پوشاک مردانه ست من

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

در استایل / خوش تیپی

قسمت پنجم

آقایان برای داشتن رازهای خوش تیپی نیاز به شرکت در کلاس های مختلف مد و یا دنبال کردن مطالب مربوط به مد و استایلیست ها ندارند‌. بنابراین کافیست راجع به نوع لباس پوشیدن و همچنین نحوه هماهنگ کردن آیتم های لباس با یکدیگر نکاتی را بدانند و به این ترتیب می‌تواند خود را یکی از افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند، بدانند. از طرف دیگر آقایان می‌توانند در هر استایلی توش تیپی خود را به رخ دیگران بکشند و کافیست با قوانین هر استایل و نکات مربوط به آن کمی آشنایی داشته باشند. برای دانستن نکات کلی راجع به تمام استایل ها برای خوش تیپی آقایان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. یقه پیراهن را متناسب با استایل خود انتخاب کنید
  2. پیراهن ها یقه های متفاوتی دارند و هر یقه برای استایلی خاص طراحی و تولید می گردد. احتمالا به وفور شاهد این موضوع بوده اید که آقایان از پیراهن با یقه دکمه دار برای تکمیل استایل رسمی خود استفاده می کنند. دقت داشته باشید که این مدل یقه برای استایل نیمه رسمی می باشد و در استایل های رسمی استفاده از یقه دکمه دار مانع بزرگی بر خوش تیپی شما می باشد. سعی کنید در استایل های رسمی خود از یقه کلاسیک بهره ببرید، زیرا این مدل یقه علاوه بر قابل استفاده بودن همراه با کراوات و یا پاپیون، به تنهایی نیز قابل استفاده هستند و بسیار شکیل می باشند و پوشش شما را خراب نخواهند کرد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

بهترین انتخاب یقه پیراهن برای تمام استایل ها استفاده از یقه کلاسیک می باشد.

  1. کفش های خود را تمیز و واکس زده نگهدارید
  2. یکی از قوانین مهم استایلیست ها استفاده از کفش های تمیز و براق و واکس زده در تمامی مراسم ها و استایل ها می باشد. سعی کنید اگر توانایی خرید کفش های نو را برای هر مراسم ندارید، حتما کفش های قدیمی خود را کاملا‌ تمیز و مرتب نگهدارید و آن ها را واکس بزنید. بهتر است پس از هربار استفاده از کفش های خود، آن ها را مجدد تمیز کنید و واکس بزنید و به این ترتیب برای هر بار استفاده آن ها کاملا مرتب هستند و استرس تمیز کاری آن ها را نخواهید داشت. این موضوع برای کفش های رسمی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. به طور کلی وقتی وارد جایی یا مراسمی می شوید، اولین چیزی که باعث جلب توجه دیگران می سود، کفش های شما خواهد بود. لذا رسیدگی به وضع ظاهری آن ها امری مهم در تعیین میزان خوش تیپی شما می باشد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

افرادی که به خوش تیپی خود اهمیت می دهند همیشه کفش ها را تمیز و واکس زده نگه می دارند.

  1. رسیدگی به موها
  2. مو نیز یکی از نکات بسیار مهم در استایل آقایان محسوب می گردد. در واقع خوش تیپی و جذابیت یک فرد تنها به لباس و پوشش وی بستگی ندارد و می بایست به آراستگی مو و ریش وی نیز توجه گردد‌. هر چه تناسب بین مدل مو و استایلی که انتخاب شده باشد، بیشتر باشد می توان گفت از جذابیت بیشتری برخوردار هستید؛ به عنوان مثال اگر شما استایل کلاسیک را انتخاب کرده اید، مسلما مدل موی انتخابی شما نیز می بایست کلاسیک انتخاب گردد و نمی توانید از مدل موهای فشن استفاده کنید و این دو با یکدیگر مغایرت خواهند داست و مانعی بزرگ برای رسیدن به خوش تیپی شما خواهد گشت. علاوه بر این حتما دقت کنید که مدل موهای شما با فرم صورت هماهنگ باشد. صورت های دایره ای، بیضی، مستطیل، مربع و مثلثی و...هر کدام دارای مدل موی مخصوص به خود هستند و بهتر است برای هر فرم صورت از مدل موی مخصوص به خود استفاده کنند.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

رسیدگی به موها یکی از دلایل مهم خوش تیپی افراد می باشد

  1. ساسبند را امتحان کنید
  2. ساسبندها در دوره ای بسیار پر طرفدار شده بود و به خصوص برای آفایانی که دارای شکم و بالاتنه بزرگی بودند، پر کاربردتر بود. به مرور و با گذشت زمان نقش ساسبندها در استایل اقایان کمرنگ تر شد و بیشتر به استفاده از کمربند علاقه نشان می دهند و البته از نظر قوانین مد بهتر است افرادی که شلوار آن ها دارای بندینک می باشد، حتما از کمربند استفاده کنند و این مورد برای مواقعی کاربرد دارد که شما به تازگی قصد خرید شلوار را دارید و می خواهید کمی متفاوت تر باشد، بنابراین بهتر است به دنبال خرید شلوارهای بدون بندینک کمر باشید تا بتوانید به تنهایی یا همراه با ساسبند از آن شلوار استفاده کنید. از تغییر نهراسید، مسلما باعث جذابیت استایل شما خواهد شد. سعی کنید رنگ ساسلند را با توجه به رنگ سایر اکسسواری های خود از جنله بند ساعت، کیف و یا کفش خود انتخاب کنید.

  3. تیشرت های با برندهای تبلیغاتی نپوشید!
  4. یکی از روش های تبلیغاتی برندهای بزرگ دنیا طراحی و فروش تیشرت هایی با لوگوی برند همان شرکت است و معمولا با قیمتی پایین تر به فروش می رسانند، تا علاوه بر بحث فروش دارای مزیت تبلیغ هم باشد، اما دقت کنید شما یک تابلوی تبلیغاتی نیستید و نباید به تبلیغ برندهای مختلف بپردازید و استایل خود را به صرف اینکه تیشرت برای برند معتبری است، اما دارای یک لوگوی بسیار بزرگ در وسط تیشرت است، بپوشید. در واقع اینکار خلاف اصول خوش تیپی و جذابیت یک مرد جنتلمن خواهد بود. اگر هم تیشرت ها دارای برند هستند، معمولا تیشرت هایی که دارای یک لوگوی بسیار کوچک روی آن هستند را خریداری کنید. با پوشیدن تیشرت های با لوگوی بسیار بزرگ از برند آن کمپانی رسما به یک تابلوی تبلیغاتی تبدیل خواهید شد.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

برای حفظ خوش تیپی خود سعی کنید از تیشرت های تبلیغاتی استفاده نکنید

  1. داشتن حداقل یک دست پیراهن سفید
  2. پیراهن سفید از آن دسته از آیتم های لباس مردانه است که معمولا در تمام استایل ها کاربرد دارد. شما می توانید با خرید یک دست پیراهن کلاسیک مردانه به رنگ سفید در اکثر استایل ها به غیر از استایل اسپرت از آن استفاده کنید. اگر از لحاظ هزینه آن مشکلی ندارید نیز می توانید از پیراهن سفید با سبک رسمی و یا اسپرت نیز خریداری کنید و در کمد لباس های خود قرار دهید. در واقع از آنجا که رنگ سفید یک رنگ خنثی محسوب می گردد، لذا در اکثر استایل ها و سبک ها به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و پوشش خود را با آن منطبق کنید. از طرف دیگر سفید یک رنگ مکمل هم می باشد و شما می توانید به خصوص در استایل رسمی که گزینه دیگری برای انتخاب رنگ پیراهن ندارید، از رنگ سفید برای ان بهره ببرید.

تمام نکات مربوط به خوش تیپی آقایان!

داشتن حداقل یک دست پیراهن سفید در کمد لباس، ضامن خوش تیپی شما می باشد

خلاصه مطلب

آقایان باید بدانند برای حفظ خوش تیپی خود نیازی به دانستن نکات به روز مد و دنیای آن نیست. کافیست با دانستن نکات مهم هر استایل خوش تیپی خود را قوت ببخشند. در این مقاله به توضیحات مختصری در مورد هر یک از موارد و نکات خوش تیپی پرداخته شد.