاد تر شود. بنابراین یک خیاط خوب علاوه بر اینکه می‌تواند لباس های شما را کاملا اندازه شما کند، گاهی اوقات شما می توانید در مواقعی که وقت کمی دارید از قبل به خیاط خود لباس مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمان مخصوص آن را تحویل بگیرید و معمولا لباس نهایی در حد و اندازه بدن شما خواهد بود با طرح و رنگ دلخواه خود. این مورد به خصوص در مواقعی پیش می‌آید که شما هرچه در مورد لباس مورد علاقه خود جستجو کرده اید، به لباس مورد پسند خود را پیدا نکرده اید. بنابراین می توانید با انتخاب پارچه مناسب و جزییات آن، لباس مخصوص به خود را بدوزید که البته این به شرطی است که خیاط کاملاً زبردست و ماهری را انتخاب کنید که بتواند در قبال آن چیزی که مد نظر شماست را برای شما دوخت کند.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

برای افزایش جذابیت استایل چهل سالگی خود سعی کنید یک خیاط ماهر و زبردست پیدا کنید

  1. آرایشگر حرفه ای داشته باشید
  2. برای داشتن جذابیت در استایل سن چهل سالگی باید دقت داشته باشید که به مدل موهای خود نیز توجه کنید. البته در تمام سنین باید به مدل مو و ریش خود توجه کنید تا استایلی جذاب و حرفه ای داشته باشید. اما پس از سن چهل سالگی به دلیل اینکه انتخاب ها برای پوشیدن لباس و استایل‌های متفاوت محدودتر می شود، شما می بایست بیش از پیش به مدل موهای خود توجه کنید. بنابراین حتماً به سراغ یک آرایشگر حرفه ای و زبر دست بروید که بداند متناسب با فرم چهره و صورت شما مدل مو و روش مناسبی انتخاب کند و شروع به اصلاح آن کند. هرگز تصور نکنید که با انتخاب یک آرایشگر معمولی و پرداخت پول کمتر می‌توانید استایل جذاب تر داشته باشید. مطمئن باشید که هر چه بیشتر برای مدل موهای خود هزینه کنید و مدل مویی هماهنگ با چهره خود داشته باشید، می توانید ادعا کنید که استایلی کاملاً مدرت و جذاب بعد از چهل سالگی نیز خواهید داشت. بنابراین انتخاب آرایشگر کاربلد و حرفه‌ای را فراموش نکنید. به طور کلی یک آرایشگر حرفه ای کاملا اگاه است که چگونه باید مدل موهایی متناسب با سن هر کس انتخاب کند و با شناخت کامل از تمامی مدل های روز و اصول و قواعد آنها شروع به اصلاح موی شما خواهد کرد.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

برای داشتن استایل چهل سالگی مدرن حتما از یک آرایشگر حرفه ای استفاده کنید

  1. جین بپوشید
  2. برای داشتن استایل چهل سالگی که علاوه بر مطابقت با سن شما، جذابیت بالایی نیز داشته باشد. بهتر است سراغ لباس‌های جین بروید. لباس های جین سن خاصی را نمی‌طلبد و در تمام سنین معمولاً از آن استفاده می‌کنند. بخصوص در شلوار و کت های جین که معمولاً سن خاصی را مطالبه نمی‌کند‌. می توانید از استایل جین به خصوص برای افرادی که در سن چهل سالگی همچنان اندام خود را حفظ کرده اند و دچار اضافه وزن یا کاهش وزن خیلی شدید نشده اند، نیز استفاده کنید. بطورکلی استایل جین علاوه بر اینکه اشتیاق و شور و هیجان و دوران جوانی را القا می‌کند، می‌تواند باعث داشتن استایل شیک و جذاب برای شما گردد که تقریبا می توان گفت که با سایر آیتم های لباس ها امکان پذیر نخواهد بود.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

لباس های جین آن دسته از لباس ها هستند که جذابیت خیره کننده ای به استایل چهل سالگی شما می بخشند

  1. از اسنیکر ساده استفاده کنید
  2. حتما سعی کنید در استایل های اسپرت و کژوال خود از اسنیکر ها و کفش های کتانی استفاده کنید و مطمئن باشید که اینگونه کفش ها تنها برای جوانان و نوجوانان ساخته نمی‌شود و هر فردی در هر سنی می تواند از آنها استفاده کند. بخصوص با افزایش سن و کاهش مقاومت پذیری استخوان‌ها و بدن می‌توانید از اسنیکر هایی که دارای کفی های طبی هستند، استفاده کنید که به مفاصل و پاهای شما آسیبی وارد نکند، اما باید دقت کنید که برای پوشیدن اسنیکرها باید قوانین و اصول آن را رعایت کنید. برای داشتن استایل چهل سالگی جذاب با کتانی، حتماً از اسنیکرهای تک رنگ و بدون طرح استفاده کنید و طرح‌های شلوغ و رنگی رنگی زیاد، مناسب برای جوانان و نوجوانان می باشد. بهتر است از کتانی ها و اسنیکر های تک رنگی استفاده کنید که هماهنگ با استایل شما باشد و جذابیت را به شما هدیه کند. در واقع می‌توان گفت که هر چه اسنیکر انتخابی شما ساده تر باشد، استایل چهل سالگی نهایی شما را جذابتر و جدید تر خواهد کرد. به طور کلی به علت اینکه سن شما بالا رفته است، دلیلی بر حدف آیتم های مختلف همچون کتانی و اسنیکر از پوشش شما وجود نخواهد داشت داشت. تنها کافیست که از آیتم هایی ساده‌تر و در عوض آن جذاب تر استفاده کنید که با سن شما نیز هماهنگ‌تر باشند.

معیارهای سبک پوشش آقایان برای استایل چهل سالگی!

برای تکمیل استایل چهل سالگی خود سعی کنید از اسنیکرهای ساده و بدون طرح بهره ببرید

خلاصه مطلب

برای داشتن استایل چهل سالگی به بعد علاوه بر اینکه باید با سن شما هماهنگ باشد، جذابیت زیادی نیز به دنبال خواهد داشت. می توانید از آیتم های زیادی در سبک پوشش خود استفاده کنید و به این معنا نیست که چون شما به دنبال استایل چهل سالگی خود هستید، باید بسیاری از آیتم ها را از سبک خود حذف کنید؛ بلکه کافیست قوانین و مقررات استایل های مختلف را برای استایل چهل سالگی رعایت کنید و در پوشش خود به کار ببرید.