پوشاک مردانه ست من

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

در برند / دیزل

برند دیزل را با لباس های خارق العاده آن می شناسیم، اما باید بدانید که این شرکت در حوزه محصولات لباس و کالاهای چرمی نیز فعالیت زیادی دارد. برند دیزل با نام کامل دیزل اس پی ای (Diesel S.P.A) یک شرکت ام ایتالیایی است که موسس آن فردی به نام رنزو روسو می باشد. برند دیزل در حوزه جهانی فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در شهر برگانز ایتالیا می باشد.

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

دیزل برندی ایتالیایی است که توسط فردی به نام رنزو رسو تاسیس شد

تاریخچه برند دیزل

برند دیزل که ما آن را با شلوار های جین بسیار با کیفیت و جذاب آن می‌شناسیم، در سال ۱۹۷۸ توسط رنزو رویو تاسیس شد. وی نام دیزل را تنها به دلیل اینکه نام و یا نام خانوادگی او شامل دیزل باشد، انتخاب نکرده است و تنها به این دلیل نام دیزل را برگزید، زیرا این کلمه از لحاظ معنی و تلفظ در سراسر جهان کاملاً آسان و راحت بود و در واقع کلمه دیزل در آن زمان به عنوان یک کالای برگشت پذیر به طبیعت شناخته می‌شد و با انتخاب این نام توانست تحولی جدید را در صنعت موجود در آن زمان به وجود آورد. برند دیزل در سال ۱۹۸۱ شروع به گسترش برند خود در بازارهای بین المللی کرد و در سال ۱۹۹۱ توانست یک بازاریاب جوان را با کمپین تبلیغاتی برند دیزل با شعار برای یک زندگی موفق دور هم جمع کند و باعث جذب استعدادهای طراحی دنیا در شرکت خود گردید.

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

نام دیزل به علت تلفظ ساده و راحت آن برای محصولاتش برگزیده شد

این برند سال ۱۹۹۶ در شهرهای نیویورک، لندن و رم اولین فروشگاه های این برند به صورت بین‌المللی تاسیس شدند. شرکت ایتالیایی دیزل در سال ۲۰۰۰ توانست بیشترین سهام شرکت مارتین را خریداری کند و در سال ۲۰۰۷ با همکاری شرکت لورال توانست لاین جدیدی که همان عطر سازی بود، را وارد صنعت خود کند و در کنار شلوارهای جین به فروش برساند. در سال ۲۰۱۰ برند دیزل توانست اولین طراح زن این کمپانی را در نیویورک استخدام کند و همین طراح توانست تغییرات زیادی را با تغییر جهت یابی هنری این برند برای شرکت فراهم سازد و هم اکنون نیز نوآوری‌های دیزل همچنان رو به پیشرفت است. در میان محصولات زیاد برند دیزل شلوارهای جین آن محبوبیت زیادی به خصوص در بین جوانان دارد، زیرا کیفیت و طراحی به روز و خلاقانه‌ای دارد.

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

برند دیزل اولین محصول خود را با تولید شلوار جین آغاز کرد

هم اکنون دارای بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۸۰ کشور دنیا می باشد و به علت ثروت زیاد از شناخته شده ترین برند های تولید کننده لباس و سایر محصولات لوکس در بین برندهای جهان می باشد.

محصولات برند دیزل

برند دیزل محصولات خود را با تولید شلوار حین آغاز کرد و شلوارهای جین این برند تقریبا حرف اول را در میان تمامی برندهای جین در جهان را می زند، اما صاحبان این برند، تنها به تولید شلوار جین اکتفا نکردند و محصولات دیگری را نیز به لیست تولیدات خود افزودند و باعث شهرت بیشتر برند خود گردید. شاید بتوان مشهورترین محصول را بعد از شلوار جین در برند دیزل، ساعت های مچی آن را دانست که ویژگی این ساعت ها در این است که با سایر تولیدات این برند کاملاهمخوانی دارد و می توان استایل ست و جذابی را رقم زد. به طور کلی تولیدات برند دیزل در چهار دسته مردانه، زنانه، بچگانه و لوازم منزل دسته بندی می گردد که هر دسته شامل اقلام زیر می باشد:

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

محصولات برند دیزل در چهار دسته مردانه، زنانه، بچگانه و لوازم منزل تولید می گردند

مردانه

  • لباس جین
  • پوشاک
  • کالکشن جدید
  • کفش
  • اکسسورای
  • ساعت

زنانه

  • جین
  • پوشاک
  • ساعت
  • تم مشکی
  • کفش
  • اکسسواری

بچگانه

  • دختر
  • پسر

لوازم منزل

  • مبلمان
  • لوستر
  • وسایل خورده

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

برند دیزل محصولات خود را با تبلیغات وسیعی به دیگران شناساند

تاریخچه ساعت های برند دیزل

  • برند دیزل در سال ۱۹۹۱ کمپانی تبلیغاتی موفقیت و زندگی را راه‌اندازی کرد و به موجب همین کمپانی تبلیغات وسیعی در زمینه محصولات برند دیزل شکل گرفت بعد از آن این تبلیغات وسیع باعث شهرت بیش از پیش ساعت های برند دیزل گردید و این ساعت ها توسط افراد مشهور و معروف نیز مورد استفاده قرار گرفت و بعدها در سال ۱۹۹۵ در طرح و رنگ های جدیدتری نیز تولید کردید و افراد با هر سلیقه و سبک پوشش توانستند از ساعت های برند دیزل استفاده کنند. علاوه بر این کیفیت و طراحی متفاوت برند دیزل در زمینه تولید ساعتهای مچی با کیفیت زبانزد مردم بود.
  • در سال ۱۹۸۸ فردی به نام ویلبرت داس به مجموعه تولیدی پیوست و مسئولیت طراحی محصولات را برای نوجوانان و جوانان داشت و به همین دلیل اکثر طراحی های این برند به سمت نوجوانان و جوانان چرخش پیدا کرد و همین باعث فروش بیشتر برند دیزل گردید با طراحی های خلاقانه و به روز و نه صرفاً کلاسیک برند دیزل توانسته جای خود را در میان جوانان باز کند و به خصوص در میان تولیدات آن ساعت های برند دیزل که اغلب ظاهری اسپرت داشت و در عین اسپرت بودن، می توانستند در استایل های نیمه رسمی خود نیز از آن استفاده کنند.

برند دیزل و محصولات خارق العاده آن!

با پیوستن ویلبرت داس به مجموعه دیزل انقلابی در طراحی ها و تولیدات این برند شکل گرفت

  • در سال ۲۰۰۸ طراح جدید خانم به نام سوفیا سوکولاراکی به عنوان طراح مبتکر و خلاق برنده دیزل شروع به کار کرد و طراحی های جذاب و عجیبی را برای ساعت های این برند طراحی کرد و به عنوان اولین طراح و خلاق برند دیزل مشهور شد.
  • در سال ۲۰۱۰ ناشر یک مجله به نام برونو کالین که فرانسوی بود به عنوان مدیر هنری جدید برند دیزل شروع به کار کرد و باعث بروز تغییرات عمده و زیادی در طراحی محصولات این مجموعه به ویژه خط تولید ساعت های برند دیزل گردید و باعث شهرت بیش از پیش این برند در جهان شد.

نکاتی در مورد برند دیزل

  1. صاحب کنونی برند دیزل OTB است که OTB توسط رنزو روسو اداره می گردد.
  2. ساعت های برند دیزل از نوع کوارتز هستند که به مراقبت کمی نیاز دارند و زنان را به صورت کاملا دقیق نشان می دهند.
  3. دیزل ساعت را به عنوان کالایی در کنار محصولات پیشروی خود قرار داده است.
  4. بدنه اصلی ساعت های دیزل در چین ساخته می شود و سایر مونتاژها در آمریکا صورت می پذیرد.
  5. گارانتی اصلی ساعت های دیزل شامل عقربه، صفحه و موتور می گردد.
  6. ساعت دیزل به عنوان یک اکسسواری ساختار شکنانه بهره می برد و همواره به عنوان بخشی از طراحی و مد رو به پیشرفت می باشد.

خلاصه مطلب

برند دیزل یک شرکت ایتالیایی است که محصولات لباس و کالاهای چرمی و ساعت ان بسبار مشهور است. برند دیزل با تولید شلدارهای جین ان مشخور شد و پس از آن با تولید ساعت های کوارتزی برند دیزل شهرت خود را به اوج رسانید.

لینک منابع مرتبط خارجی


https://shop.diesel.com/en/mens/watches/
https://shop.diesel.com/en/watches/