پوشاک مردانه ست من

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

در استایل / خوشتیپی

قسمت سوم

آقایان برای داشتن رازهای خوش تیپی نیاز به شرکت در کلاس های مختلف مد و یا دنبال کردن مطالب مربوط به مد و استایلیست ها ندارند‌. بنابراین کافیست راجع به نوع لباس پوشیدن و همچنین نحوه هماهنگ کردن آیتم های لباس با یکدیگر نکاتی را بدانند و به این ترتیب می‌تواند خود را یکی از افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند، بدانند. از طرف دیگر آقایان می‌توانند در هر استایلی توش تیپی خود را به رخ دیگران بکشند و کافیست با قوانین هر استایل و نکات مربوط به آن کمی آشنایی داشته باشند. برای دانستن نکات کلی راجع به تمام استایل ها برای خوش تیپی آقایان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. استفاده به موقع و صحیح از کتونی ها
  2. برخی گمان می کنند که کتونی و کفش های ورزشی مناسب هر استایلی می باسد و برای راحتی بیشتر خود از آن ها تقریبا در هر مکانی استفاده می کنند که این دقیقا مغایر با خوش تیپی یک مرد جنتلمن می باشد. آقایان باید بدانند که کفش کتونی دقیقا مانند نقش جوراب سفید در استایل است و تنها برای باشگاه یا ورزش کردن مناسب می باشد. سعی کنید اگر علاقمند به پوشیدن اسنیکرها و کفش های کتونی هستید، حتما از اسنیکرهایی که مخصوص پیاده روی و انجام امور روزمره طراحی شده است، خریداری کنید و سعی کنید برندهای معروف و معتبر را انتخاب کنید تا به پای شما آسیبی وارد نگردد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

آقایانی که به دنبال خوش تیپی هستند، سعی کنند از کتونی و اسنیکرها در سبک صحیح خود استفاده کنند

  1. هماهنگ کردن جوراب و شلوار
  2. سعی کنید همیشه جوراب و شلوار خود را به صورت هماهنگ و ست در نظر بگیرید. این موضوع زمانی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد که استایل شما از نوع استایل رسمی باشد. در استایل رسمی حتما می بایست جوراب و شلوار شما از یک کد رنگی باشند، اما در سایر استایل ها اگر رنگ این دو آیتم در یک طیف رنگی هم باشند، مشکلی پیش نخواهد آورد. حتی بسیاری از استایلیست ها بر این باورند که می توان جوراب را با کفش خود نیز ست کرد. بنابراین سعی کنید همواره چندین رنگ جوراب با توجه به رنگ های پر کاربرد خود در کمد لباس هایتان داشته باشید تا درهنگام‌ پوشیدن لباس خود دچار مشکل نگردید و از این طریق باعث ایجاد هماهنگی و تطابق رنگ های لباس های خود گردید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

با ست کردن جوراب و شلوار خود می توانید خوش تیپی خود را تضمین کنید

  1. استفاده از پلیور نازک در فصل پاییز
  2. سعی کنید در فصل پاییز برای به رخ کشیدن خوش تیپی خودتان همواره از یک پلیور نه چندان ضخیم برای تکمیل استایل خود استفاده کنید، زیرا سرما و گرما در اوایل فصل پاییز چندان قابل پیش بینی نیست و ممکن است به سرعت هوا سرد یا گرم شود. اگر شما از یک پلیور نازک بر روی تیشرت یا پیراهن خود استفاده کنید، علاوه بر داشتن استایلی جذاب و خوش تیپی کامل، می توانید ادعا کنید که از سرما و گرمای این فصل خود را حفظ کرده اید. شما می توانید رنگ و طرح پلیور را هماهنگ با استایل خود انتخاب کنید و اگر استایل شما به صورت تکرنگ است، می توانید از پلیور با رنگ متضاد استایل خود بهره ببرید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

کافیست با پوشیدن یک پلیور نازک در اوایل فصل پاییز میزان خوش تیپی خود را تا انتها ببرید

  1. سرمایه گذاری بر روی ساعت مچی خوب
  2. ساعت از جمله اکسسواری های مهمی در استایل آقایان است که می تواند به تنهایی معرف میزان خوش تیپی شما باشد و یا باعث برهم زدن جذابیت استایل شما گردد. بنابراین می بایست ساعت مچی خود را با دقت زیادی انتخاب کنید و سعی کنید آن را از برندهای معتبر و معروف و با جنس با کیفیت خریداری نمائید، زیرا هر چه ساعت مچی شما از جنس با کیفیت تری برخوردار باشد، جذابیت استایل شما را بیشتر خواهد کرد و در میزان خوش تیپی شما موثر است. سعی کنید دو مدل بند ساعت فلزی و چرمی داشته باسید تا در هنگام نیاز هر دو را در دسترس داشته باشید. معمولا از ساعت بند فلزی در استایل های نیمه رسمی و رسمی و از ساعت بند چرمی در استایل های نیمه رسمی و کژوال و گاها رسمی بهره می گیرند. البته رنگ چرم در ساعت رسمی همواره مشکی خواهد بود.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

افرادی که به دنبال خوش تیپی هستند، معمولا دارای دو وع ساعت بند فلزی و چرم هستند

  1. کیف دستی یا کیف پول
  2. آقایان با توجه به کار روزانه و شغل خود نسبت به انتخاب کیف مورد نظر خود اقدام کنند. برخی افراد به علت مشاغلی که روند اداری زیادی دارند و نیاز به حمل پرونده و اسناد هستند، سعی کنند حتما از کیف دستی برای جابجایی کاغذها بهره بگیرند و با حمل کاغذ و پرونده بر روی دستان خود استایل خود را بهم نریزند و از طرف دیگر باعث نابودی و ازبین رفتن مدارک خود نمی گردند. آقایانی که مشغله زیادی ندارند، نیز می توانند از کیف های دستی کوچک یا کیف پول برای حمل کارت های بانکی و یا سایر کارت های اعتباری خود و همچنین وجه نقد اقدام کنند. البته بهتر است کارت و پول نقد خود را به اندازه نیاز در کیف قرار دهید تا دچار مشکل و آسیب نگردید. رنگ کیف را معمولا با توجه به رنگ کفش و کمربند انتخاب می کنند. اگر جنس کیف شما چرم است، رنگ آن باید هماهنگ با کفش و یا سایر اکسسواری های چرمی شما باشد. توجه به یراق الات کفش هنگام خرید نیز نکته بسیار مهمی است که می بایست حتما به آن توجه کنید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

آقایانی که به دنبال داشتن استایلی جذاب هستند، سعی کنند حتما از کیف در استایل خود استفاده کنند

  1. آشنایی با تضادها
  2. سعی کنید حتما برای ادامه خوش تیپی خود تضادها در رنگ و طرح در استایل خود را بشناسید و بدانید رنگ های متضاد چه رنگ هایی هستند و شما می توانید از چه رنگ هایی در استایل خود استفاده کنید. توجه به این نکته ضروری است که همواره رنگ های هماهنگ باعث زیبایی نمی گردند و گاهی با اجرای رنگ های متضاد می توانید استایل جذاب و زیبایی را برای خود خلق کنید. البته شایان ذکر است که دقت کنید چه آیتم هایی با رنگ های متضاد بهتر هستند، مسلما انتخاب کفش و کمربند با رنگ متضاد نه تنها جذابیتی ندارد، بلکه خوش تیپی شما را زیر سوال خواهد برد. بنابراین با داشتن آگاهی کافی در زمینه رنگ ها و همچنین نحوه ست کردن رنگ متضاد در آیتم های مختلف به راحتی می توانید جذابیت خود را افزایش دهید و باعث ایجاد استایل جدیدی در سبک پوششی خود می گردید. شناخت دنیای تضادها می تواند به شما نه تنها در استایل بلکه در سایر موارد روزمره شما کمک کند.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

آشنایی با دنیای تضادها دراستایل شما منجر به خوش تیپی شما می گردد

خلاصه مطلب

آقایان باید بدانند برای حفظ خوش تیپی خود نیازی به دانستن نکات به روز مد و دنیای آن نیست. کافیست با دانستن نکات مهم هر استایل خوش تیپی خود را قوت ببخشند. در این مقاله به توضیحات مختصری در مورد هر یک از موارد و نکات خوش تیپی پرداخته شد.