پوشاک مردانه ست من

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید (3)

در لباس مردانه / کت اسپرت

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید قسمت سوم کت اسپرت از جمله آیتم های جذابی است که کاربردهای زیادی در اکثر استایل ها به غیر از استایل رسمی دارد. با وجود اینکه نام اسپرت را یدک می کشد‌، اما می توان گفت که در استایل هایی همچون کژوال با پوشیدن کت اسپرت می توان کمی رسمی تر به نظر برسید. پس اگر جز افرادی هستید که پوشیدن لباس های رسمی را کمی سخت و دستو پا گیر می پندارید، بهترین گزینه برای شما استفاده از کت اسپرت می باشد، اما برای بهره گیری از این مدل کت و نحوه ست کردن آن نیازمند داشتن اطلاعاتی در مورد این کت هستید که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

از کت اسپرت در استایل های رسمی نیز می توان استفاده کرد. نحوه ست کردن کت اسپرت زمانی که کت اسپرت خود را انتخاب کردید و رنگ و مدل آن مورد پسند شما قرار گرفت، زمان آن می‌رسد که بدانید کت اسپرت خود را چگونه باید با سایر آیتم ها ست کنید. از طرف دیگر نیاز نیست که همرنگ کردن کت و شلوار یا سایر آیتم های خود را خیلی مد نظر قرار بدهید، زیرا هماهنگ بودن و همرنگ بودن و جنس شلوار تنها در کت شلوارهای های رسمی و ست مطرح است. برای کت های اسپرت این موضوع قابل چشم‌پوشی است. البته این بدان معنا نیست که شما می توانید آیتم های لباس خود را در رنگ های مختلف انتخاب کنید، بلکه به این معناست که می‌توانید کت و شلوار خود را با رنگ‌های متضاد در نظر بگیرید و با سایر آیتم های خود هماهنگ کنید؛ به عنوان مثال شما می توانید از کت خاکستری و شلوار مشکی استفاده کنید و سایر آیتم های لباس خود را بین خاکستری و مشکی و حتی طوسی روشن تر با کت شلوار خود ست کنید.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

نحوه ست کردن کت اسپرت با سایر آیتم ها از جمله نکات مهم استایل آقایان محسوب می گردد. -پیراهن و تیشرت همراه با کت اسپرت کت اسپرت این ویژگی را دارد که شما به راحتی می توانید از انواع پیراهن ها همراه با آن استفاده کنید، حتی می‌توانید از پیراهن رسمی زیر کت اسپرت استفاده کنید؛ زیرا برخی کت های اسپرت حالت نیمه رسمی دارد، مانند کت های بلیزر یا کت های پشمی و کشمیر که می توانید به راحتی از انواع پیراهن های مردانه برای ست کردن با آن بهره ببرید‌. در سایر کت های اسپرت که حالتی کژوال دارند، می توانید از تی شرت ها در زیر کت اسپرت استفاده کنید. معمولاً ست کردن کت ها با هر نوع تیشرتی کار سختی می باشد، ولی در مورد کت اسپرت کاملا برعکس است و می توانید با انواع پولوشرت ها و تی شرت ها آن را ست کنید. معمولا از تیشرت یقه گرد زیر کت اسپرت استفاده می‌کنند، زیرا اگر از تی شرت های یقه هفت برای آن استفاده کنند، برای زیر تیشرت می بایست آیتم دیگری را در نظر بگیرید، که این لایه های زیاد و غیر ضروری را به استایل شما اضافه خواهد کرد. سعی کنید رنگ تیشرت ها را با رنگ شلوار خود هماهنگ در نظر بگیرید. هر چه رنگ کت و شلوار و پیراهن شما متضادتر باشد، جذابیت بیشتری را خلق خواهید کرد.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

بر خلاف سایر کت ها شما می توانید از تیشرت همراه با کت اسپرت استفاده کنید. -دستمال گردن و کراوات همراه با کت اسپرت استفاده از دستمال گردن و کراوات از جمله آیتم‌های هستند که همانند کت های رسمی می توانید با کت اسپرت نیز ست کنید. به این صورت اگر شما از تیشرت برای زیر کت اسپرت خود استفاده می‌کنید، می‌توانید از دستمال گردن های رنگی مطابق با رنگ سایر آیتم های لباس خود استفاده کنید. بهتر است رنگ دستمال گردن را با رنگ کفش هماهنگ در نظر بگیرید. اگر از پیراهن برای ست کردن با کت اسپرت خود استفاده کرده اید، می توانید از انواع کراوات یا حتی پاپیون استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید بسیار جنتلمن به نظر برسید، می توانید از پوشت و کروات نیز همزمان با یکدیگر استفاده کنید‌ به این ترتیب که پوشت و کراوات خود را از یک رنگ پایه ولی با طرح های متفاوت انتخاب کنید، از طرف دیگر شما می توانید از انواع شلوارهای جین، پارچه ای و کتان همراه با کت اسپرت خود استفاده کنید. اگر از رنگ های هماهنگ یا حتی با یک کد رنگی با کت اسپرت خود استفاده کنید، می توانید این ترکیب جذاب را در استایل های نیمه رسمی و حتی گاهی در استایل‌های رسمی نیز استفاده کنید، اما اگر از رنگ کت متضاد با رنگ شلوار و سایر آیتم های خود استفاده می کنید، یک استایل کاملا مجزا به شکل کژوال خواهید داشت که می توانید برای محیط هایی همچون محل کار یا دانشگاه که نیاز به کمی چاشنی رسمیت وجود دارد به راحتی استفاده کنید.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

همراه با کت اسپرت می توانید از انواع کراوات، پاپیون و پوشت استفاده کنید. -ژاکت و پلیور همراه با کت اسپرت اگر در فصل پاییز و زمستان به سر می برید به راحتی می توانید از انواع پلیور ها و ژاکت ها در زیر کت اسپرت خود استفاده کنید. اگر از ژاکت هایی که در جلوی آنها دکمه یا زیپ به کار رفته استفاده می‌کنید، سعی کنید از نوع یقه هفت باشد که در زیر آن از پیراهن های مردانه استفاده کنید و ست رسمی را برای خود خلق کنید و اگر از سایر پلیورها استفاده می‌کنید، می‌توانید از پلیورهای یقه گرد و یا مردانه نیز برای ست کردن با کت اسپرت خود بهره بگیرید. بهتر است در این گونه موارد از کت های پشمی یا کشمیر برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده کنید. رنگ ژاکت و پلیور خود را با رنگ شلوار به صورت هماهنگ در نظر بگیرید. هر چه رنگه کت و شلوار و پیراهن یا ژاکت شما متضاد تر باشد، استایل شما حالت کژوال تر خواهد شد و هرچه رنگ این آیتم ها با یکدیگر هماهنگ‌تر باشند به استایل رسمی نزدیک تر خواهد شد.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

اگر در فصول سرد سال هستید، می توانید از ژاکت و یا پلیور همراه با کت اسپرت بهره ببرید. -کفش همراه با کت اسپرت همانطور که گفته شد، از آنجایی که کت اسپرت معمولا در استایل های کژوال و غیر رسمی به کار برده می شود، ولی برخی افراد در استایل های نیمه رسمی و تمام رسمی خود نیز از آن ها بهره می برند، می توان به طور قطع گفت که نوع کفش خود را با توجه به کلیت استایل ست شده با کت اسپرت در نظر بگیرید. به این معنا که اگر سایر آیتم های لباس شما به کژوال نزدیکتر است، از کفش هایی همچون کالج های غیر رسمی و یا اسنیکرز ها بهره بگیرید واگر استایل شما رو به سمت رسمیت می رود، می توانید از کفش های لوفر و کالج های رسمی استفاده کنید.

هر آنچه در مورد کت اسپرت مردانه باید بدانید

از انواع کالج و اسنیکرزها می توانید همراه با کت اسپرت بهره ببرید. خلاصه مطلب آقایانی که استفاده از کت شلوارهای رسمی برای آن ها کاری سخت و عذاب آور است، می توانند از کت اسپرت به عنوان جایگزین آن بهره ببرند. کت اسپرت نسبت به کت های تک دیگر کاملا سبک و راحت می باشد و برای استفاده در یک روز کامل، بسیار کار مناسبی محسوب می گردد. برای آشنایی با ویژگی های کامل کت اسپرت می توانید این مقاله را مطالعه بفرمایید. لینک منابع مرتبط خارجی https://www.google.com/search?q=+what+is+sport+coat+for+men&client=ms-android-samsung-rvo1&ei=S7yGYajxEsazsAfnyqX4Bw&oq=+what+is+sport+coat+for+men&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMggIIRAWEB0QHjoCCCk6BAgpEA06BQgAEJECOgUIABCABDoLCC4QgAQQxwEQ0QM6BQguEJECOgQIABBDOgUILhCABDoICAAQgAQQyQM6BQgAEJIDOgcIABCABBAKOgQIIRAVOgcIIRAKEKABULcJWKBjYO9laAFwAHgBgAHlA4gBtU6SAQYzLTIyLjWYAQCgAQGwAQPAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-serp https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sport_coat