پوشاک مردانه ست من

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

در لباس مردانه / تیپ جذاب

قسمت سوم

آقایان برای داشتن استایلی مدرن و مطابق با مد روز اکثرا به دنبال تیپ جذاب و مردانه هستند که در تمام دوران ها و زمان ها به روز به نظر برسد. شاید این خصوصیت را تنها استایل کلاسیک دارا باشد، اما خوب است بدانید که تیپ جذاب تنها به برند و گران قیمتی فاکتورهای پوشش شما منحصر نمی گردد و باید رنگبندی، فرم اندام و چهره خود و همچنین انواع استایل های و آیتم هایی که در هر استایل قابلیت پوشش دارد را بررسی کنید تا بتوانید ادعا کنید تیپ جذاب و سنگین مردانه ای دارید. برای آشنایی با این نوع تیپ مردانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. آستین های تا زده شده
  2. شاید برای شما تعحب آور باشد که چگونه آستین تا زده پیراهن مردانه می تواند در ارائه تیپ جذاب برای آقایان مثمر ثمر باشد! خوب است بدانید که برخی تغییرات کوچک در استایل هر چند با تا زدن آستین پیراهن همراه باشد، می تواند نکته بسیار جذابی در تیپ مردانه محسوب گردد. البته دقت داشته باشید موضوع تا زدن آستین پیراهن را به هیچ عنوان نمی بایست در استایل رسمی به کار برد. به عبارت دیگر شما مجاز به ایجاد تغییرات در هیچ کدام از آیتم های استایل رسمی نخواهید بود، اما در سایر استایل ها همچون استایل نیمه رسمی و به خصوص کژوال و غیر رسمی تا زدن آستین پیراهن مردانه می تواند جذابیت زیادی برای شما ایجاد کند. روش های مختلفی برای تا زدن پیراهن مردانه وجود دارد که معمولا می بایست با نوع پیراهن شما نیز هماهنگ باشد. در پیراهن هایی که به صورت چسبان هستند و آستین آن نیز تنگ چسبان است، مسلما ایجاد تغییرات در نوع تا زدن آن نمی تواند راهکار مناسبی محسوب گردد، زیرا به جای ایجاد زیبایی در استایل و تیپ شما، باعث بهم ریخته نشان دادن و چروک شدن پیراهن خواهد گردید. از این روش معمولا در استایل های کژوال بیشتر استفاده می کنند و شما می توانید پیراهن اسپرت خود را به راحتی با روش های مختلف تا بزنید تا جذابیت تیپ خود را به رخ همگان بکشید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

برای داشتن تیپ جذاب مردانه از روش آستین های تازده برای سبک های غیر رسمی استفاده کنید

  1. استفاده از اکسسواری های جذاب
  2. مسلما هیچ شخصی نمی تواند نقش اکسسواری را در استایل و تیپ جذاب مردانه نادیده بگیرد. هر چه اکسسواری مورد نظر شما دارای هماهنگی و تطابق بیشتری با استایل شما باشد، مسلما می توانید ادعا کنید که تیپ شیک و همگام با مد روزی خواهید داشت. از جمله مهمترین اکسسواری های تاثیرگذار در تیپ جذاب مردانه می توان به ساعت مچی اشاره کرد. در حال حاضر ساعت مچی تنها وسیله ای برای نشان دادن زمان نیست، بلکه شما می بایست به کاربرد زیبایی آن نیز توجه کنید‌ بنابراین برای در نظر گرفتن زیبایی ظاهری آن حتما دقت کنید که استایل شما از کدامیک از موارد می باشد‌. در استایل رسمی می توانید از ساعت های استیل یا بند چرمی مشکی و صفحه ای ساده و گرد در نظر بگیرید که رنگ استیل آن با سایر اکسسواری های فلزی می بایست هماهنگ باشد و اگر از سایر استایل ها استفاده کرده اید، می توانید از ساعت های اسپرت و بند چرمی نیز بهره بگیرید. البته دقت داشته باشید که در این حالت نیز می بایست هماهنگی ساعت و سایر آیتم های استایل شما کاملا مد نظر قرار بگیرد.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

استفاده از اکسسواری های جذاب می تواند روش موثری در داشتن تیپ جذاب شما باشد

به طور کلی هر چه ساعت ساده تر و ظریفتر باشد، به سمت استایل رسمی پیش می رود و بالعکس. از دیگر اکسسواری های محبوب در تیپ جذاب مردانه می توان به کراوات اشاره کرد‌ کراوات های دارای تنوع بی نظیری در جنس، طرح و رنگ هستند و شما می توانید با توجه به سایر آیتم های پوشش خود از رنگ و طرح دلخواه استفاده کنید، اما در مورد جنس کراوات معمولا از نوع ابریشم و یا ساتن می باشد که علاوه بر جذابیت، نرمی و لطافت خاصی نیز داشته باشد. در فصل زمستان می توانید از کراوات های پشمی و یا کشمیر نیز استفاده کنید و در فصل تابستان از کراوات نخی بهره بگیرید. البته دقت داشته باشید که کراوات های ساتن و ابریشم بیشتر از سایر انواع کراوات طرفدار دارد و فروش بیشتری نیز دارد. اکسسواری های دیگری همچون پوشت، دکمه سر دست، گیره کراوات نیز معمولا با ساعت و کراوات ست می گردند. کمربند شما نیز باید کاملا با توجه به اندام انتخاب گردد. افراد لاغر از انتخاب کمربندهای پهن اجتناب ورزد. علاوه بر اندام برای انتخاب کمربند صحیح باید به نوع استایل خود نیز توجه کنید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

برای داشتن تیپ جذاب سعی کنید اکسسواری خود را با لباس های خود ست کنید

در استایل رسمی غالبا از کمربند چرم و با رنگ مشکی استفاده می شود، اما اگر قصد استفاده از سایر رنگ ها را دارید، حتما رنگ کمربند و کفش شما می بایست ست باشد‌‌. علاوه بر این سگک کمربند نکته مهمی است که حتما باید به آن توجه گردد‌. اگر شما از کفش های سگک دار استفاده می کنید، حتما جنس و رنگ آن با سگک کمربند هماهنگ باشد و اگر از کفش ساده و بدون سگک بهره می برید، دقت کنید که در استایل های رسمی معمولا از سگک ریلی استفاده می شود و در سایر استایل ها می توانید از مابقی سگک ها نیز بهره بگیرید. دقت داشته باشید که هر چه سگک کمربند به سمت ظرافت برود، بیان کننده استایل رسمی شما خواهد بود. از دیگر اکسسواری مهم و پر طرفدار و خلق کننده تیپ جذاب برای آقایان می توان عینک آفتابی را نام برد. سعی کنید عینک را هماهنگ با فرم چهره و صورت خود انتخاب کنید. از آنجا که عینک مستقیما با سلامتی چشمان شما در ارتباط است، سعی کنید حتما از عینک های با کیفیت و ترجیحا برند معتبر خریداری کنید، زیرا عینک آفتابی از محدود اکسسواری هایی است که هر چه از برند با کیفیت تری استفاده کنید، شیک تر جلوه خواهد داد‌. رنگ لنز عینک آفتابی را نیز با توجه به استایل کلی و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. دسته عینک را اگر از میان دسته های فلزی انتخاب می کنید، حتما به هماهنگی آن با سایر اکسسواری های فلزی خود توجه کنید و در غیر اینصورت رنگ آن را تطابق دهید و سعی کنید هماهنگی استایل خود را با عینک حفظ کنید.

تیپ جذاب و سنگین مردانه از چه اصولی پیروی می کند؟

استفاده از تیشرت و کفش ست می تواند راهی برای داشتن تیپ جذاب مردانه شما باشد

خلاصه مطلب

آقایانی که به دنبال داشتن تیپ جذاب مردانه هستند، بهتر است و قوانین و اصول آن را بدانند و آنها را رعایت کنند تا بتوانند تیپ جذاب و شیکی را داشته باشند. به طور کلی بدون دانستن قوانین و قواعد کلی استایل های مردانه نمی‌توان تیپ جذابی را خلق کرد. برای آشنایی با این اصول و قواعد می‌توانید این مطلب را دنبال کنید.