پوشاک مردانه ست من

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

در استایل / خوشتیپی

قسمت چهارم

آقایان برای داشتن رازهای خوش تیپی نیاز به شرکت در کلاس های مختلف مد و یا دنبال کردن مطالب مربوط به مد و استایلیست ها ندارند‌. بنابراین کافیست راجع به نوع لباس پوشیدن و همچنین نحوه هماهنگ کردن آیتم های لباس با یکدیگر نکاتی را بدانند و به این ترتیب می‌تواند خود را یکی از افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند، بدانند. از طرف دیگر آقایان می‌توانند در هر استایلی توش تیپی خود را به رخ دیگران بکشند و کافیست با قوانین هر استایل و نکات مربوط به آن کمی آشنایی داشته باشند. برای دانستن نکات کلی راجع به تمام استایل ها برای خوش تیپی آقایان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. کفش های بیشتری خرید کنید.
  2. آقایان باید سعی کنند برای تغییر در نحوه استایل و پوشش خود کفش های بیشتری در کمد لباس خود داشته باشند تا بتوانند به اصول و خوشتیپی خود پایبند باشند. بهتر است سعی کنید چند جفت کفش برای استایل های مختلف در کمد لباس های خود داشته باشید. معمولا آقایان از یک جفت کفش مشکی یا قهوه ای برای تمام استایل های خود استفاده می‌کنند و این از نظر دنیای مد و استایلیست ها کاری نادرست و خلاف اصول خوش تیپی می باشد. بهتر است سعی کنید از یک یا دو جفت کفش اسنیکر در رنگ های پر مصرف و یک کفش آکسفورد رسمی و یک کالج یا کفش لوفر معمولی در رنگ هایی که بیشتر با لباس‌های شما ست می‌شود در کمد لباس‌های خود نگهداری کنید و از آن در تمامی سبک های خود بهره بگیرید. اینکه از یک جفت کفش مشکی در تمام استایل ها چه اسپرت و چه رسمی استفاده کنید، کاری نادرست می باشد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

سعی کنید برای افزایش خوش تیپی خود از چند جفت کفش در کمد خود بهره ببرید

  1. داشتن پیراهن آبی روشن!
  2. شاید تیتر این بخش برای شما تعجب برانگیز باشد که چطور یک پیراهن آبی روشن می تواند باعث خوش تیپی یک فرد گردد. پیراهن آبی روشن از آن دسته از رنگ هاست که معمولا با اکثر استایل ها می‌توان آن را ست کرد. در استایل رسمی می‌توان با کت شلوار سرمه ای خود ست کنید و در استایل‌های نیمه رسمی می توانید با کت جین و یا کت های تک و کت های بلیزر نیز ست کنید و خاصیت تطبیق پذیری آن با اکسسواری رنگ ها چه تیره و چه روشن بسیار بالا می باشد و همچنین در استایل‌های اسپرت و کژوال نیز می‌توانید با شلوارهای جین یا کت جین یا جلیقه‌های رنگ تیره تر آن را هماهنگ کنید و بهترین استفاده را از پیراهن رنگ آبی داشته باشید. از طرف دیگر پیراهن رنگ آبی با انواع مدل پوست روشن، تیره و خنثی قابل ست شدن هست و شما به راحتی می توانید از آنها در استایل خود استفاده کنید. نکته دیگری که در مورد پیراهن آبی رنگ روشن وجود دارد، این است که سایر آیتم های که با رنگ آبی ست می شود بسیار زیاد است و به علت علاقه افراد به رنگ آبی، تولیدات در این رنگ بسیار زیاد می باشد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

پیراهن آبی روشن از معدود رنگ هایی است که باعث خوش تیپی افراد می گردد

  1. سایز خود را به درستی بدانید
  2. سعی کنید همواره سایز بدن خود را در نظر داشته باشید تا هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید بعضی از لباس ها امکان پرو کردن یا پوشیدن آن را ندارند یا ممکن است در طی خریدهای اینترنتی و غیر حضوری از شما درخواست سایز شما را داشته باشند که باید به‌روز سایز خود را بدانید و اگر سایز شما در حال افزایش و کاهش باشد، حتما آن را یادداشت کنید تا از خاطرتان نرود و هنگام خرید با مشکل مواجه نگردید. دقت داشته باشید که هر لباسی که شما به تن می کنید و از آن تقاضای خوشتیپی برای خود می کنید، باید حتماً سایز و فیت بدن شما باشد. اگر لباس ها کمی نسبت به اندام شما گشاد یا تنگ باشد، مسلماً استایل خوبی را برای شما فراهم نخواهد کرد. حتی اگر از برندهای معروف و معتبر خریداری کنید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

سعی کنید برای حفظ خوش تیپی خود حتما سایز مناسب اندام خود را به روز شده بدانید

  1. سایز لباس مورد علاقه خود را چک کنید
  2. همیشه سعی کنید سایز لباس مورد علاقه خود را چک کنید و آن را هماهنگ با فرم اندام خود در نظر بگیرید و سپس خرید کنید. حتی اگر لباس کاملاً مورد علاقه و پسند شماست تا فیت بدن شما نباشد، زیبایی بر روی اندام شما نخواهد داشت. حتما سعی کنید لباس را متناسب با فرم اندام خود در نظر بگیرید و اگر از لباس‌های جذب و چسبان استفاده می کنید، اندام خود را نیز در نظر بگیرید. استفاده از لباس های خیلی جذب و چسبان برای اندام های چاق اصلا مناسب نیستند و همچنین لباس های بگ استایل و خیلی گشاد برای اندام های بیش از حد لاغر نیز مناسب نخواهد بود. بهتر است اندازه اندام و هیکل خود در نظر بگیرید تا به خوش تیپی شما کمک کند.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

لباس مورد علاقه خود را اگر سایز بدن شما می باشد، خرید کنید. در غیر اینصورت مانعی بر خوش تیپی شماست

  1. روش های تا زدن آستین ها را بدانید
  2. اگر به مجلات مد و فشن شوها نگاهی انداخته باشید، متوجه می‌شوید که اکثرا آقایان خوش تیپی که در این مراسم حضور دارند، به مناسبت‌های مختلف استین های خود را تا می‌زنند و در استایل‌های متفاوت از آن استفاده می‌کنند. البته این موضوع در مورد استفاده رسمی به هیچ وجه صدق نمی کند، اما در مورد استایل های کژوال و نیمه رسمی می توانید از روش های تا زدن آستین پیراهن استفاده کنید، زیرا با این روش به جذابیت استایل خود کمک خواهد کرد. تا زدن آستین پیراهن مردانه روش های مختلفی دارد که با توجه به نوع و جنس پیراهن از هر کدام از روش های آن می توان استفاده کرد، اما در این بین روش کلاسیک از همه موارد جذاب تر می باشد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

روش های تا زدن آستین ها را سرچ کنید و بدانید و در هر استایل خود از آن ها برای افزایش خوش تیپی خود بهره بگیرید

  1. استفاده از ژیله در زمستان
  2. آقایانی که به خوشتیپی خود به خصوص در فصل زمستان اهمیت می دهند، بهتر است حتما گاهی اوقات از ژیله استفاده کنند. استفاده از ژیله همراه با پیراهن مردانه و یا بلوز یقه سه سانت می تواند انتخاب جذابی برای آقایان خوش تیپ محسوب گردد. بهتر است رنگ ژیله را با توجه به استایل کلی خود انتخاب کنید و هر چه رنگ استایل شما با یکدیگر هماهنگ تر باشد، به زیبایی پوشش شما بیشتر کمک خواهد کرد. شما می توانید از انواع ژیله های بافت و یا پشمی برای گرم نگه داشتن بدن خود در زمستان بهره ببرید.

خلاصه مطلب

آقایان باید بدانند برای حفظ خوش تیپی خود نیازی به دانستن نکات به روز مد و دنیای آن نیست. کافیست با دانستن نکات مهم هر استایل خوش تیپی خود را قوت ببخشند. در این مقاله به توضیحات مختصری در مورد هر یک از موارد و نکات خوش تیپی پرداخته شد.