پوشاک مردانه ست من

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

در برندها / تام فورد

برند مشهور تام فورد یک برند آمریکایی است که توسط شخصی با همین نام تاسیس شده است. تام فورد که محصولات عطر و ادکلن آن بسیار مشهور است و تعداد زیادی از افراد تام فورد را با عطرهایش می شناسند، یک طراح برتر دنیای ند است که همزمان برای ۶۰ شرکت مد طراحی می کند و جالب است بدانید تمام طرح ها با دیگری متفاوت است. برای شناخت بهتر این فرد و برند متفاوتش می توانید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

تاریخچه تام فورد

موسس برند تام فورد که شخصی به همین نام بود، در سال ۱۹۶۱ در تگزاس آمریکا به دنیا آمد و وقتی که تام فورد ۱۱ سالش بود به نیومکزیکو نقل مکان کرد و در آنجا فارغ التحصیل شد. او علاقه زیادی به رشته‌های هنری و تاریخی داشت. به همین دلیل حدود یک سال در رشته تاریخ و هنر مطالعه کرد و بعد از آن تحت شرایطی به پاریس رفت و در آنجا بود که تام فورد با مد و فشن آشنا شده و به این کار علاقه زیادی پیدا کرد.

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

برند تام فورد از برندهای مشهور فرانسوی است.

در ابتدا تام فورد از مدل ها و فشن شوها در پاریس عکاسی می‌کرد و علاقه وی را به مد و فشن بیشتر کرد. در همان پاریس تام توانست مدرک فارغ التحصیلی خود را در رشته معماری بگیرد و به کمک همین مدرک خود توانست وارد شرکت گوچی شود و سرآغاز وارد شدن وی با دنیای تخصصی مد شد. در سال ۱۹۹۰ تام فورد به عنوان طراح ارشد لباس های زنانه برای برند گوچی شروع به طراحی لباس های جذاب کرد و با نشان دادن علایق و استعداد خود به صاحبان شرکت گوچی نقش پررنگی در این شرکت پیدا کرد. بعد از حدود ۶ ماه صاحبان برند گوچی طراحی لباس های مردانه خود را نیز به تام فورد واگذار کردند. در سال ۱۹۹۲ مدیر طراحی این شرکت شد. در واقع می‌توان گفت که تام فورد شرکت گوچی را از ورشکستگی نجات داد، زیرا زمانی که به شرکت گوچی پیوسته بود،ای شرکت حال و روز خوبی نداشت، اما در سال ۱۹۹۴ ارزش برند گوشی به ۱۰ میلیارد دلار رسیده بود.

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

برند تام فورد توسط شخصی به همین نام تاسیس شد.

در سال ۲۰۰۴ به علت به توافق نرسیدن تام فورد با رئیسان جدید برند گوچی تصمیم گرفت که این شرکت را ترک کند و شرکت جدیدی را به نام خودش تاسیس و راه اندازی کند‌. در سال ۲۰۰۵ اولین محصولات برند تام فورد که شامل عینک و لوازم آرایشی وی بود، وارد بازار شد و پس از آن پوشاک مردانه این برند در شهر نیویورک افتتاح شد. به مرور برند تام فورد در سراسر جهان بسیار مشهور و معروف شد و تا به امروز حدود ۱۰۰ فروشگاه خرده فروشی تام فورد در اقصی نقاط جهان افتتاح کرده است. این علاقه به تولید محصول از طراحی و تولید ادکلن آغاز می شود. در همان زمان هایی که در گوچی مشغول به کار بود، چندین ادکلن مختلف را روانه بازار کرده بود و مهارت و تجربه زیادی را در این راه به دست آورده بود. بنابراین تام فورد شروع به تولید ادکلن هایی از برند خود کرد و اکنون از جمله لاکچری ترین و لوکس ترین و پرطرفدارترین ادکلن های دنیای مد به شمار می رود. همراه با ادکلن های برند تام فورد عینک های آفتابی و در کنار آن عینک های طبی نیز به درجات زیادی از شهرت رسیدند.

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

عینک های آفتابی برند تام فورد همزمان با عطرهای معروف آن به شهرت رسید.

محصولات معروف تام فورد

  1. کت شلوار تام فورد
  2. کت شلوار های تام فورد یکی از معروف ترین محصولات این برند به شمار می‌رود و از نمونه کت شلوارهای بسیار لوکس و گران قیمت این برند می باشد که ساختار این کت شلوار به صورت سرشانه های پهن تر و در قسمت کمر باریک تر می باشد و البته برای انواع فرم بدن مردانه این برند دارای کت و شلوار هست و از مواد اولیه و خطوط تمیز ساخته شدند و شلوار های منحصر به فرد تام فورد توسط افراد مشهور زیادی استفاده شده است و این را می‌توان یکی از علل شهرت این کت شلوار خود دانست و البته کیفیت و ظرافت در ساخت و دوخت این شلوار را نمی‌توان نادیده گرفت.

  3. کیف و کفش مردانه
  4. کیف و کفش های مردانه برند تام فورد از چرم، جیر، پنبه و پوست ساخته می‌شود. کیف های برند تام فورد از جمله طراحی های لوکس و بسیار گرانقیمت هستند و برای آقایانی که به دنبال پوشیدن لباس های منحصر به فرد و لوکس می باشد، بسیار گزینه مناسبی محسوب می‌شود. برند تام فورد محصولاتی همچون بوت، نیم بوت، صندل، کتونی را نیز برای آقایان تولید می کند.

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

کفش های برند تام فورد معمولا از جنس چرم و نبوک می باشد.

  1. عینک آفتابی تام فورد
  2. عینک آفتابی تام فورد یکی از بهترین اکسسواری هایی است که هر فردی می تواند برای تکمیل استایل شیک و لاکچری خود از آن استفاده کند. البته افرادی که هزینه عینک برای آن ها مهم نیست، سراغ عینک های این برند بروند، زیرا به دلیل استفاده از مواد با کیفیت قیمت آن بالا می باشد و برای خریدهای با قیمت پایین به هیچ وجه مناسب نمی باشد.

  3. لباس زنانه تام فورد
  4. به گفته مدیران تام فورد، لباس های زنانه این برند مختص بانوانی است که دقیقا می دانند که از استایل خود چه می خواهند و لباس های این برند از جنس های چرم، مخمل، پنبه و پشم ساخته می شود و از طرف دیگر برای تمام موارد لباس خونه، لباس بیرون و لباس زیر دارای آیتم های متعددی برای سلایق مختلف بانوان می باشد.

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

لباس های برند تام فورد از جنس پشم، مخمل و جیر ساخته می شود.

  1. لوازم ارایشی و بهداشتی تام فورد
  2. برند تام فورد در کنار لباس های با کیفیت و کیف و کفش ها و اکسسواری های جذاب خود از تاثیر لوازم آرایشی و بهداشتی بر استایل به ویژه بانوان غافل نشده اند و خط تولید این اقلام را نیز در تولیدی خود به کار برده اند. لوازم ارایشی تام فورد شامل رژلب، خط چشم، ریمل، کرم های پایه و کرم های گریم و رژگونه و سایر اقلام پر مصرف آرایشی و همچنین لوازم پر کاربرد بهداشتی می باشد که همه این اقلام از مواد اولیه کاملا با کیفیت ساخته شده است و برای هر پوستی مناسب است و احتمال آسیب پذیری و آلرژی دادن به پوست شما با استفاده از این لوازم آرایشی بسیار اندک است.

نکات خواندنی در مورد برند تام فورد

لوازم آرایشی برند تام فورد از مواد کاملا با کیفیت ساخته شده و احتمال بروز حساسیت روی پوست بسیار کم است.

خلاصه مطلب

تام فورد یکی از برترین برندها در زمینه تولید محصولات و پوشاک زنانه و مردانه، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و عینک می باشد. برند تام فورد توسط فردی با همین نام تاسیس شد. لازم به ذکر است که بدانید افراد زیادی برند تام فورد را با عطر و ادکلن های بسیار معروفش می شناسند.

لینک منابع مرتبط خارجی

https://www.tomford.com/
https://www.google.com/amp/s/www.businessoffashion.com/amp/community/people/tom-ford